INTERSPORT težave z reklamacijo

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik bruco21 pravi:
Ja?
467716-post_slo.gif


za zacetek razsici kaj sploh pomeni "stvarna napaka"
priden.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Tukaj se vas je sedaj že nekaj nabralo, ki ste imeli težave s tem Urankarjem.
Zmenite se na PM, dajte skupaj informacije s primeri in potem zadevo spravite v javnost: npr. kjer vas čevelj žuli ali tv. Če vas bo več, je večja verjetnost, da bo zadeva šla v živo. Naj ga potem oni malo povprašajo po njegovem mnenju, da je pol Slovenije deformirane. Pa Intersport bo dobil ''lepo'' reklamo in bo tudi malo tolažbe, da je zagotovo več poslovne škode, kot pa so bili tisti vaši čevlji.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
Tisti, ki ste reklamirali, in dobilii obrazložitev 'nepravilnega nošenja'...ste zahtevali naj vam pokažejo/dokažejo kje v navodilih za uporabo je napisano kako se pravilno (ustrezno) nosi tekaški copat?
Ker če kje, mora tam pisat kaj in kako....ni res?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.504
5.049
113
Nimam osebnih izkušenj, ampak iz prebranega sklepam, da je poslovna politika te trgovine, da se z reklamacijami prodane robe ne ukvarja. Temu primerno dela za njih sodni izvedenec. Dejstvo je, da se stranke zaradi stroškov in vrednosti izdelka ne odločajo za sodne postopke. Nadzora se torej ne rabi bati. Njegovi odločitvi ne moremo nasprotovati brez sodišča, solidnega odvetnika in drugega cenilca. Tu naletimo na težavo, da se v Sloveniji verjetno vsi poznajo in moramo imeti nekaj sreče ali poznavanja situacije, da najdemo takega, ki mu je sovražen in je tudi sodni cenilec za take reči. Po mojem jih je zelo malo. Meni v bistvu to pove samo to, da v Intersport ne hodim, kot že doslej nisem. Prej nisem zato, ker nikoli nisem hodil v trgovine, kjer kraljuje mercator pika. Te pa nisem nabavil, ker na pristopni izjavi pobirajo več podatkov kot se za normalno poslovanje rabi ...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
OP je napisala, da je dobila mnenje drugega sodnega izvedenca, tako da očitno to ni tak problem.

Problem pri njej je bil, da se je ustavila tu, namesto nadaljevala boj na sodišču.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.017
1.468
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Tisti, ki ste reklamirali, in dobilii obrazložitev 'nepravilnega nošenja'...ste zahtevali naj vam pokažejo/dokažejo kje v navodilih za uporabo je napisano kako se pravilno (ustrezno) nosi tekaški copat?
Ker če kje, mora tam pisat kaj in kako....ni res?

Morda res, vendar običajno naveden dva ali tri razloge. Nepravilno nošenje, izbira napačne številke ipd.
 

