Hyundai Veloster vs Golf GTi crash test

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
Eh no..nemški pleh...hyundai mi ne deluje preveč nemški.

Test avtov iz naslova je za moje pojme hudo zajeban..test puntiča pa je od evropskega preskusa, kjer če se ne motim, gre za klasičen čelni trk...torej si z njim tule nimamo kaj pomagat.

A komentiral sem na splošno to, da bi airbag nekje hudo bolje reševal situacijo...sem siguren da bi ob takih testih praktično vedno lutko zabrisalo v kot (izven linije airbaga) enostavno zaradi sil ki delujejo na lutko...zdaj kako bi se človek obnašal v takem primeru žal ne vemo.

Je pa dejstvo da ljudje nismo lutke...ko sem jas sedel v Unotu...in čelno nabil nabito babo, ki je šla v krožnem po levi...nisem bil kot lutka. Seveda tudi airbaga nisem imel...
evil.gif
...tako da...mlahavo se ljudje ne obnašamo za volanom, to vem (kvečjemu mrtvo nažgan...ok...ta, ki sem jo jaz nagazil oz. ona mene je bila cca. kot lutka)...jaz sem se lepo z rokami držal volana, ki ga je zabilo do armature (lutke pa?) privezan a še imel občutek da sem prednjo šipo sesul z glavo (k sreči se je zdrobila sama tik pred očmi) verjetno ob trku iz testa v začetku teme, bi tudi glava 'letela' malo drugače.

Tako da...tule uletet z eno znamko modela avta....češ da je pa tam čist drugač je malo ne smešno.

To je moj point.

(Meni so testi itak bolj kot ne iluzija...đabe tebi velik zvezdic pri 50 km/ h trku na testu...če ga sam prigoniš v drevo pri 130 km/h...ob silah, ki se sproščajo pri takih hitrostih je irelevantno ali je spredaj na havbi trokraki nišan ali dacia logan. In v tem je keč miselnosti folka ker misli, da če si je kupil ultra wagon z pomasgali, ki porabijo vse črke abecede, je pa zato 'varen' in nedotakljiv..(in seveda, gremo po gasu)...eee, jes kura.c).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
oba imata airbag v volanu po testu sodeč zgolj za okras
stupid-1.gif

če gledaš teste punta 10 let starega kjer najbolj pomembna blazina orpavi svoje delo tako kot se zagre se zamisliš
Punto bi pri tem testu razpadel v prafaktorje ...

ko treščiš z glavo v armaturko je vse ostalo povsem nepomembno, edino če imajo svojci namen po tvoji smrti avto popravljati,potem je bolje da si v golfu ali velosterju se strinjam

Pri tem tipu trka lutke dostikrat falijo airbag, ker je rezultanta sil pač taka. Ampak (kot kaže golfov primer) to ni nič hudega, če glava kam ne useka. Sicer pa niti ni zgrešila airbaga
The dummy’s head contacted the frontal airbag but nearly slid off the left side, leaving the head vulnerable to contact with forward structure.

Pri velosterju pa ...
The dummy’s head barely contacted the frontal airbag before sliding off the left side as the steering column moved 12 cm to the right, leaving the head vulnerable to contact with forward side structure.

Ko k temu dodaš, da se je A stebriček pomaknil 16-18 cm noter (pri golfu 10 cm manj) ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
no, no, ali pa iz cliota, yarisa, golfa 4, bmw petice e39 in ostalih. dajmo biti enkrat za spremembo objektivni. pleh se ravnotako stara. forumase (vecinoma mentally challenged) se razumem, moderatorji in uredniki avtorevij bi morali pa enkrat preseci svojo ljubezen do nemskega pleha in se ne postavljati na nobeno stran. vsaj tako javno.

Jap, ljubezen do nemškega pleha. Zato na primerjalcih zmagujejo japonci. Kaj šele, če nemškega pleha ne bi marali.
Lej, Golf se je na small overlapu izkazal bolje od velosterja. Drži? Drži. Kaj je zdaj s tem narobe?

