Člen, ki to ureja verjetno ne obstaja.
Po logiki gre takole, če je izdelek kupljen obstaja "pogodbena zaveza" med kupcem in prodajalecem. Ta pogodba je v primeru plačila v 1x-nem znesku račun. Račun je namreč lahko izdan samo na podlagi plačila in posledično je logično da brez tega ni garancije.
Pri raznih bolj kompleksnih razmerjih pa je stvar pogodbe ki ureja do kdaj je veljavna če je. Recimo nakup vozila je ponavadi preko lizinga/kredita kjer se pač avto od "tovarne" v celoti odkupi, vmes pa 3ji subjekt deluje kot posrednik med pogodbo. Torej v tem primeru je garancija veljavna takoj ko se sklene pogodba in nima pomena a se produkt plačuje ali se ga ne.
Pri raznih obročnih nakupih je ponavadi tudi stvar pogodbe. Vseeno dobiš račun in to je za garancijo osnova, če recimo kupiš v Merkurju hladilnik na 6 obrokov in po 3h mesecih stvar crkne neseš na servis in morajo popravit tudi če ti nisi plačal nič od obrokov. Te pa pač merkur lahko izterja na kak drug način.
Storitve so pa specifike glede garnacije. Ker sumim da je problem tipa "majster položil ploščice, položeno je zanič, jst nočem plačat računa, hočem uveljavljat garnacijo" se stvari zakomplicirajo. Tu imaš namreč druge vzvode in ne moreš kar uveljavljat "garancijo".