Katunga

Fizikalc
1. sep 2007
1.068
0
36
Koper
po moje se copat ne more poškodovat v parih dneh nošenja tudi, če je copat malo premajhen, prevelik, pretesen tudi, če ima kdo deformirano nogo...
Še moja izkušnja z reklamacijo čevljev:
Jaz sem kupil naprimer elegantne švicarske čevlje v Humanicu, usnjeni z goretexom. In so v prvem dežju puščali vodo (za prehojenih par 10 metrov, brez skakat po lužah...)Sem pa te čevlje kupil zato ker sem imel identične že 7 let in niso nikoli puščali vode.
Nesem reklamirat, mi jih vzamejo na testiranje, testira jih Humanicov lokalni čevljar in mi zavrnejo reklamacijo da je s čevljem vse ok in da ne pušča nič. Čevlji pa v še slabšem stanju kot sem jih predal. Očitno so res bili na testiranju in so imeli sledi zvijanja, prepogibanja, 'vkleščenja' z orodjem, bili so vsi flekasti, ker so se očitno potapljali v neki beli tekočini in so se beli fleki vžrli v usnje. Ni se jih dalo z globinom očistiti, saj so tisti beli fleki prebijali ven....Sem poslal slike direktno proizvajalcu, je reku da oni nimajo vpliva na lokalno reševanje reklamacij...Pač sem končal s to znamko čevljev, čeprav so prvi, ki sem jih imel, bili odlični....V humanicu pa še naprej kupujem, konec koncev niso oni krivi če so čevlji slabo narejeni...
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.430
3.809
113
davorinm.wordpress.com
Zanimivo res. Ko sem kupil ene škornje od Geoxa preko Amazona za slabih 200 eur...jih dobil in so se mi natrgali šivi na eni strani po 2 tednih. Poslal sliko amazonu...isti moment so mi nakazali za stroške poštnine in rekli naj kar takoj pošljem nazaj na njihove stroške, pa mi vrnejo denar. In res je bilo tako.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Saj to je logično. V tujini marsikatero podjetje ugotavlja, da sejim ne da jebat z reklamacijami, ker imajo s tem več minusa, kot če enostavno ugodijo zahtevi. Itak kitajci štancajo vse po nekaj centov.

Pri nas pa je očitno vodstvo intersporta še v kameni dobi
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.432
2.428
113
Ja, očitno si bom v Intersporta hodil zgolj še preizkušat številke in bom potem spletno naročeval v tujini.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Sam sem se z g. Urankarjem, po nalogu gu Intersporta, srečal pred šestimi leti, ko mi je obrazložil, da se je podplat na Converskah razlepil zato ker sem jih opral.
Jih imam še vedno doma, dokumentacije žal ne.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.430
3.809
113
davorinm.wordpress.com
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ja, očitno si bom v Intersporta hodil zgolj še preizkušat številke in bom potem spletno naročeval v tujini.

Včasih je veljalo, da če nočeš imeti problemov z garancijo, bolje da kupiš v Sloveniji. Sedaj velja, če nočeš imeti problemov, bolje da naročiš iz tujine...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Verjetno, če bi naročil pri intersportu v tujini preko spleta, bi ti zamenjali b.p.
smile-1.gif
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Tisti, ki ste reklamirali, in dobilii obrazložitev 'nepravilnega nošenja'...ste zahtevali naj vam pokažejo/dokažejo kje v navodilih za uporabo je napisano kako se pravilno (ustrezno) nosi tekaški copat?
Ker če kje, mora tam pisat kaj in kako....ni res?

Nisem, ker nimam časa in se mi je zdelo debilno pregovarjanje s to navezo Urankar/Intersport. Enostavno delam negativno reklamo, kjerkoli utegnem. Doma sem vsem prepovedal tja hodit. Izgubil so vsaj 10 kupcev od moje besede že.

Intersport si zasluži bojkot. Po moje jih stane še dražje ali primerljivo, strokeš pošiljanja tja/nazaj, mnenje Urankarja, kot pa da bi strankam upoštevali reklamacijo.

Superge nosim več kot 40 let, obuvam na silo, vse živo in mi ni uspelo nobenih tako narobe nosit da bi pogledala žica iz opetnika... kot naj bi jih po mnenju velcenjega strokovnjaka Urankarja uspel uničit moj mali v parih tednih (pa definitivno tudi ni prvič superg obul). Mislim to niso salonarčki s 15cm peto, to so superge, valjda bo otrok preskočil kako lužo, morda vrgel na koš ali igraje skočil s pločnika.

Za bedake nas imajo s takim početjem.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Zakaj pa Urankarju/Intersport ne posljete v pritozbi sliko stopala in da vas na ta nacin zali, da se norcuje iz vasega telesa. Seveda z groznjo, da bo javno obljavljeno. Kolikor vidim na ajpesu, ni vec sodni izvedenec.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
To bi se splačalo spravit v medije. Kaki podn medij za low life, tipa slovenske novice, svet,... bi to znali pobrat. Po prebranem tukaj pa tudi jaz tam več ne kupujem. Je več kot dovolj dobrih trgovin, da se Intersportu brez problema izognem.