iPhone 5

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.233
7.039
113
Ja, in tisti ki kupujejo iphone5 v tem trenutku sploh nimajo telefona in jim je to prvi telefon?
 

MAKY_

Fizikalc
10. nov 2007
1.199
2
38
Obišči stran
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik MAKY_ pravi:
zato ker ti nihče ne bo vrjel da si dobil popraskanega in da ga nisi sam popraskal. sploh če ga kupiš preko spleta.
v trgovini oz. pri operaterju to še nekako gre ker lahko zahtevaš da se odpre.

apple ni one man band s.p. da bi se šli ciganska posla
wink-1.gif


če vejo da je njihova napaka (tudi verjetno vejo približno kere serije) bojo telefone menjavali
apple ja, za simobil ali pa bb se pa grem stavit da bodo krivdo dali na kupca.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.693
9.911
113
40
MB
simobil pa bb nimata nič s tem, če je navodilo servisom da se menjuje se bo aparate pač menjavalo, saj ne gre na njihove stroške
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.233
7.039
113
Ne, to kaj ti kupiš, ti potem prodajalec menja in ne serviser. Vse komuniciraš s prodajalcem.
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.174
490
83
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne, to kaj ti kupiš, ti potem prodajalec menja in ne serviser. Vse komuniciraš s prodajalcem.

Menja serviser, ker lahko telefon sam odneseš direkt na servis (emonagram, če je simobilov), ne rabiš prodajalcu nosit.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.233
7.039
113
Citat:
Uporabnik amacar pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne, to kaj ti kupiš, ti potem prodajalec menja in ne serviser. Vse komuniciraš s prodajalcem.

Menja serviser, ker lahko telefon sam odneseš direkt na servis (emonagram, če je simobilov), ne rabiš prodajalcu nosit.

Že ja, ampak zakaj bi nosil tja? Prodajalec je odgovoren, da dobiš brezhibno napravo in ne serviserov, tole drugače spada pod stvarno napako, katero pa krije prodajalec in ne serviser. Drugače pa se lahko pri nas stvar menja v 15 dneh, brez razloga, spet krije trgovec.
 

smejko

Pripravnik
9. jan 2010
260
0
16
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik amacar pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne, to kaj ti kupiš, ti potem prodajalec menja in ne serviser. Vse komuniciraš s prodajalcem.

Menja serviser, ker lahko telefon sam odneseš direkt na servis (emonagram, če je simobilov), ne rabiš prodajalcu nosit.

Že ja, ampak zakaj bi nosil tja? Prodajalec je odgovoren, da dobiš brezhibno napravo in ne serviserov, tole drugače spada pod stvarno napako, katero pa krije prodajalec in ne serviser. Drugače pa se lahko pri nas stvar menja v 15 dneh, brez razloga, spet krije trgovec.

15 dni ne obstaja kolega, če ti kupiš izdelek pri prodajalcu osebno, drugače je pri spletnih trgovinah,.... boš moral malo pobrskati po zakonih itd,...

če ti prodajalec zamenja kupljeno je to samo nejgova dobra volja,...
 
Nazadnje urejeno:

smejko

Pripravnik
9. jan 2010
260
0
16
pri stvarni napaki ti ga mora res takoj zamenjati,... nikjer pa ni roka 15 dni, da bi odšel že domov in potem reklamiral
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.233
7.039
113
Govora je bilo o nakupu preko interneta. Valda če boš osebno kupil, boš verjetno pogledal tam zadevo in že takoj videl, da je kaj narobe?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Govora je bilo o nakupu preko interneta. Valda če boš osebno kupil, boš verjetno pogledal tam zadevo in že takoj videl, da je kaj narobe?

Ampak ce ga kupis preko interneta iz tujine, nasi zakoni ne veljajo.... Temvec vljajo tisti, iz katere drzave si opravil online nakup.... Res pa je, da je vecinoma tako, da je nek rok za vracilo... Iz UK se mi zdi, da je to 14 dni... Moras ga pa vrnit tudi tja, od koder si ga kupil....
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
simobil pa bb nimata nič s tem, če je navodilo servisom da se menjuje se bo aparate pač menjavalo, saj ne gre na njihove stroške
wink-1.gif

kdo je bb? resno sprašujem, prodaja iphone?
 

MAKY_

Fizikalc
10. nov 2007
1.199
2
38
Obišči stran
Citat:
Uporabnik smejko pravi:
pri stvarni napaki ti ga mora res takoj zamenjati,... nikjer pa ni roka 15 dni, da bi odšel že domov in potem reklamiral
ni res.
pri stvarni napaki mora prodajalec poslati izdelek na servis, ki poda mnenenje ali gre za stvarno napako ali pa za napačno uporabo.
nikjer ti izdelka takoj ne zamenjajo (oz. vsaj ni jim ga treba).
lp
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.693
9.911
113
40
MB
spet ste ga zabluzli v napačno smer, pa kaka stvarna napaka
bonk.gif


če je napaka na strani proizvajalca bo preko svoje prodajno/servisne mreže nadomestil te telefone z novimi, basta
smile-1.gif


ne bo treba najemat odvetnikov pa sodnih izvedencev pa kupovat novega digitalca za poslikat praske
grin1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113