Hja s tem je pa tako...
Najprej sem mislil kupit enga homologiranga z zanič motorjem. Bil bi sicer dražji od nehomologiranega ampak bi ga pa lahko registriral.
To bi šlo dokaj enostavno čez, če bi samo zamenjal bencinski motor z električnim in dodal baterije tja kjer je prostor.
No zdaj sem se pa odločil za hub motorje in ker bo treba konkretno prešvasat feltne in predelat hub motorja iz namenskih za skuter v takšne za ATV bom pa šel raje v prvi fazi na gmajna legal varianto.
Nehomologiranega kitajca z zanič motorjem ziher dobim za enih 300€ (bom šel do bucota in co... pogledat kaj se jim valja po dvoriščih).
Kasneje, ko bo že vse delovalo tako kot mora se bom pa pozanimal na LPPju če se da kako homologirat vozilo z DIY feltnami s hub motorji.
Pa bom pač potem razkiral še enih 500€ za zjeban homologiran atv in samo presadil organe.
Najprej sem mislil kupit enga homologiranga z zanič motorjem. Bil bi sicer dražji od nehomologiranega ampak bi ga pa lahko registriral.
To bi šlo dokaj enostavno čez, če bi samo zamenjal bencinski motor z električnim in dodal baterije tja kjer je prostor.
No zdaj sem se pa odločil za hub motorje in ker bo treba konkretno prešvasat feltne in predelat hub motorja iz namenskih za skuter v takšne za ATV bom pa šel raje v prvi fazi na gmajna legal varianto.
Kasneje, ko bo že vse delovalo tako kot mora se bom pa pozanimal na LPPju če se da kako homologirat vozilo z DIY feltnami s hub motorji.
Pa bom pač potem razkiral še enih 500€ za zjeban homologiran atv in samo presadil organe.