izginulo letalo - mobilni telefoni

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik cvinga pravi:
V roku enega meseca bo ziher spet teroristični napad s tem letalom...se grem lahk stavt takoj.

Sprejmem stavo.


Če izgubiš, en mesec ne pišeš sem. Če dobiš, jaz en mesec ne napišem nič.


Sva zmenjena?
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
s tem letalom ne bo nobenega terorističnega napada. zakaj ne? ker je letalo v franžih.
letalo se je nekje zrušilo, kje, kdaj pa še ne vejo. na zemljo 99% ni padlo, se pravi je nekje v morju v oceanu.

kaj je botrovalo nesreči? ugrabitev, samomor, sestrelitev, tehnična napaka.

sam se najbolj nagibam k teoriji o samomoru ali nenadni dekompresiji, kjer je pilotom zmanjkalo kisika in so pač leteli še tako dolgo, dokler so imeli gorivo potem se je pa zrušilo (primer B737 Helios v Grčiji).
manjša verjetnost je ugrabitev (noben ne zahteva nič, niti se ni noben oglasu), in sestrelitev (po nesreči, ne zanalašč) in želijo prikriti.

Mislim pa, da malezija ne da vseh podatkov ven, ampak samo tiste kateri so res potrjeni.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.788
15.850
113
Malo nazaj je bil na TVju prispevek z uradno izjavo Malezije, da vse kaže na to, da je najverjetnejši realni scenarij ugrabitev letala. Sorodniki potnikov so navdušeni, saj jim to daje upanje, da so še živi, odgovornosti pa še vedno ni prevzel nihče za nič.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
ne morjo biti živi po takem času.
avion je razbit, vsi so žal preminuli.
kam bi pristali? kam bi skrili letalo? to ni cessna, da pristaneš na travniku, to je 250t težko letalo. premer motorja je 3,4m. premer kolesa je več kot 1,5m, to je 269 ljudi. ni šans, da skriješ kej takega, pa če pristaneš magari v mogadišu. ali pa sredi sahare. nekdo bi nekaj vedel, ali vsaj videl in sporočil.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
glej če ti napičiš letalo iz 10.000m navzdol v morje, verjemi da od letala ne ostane skoraj nič. dobesedno nič. par primerov je bilo, ko je na tak način letalo padlo na zemljo. razen velike, kadeče se luknje in kakega šraufeka ni ostalo nič. prvo sploh niso vedli, da je letalo, so mislili, da je bil meteorit.

glej imam "background" iz letalstva, tk da ne govorim kr na pamet.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik cvinga pravi:
OK


Super.


Čakamo do 15.4., potem pa gre eden od naju za en mesec prostovoljno v Banovce.
cool-1.gif
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Glede na avherald, kjer sodelujejo v temi dejanski piloti 777, se avion da pristat na kr nekaj remote lokacijah do katerih bi prisli... Nekak bl verjamem njim, kot pa nekomu ki ima ozadje iz letalstva...
 

cvinga

Fizikalc
10. feb 2014
1.830
1
36
Letalo ni narejeno iz istih materialov kot kontejnerska ladja kjer vse potone...razbitine latala zelo rade plavajo...le zakaj ?
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Se strinjam. Sicer je nekdo na prejšnji strani pisal, da lahko celo iz strani kontrole letenja dobiš ukaz, da začasno izklopiš transponder, samo ni neke logike v tem. Zakaj izklopit? Zakaj ni na letalih nekaj kot 'tihi alarm' v banki?
Obstaja tihi alarm - na transponderju izbereš kodo 7500, kar je koda za ugrabitev. Problem pa je, da ugrabitelji niso bebci, recimo ugrabitelji 9/11 so prav tako izklopili transponder (še prej pa umorili pilote). Ko se bo končno razjasnilo, kaj se je zgodilo s tem malezijskim letalom, bo zagotovo prišlo do velikih sprememb na tem področju.
 
Nazadnje urejeno:

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
sam se najbolj nagibam k teoriji o samomoru ali nenadni dekompresiji, kjer je pilotom zmanjkalo kisika in so pač leteli še tako dolgo, dokler so imeli gorivo potem se je pa zrušilo (primer B737 Helios v Grčiji).
Dekompresija ni mogoča, saj se je letalo po izklopu transponderja obrnilo in nadaljevalo pot po uradnih navigacijskih točkah na zahod Malezije in prek Andamanskega morja - torej je nekdo upravljal letalo. Prav tako je nekdo ročno izklopil ACARS. V to smer gre tudi glavna preiskava. Glede na bizarnost tega dogodka pa je sedaj mogoče tako rekoč vse.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
sam se najbolj nagibam k teoriji o samomoru ali nenadni dekompresiji, kjer je pilotom zmanjkalo kisika in so pač leteli še tako dolgo, dokler so imeli gorivo potem se je pa zrušilo (primer B737 Helios v Grčiji).
Dekompresija ni mogoča, saj se je letalo po izklopu transponderja obrnilo in nadaljevalo pot po uradnih navigacijskih točkah na zahod Malezije in prek Andamanskega morja - torej je nekdo upravljal letalo. Prav tako je nekdo ročno izklopil ACARS. V to smer gre tudi glavna preiskava. Glede na bizarnost tega dogodka pa je sedaj mogoče tako rekoč vse.

Kako da dekompresija ni mogoča?
Kaj pa je potem tole?!!
Alohaairlinesdisaster.jpg

aloha flight 243

 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
bojde da izklopiš ACARS moreš it v drobovje menijev v FMC. Se ga da, vendar moraš imeti dovolj časa in znanja. Po nekaterih podatkih naj bi letalo naslednje ACARS sporočilo poslalo ko bi pristalo, sporočila pa RR nikoli ni dobil.

spremljam tako avherald (sicer ne komentarjev) kot tudi tu http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/6025843/ kjer je napisanih 27 strani pa se še nadaljuje.

da bi nekdo kasneje uporabil letalo za teroristični napad je skoraj nemogoče. prej lahko zadaneš na eurojackpot, kot pa, da se to uresniči.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Dekompresija ni mogoča (oz. je precej neverjetna) v primeru malezijskega letala, saj je nekdo najprej izklopil transponder, nato acars, nato pa na novo vnesel pot letala.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.836
5.934
113
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
glej če ti napičiš letalo iz 10.000m navzdol v morje, verjemi da od letala ne ostane skoraj nič. dobesedno nič. par primerov je bilo, ko je na tak način letalo padlo na zemljo. razen velike, kadeče se luknje in kakega šraufeka ni ostalo nič. prvo sploh niso vedli, da je letalo, so mislili, da je bil meteorit.

glej imam "background" iz letalstva, tk da ne govorim kr na pamet.
Flight 447
višina 10.7 km
 

cvinga

Fizikalc
10. feb 2014
1.830
1
36
Nesrečen let 367

22-letna jugoslovanska stevardesa Vesna Vuloviæ je 26. januarja leta 1972 letela nad Srbsko Kamenico na področju današnje Češke z letalom JAT na letu 367, ko je letalo eksplodiralo. Ne le, da je Vesna eksplozijo preživela, preživela je tudi padec letala, ki je takrat letel na neverjetnih 10.160 metrih. Vesna si je zlomila obe nogi, imela težke poškodbe glave in bila paralizirana od pasu navzdol kar nekaj mesecev, a je preživela. Edina.


grims-1.gif


Ne me sedaj basat da ne ostane nič oziroma da vse kr nekam izpuhit nekam v tri krasne....