10 let star punto (ki ga nisem jaz privlekel v temo) bi razpadel. Drži? Drži. Kaj je zdaj s tem narobe? Če bi kdo omenil 10 let starega polota, bi napisal enako.
 

Sniper

Fizikalc
24. jul 2007
169
34
28
Zakaj pa taka razlika med Euro NCAP in IIHS? Pri Euro NCAP skoraj ni razlike med golfom . Hitrost vidim da je enaka, ovira je sicer drugačna, ampak za oba enaka.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Zato ker se vozila že 20 let ne delajo zato da so "varna" ampak da dobijo 5* na crash testih. Problem je ko se neka X ameriška organizacija loti delat teste v nepredvidenih pogojih za katere inženerji niso predvideli konstrukcije.

BTW, sem pogledal test volva S80 pri takem pokrivanju .... samo odbije kolo in zamakne avto, ostanek se pa lepo mimo ovire zapelje!
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Sniper pravi:
Zakaj pa taka razlika med Euro NCAP in IIHS? Pri Euro NCAP skoraj ni razlike med golfom . Hitrost vidim da je enaka, ovira je sicer drugačna, ampak za oba enaka.

Ker je tale IIHS v trdo oviro (NCAP ovire so zmečkljive), z le 10% prekrivanjem (NCAP 40%). Po domače: NCAP simolira najbolj pogost trk na evropskih cestah, tale IIHS pa trk v recimo vogal hiše ali kak trd steber ali kaj podobno nezmečklivega, z vogalom avta (le za cca širino luči). Kar se tiče primerjave s trki v RL je zelo irelevanten, daje pa dober vplogled v to, kdo je delal avto za NCAP in kdo za plošno varnost.
IIHS so malo 'posebneži', NHTSA trki (ki so v ZDA 'uradni' za zvezdice) so praktično identični NCAP.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Seveda govorimo o "small overlap" testih, mislim da so res 25% in ne 10% kot je SJTV1 zgoraj omenil.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
EuroNCAP je začel testirat še 100% pokrivnost v nezmečkljivo oviro....

Youtube
 
Nazadnje urejeno:

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
IIHS so malo 'posebneži', NHTSA trki (ki so v ZDA 'uradni' za zvezdice) so praktično identični NCAP.

Oprosti, ne zavajaj. NHTSA so zastareli. Njihovi testi so 35 milj/h direktno čelno v steno (nezmečkljiva ovira!), bočni trk in pa samo izračun trdnosti strehe.

Ravno IIHS je kopiral NCAP teste, zdaj pa so dodali še ta test z majhnim prekrivanjem, tako da imajo v svoji zbirki 5 testov (40%, 25% prekrivanje v zmečlkjivo oviro, bočni trk z zmečljivim »avtom«, fizični preizkus trdnosti strehe). Pa jasno spet odkrili goljufive proizvajalce (najnovejši F150).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Proizvajalci se bodo tako kot na vsak drug test adaptirali tudi na tega in spet bodo imeli vsi po 5 zvezdic.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.433
2.385
113
Pomurje
Saj je prav tako. Poglej zgoraj kako je razpadel takšen Prius kot ga imam sam in kakšen je zdaj novi FL model. Ni primerjave.

Na NCAP testu, je tudi moj prejšni model dobil 5 zvezdic.

Vse čestitke Toyoti, da so takoj reagirali in že pri FL uredili stvari in ne šele pri mejnavi modela.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Je pa zanimivo pri Priusu, da so sli s faceliftom toliko spreminjat "drobovje". Ponavadi je FL bolj kozmeticne narave, pa masine malo bolj navijejo, tule pa izgleda, kot bi bila povsem druga konstrukcija.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Eh no..nemški pleh...hyundai mi ne deluje preveč nemški.

Test avtov iz naslova je za moje pojme hudo zajeban..test puntiča pa je od evropskega preskusa, kjer če se ne motim, gre za klasičen čelni trk...torej si z njim tule nimamo kaj pomagat.

Motiš se, EuroNCAP testi se delajo 60:40, to pomeni, da se s 40% širine testiranega avta zaletijo v deformabilno oviro.
 
Nazadnje urejeno: