Hyundai Veloster vs Golf GTi crash test

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Proizvajalci se bodo tako kot na vsak drug test adaptirali tudi na tega in spet bodo imeli vsi po 5 zvezdic.

Res je, ampak: če bo dovolj hudi različnih testov (rabili b recimo še enega čelno v polmetrki ali 75-cm steber s 70 ali 80 na uro), bodo enostavno morali narediti avte, ki so varni v večini situacij, ne le na NCAP.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Tule se vidi kakšen preprost trik je potreben, da se izboljša Small Overlap test. BTW, ta trik je uporabljen samo na voznikovi strani:
79823_Screen_Shot_2015-08-15_at_11.45.19_AM.png

79824_Screen_Shot_2015-08-15_at_11.47.54_AM.jpg
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Dobra
Zaradi tega trika bo raja stare priuse prodajala in kupovala novega samo zaradi dodatnih zvezdic.

Izkoristi! Jamraj, da je zelo nevaren in kupi poceni.
tongue-1.gif
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Zato ker se vozila že 20 let ne delajo zato da so "varna" ampak da dobijo 5* na crash testih. Problem je ko se neka X ameriška organizacija loti delat teste v nepredvidenih pogojih za katere inženerji niso predvideli konstrukcije.

BTW, sem pogledal test volva S80 pri takem pokrivanju .... samo odbije kolo in zamakne avto, ostanek se pa lepo mimo ovire zapelje!
evil.gif


e186dc60_o.png


Voljo je vsaj 5 cm preveč desno zato je šel potem mimo ovire.
grims-1.gif