... in kasneje zaradi zmanjšanja stroškov nastane GEMACitat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pol se je pa tko kot ti je en napisu že hyundai osamosvojiv od sise mitcubušijeve!
... in kasneje zaradi zmanjšanja stroškov nastane GEMACitat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pol se je pa tko kot ti je en napisu že hyundai osamosvojiv od sise mitcubušijeve!
Citat:
Uporabnik alesi0 pravi:
... in kasneje zaradi zmanjšanja stroškov nastane GEMACitat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pol se je pa tko kot ti je en napisu že hyundai osamosvojiv od sise mitcubušijeve!
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik trust pravi:
Če že debatirate o Hyundajevih motorjev bi prosil nekoga, če mi kaj več pove o motorjih, ki so v Accentu.
Je to res neka povezava med tem motorjem pa mitsubishi
1,5 CRDi, trivaljni mlinček je pooooden, ampak res poden od dizla
glasen, požrešen, neodziven
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Motorji so na osnovi mitsubishija, podobne motorje ima tudi Galant.
Zato so ga pa nehali delati in naredili 1.6CRDiCitat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik trust pravi:
Če že debatirate o Hyundajevih motorjev bi prosil nekoga, če mi kaj več pove o motorjih, ki so v Accentu.
Je to res neka povezava med tem motorjem pa mitsubishi
1,5 CRDi, trivaljni mlinček je pooooden, ampak res poden od dizla
glasen, požrešen, neodziven
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Motorji so na osnovi mitsubishija, podobne motorje ima tudi Galant.
Kaj pa Coupejev 2.0 143 KM motor, l 03 --> ?
Podvozje npr. Novinarji pravijo udobno. My ass. Se peljes 130km/h po AC, pride rahel sunek vetra in ti totalno zj. smer. Pa halo, bemu saj nismo v Romuniji, da bi moral avto plavat kot ladja. Po ovinkih je pa splohCitat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kot naprimer?
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Motorji so na osnovi mitsubishija, podobne motorje ima tudi Galant.
Kaj pa Coupejev 2.0 143 KM motor, l 03 --> ?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Podvozje npr. Novinarji pravijo udobno. My ass. Se peljes 130km/h po AC, pride rahel sunek vetra in ti totalno zj. smer. Pa halo, bemu saj nismo v Romuniji, da bi moral avto plavat kot ladja. Po ovinkih je pa splohCitat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kot naprimer?. In potem še vse ostale malenkosti. Ja, ima tempomat, z gumbom za aktivacijo nekje v PM-ju. Ja, ima potovalni računalnik z neumnimi podatki. Volan, kateri je skoraj slabši od Renaultovih elektro volanov in ne čutiš totalno nič, kaj se dogaja z avtom. In tako naprej. Žal je že več kot pol leta nazaj in se ne spomnim več točno kaj vse me je motilo. Lahko pa potrdim, da po 500km vožnje in naslednji dan nazaj, sem bil čisto spočit, nobene utrujenosti, nič. Če bi stala 15k EUR, bi ji mirno lahko spregledal vse nedodelanosti, vključno s podvozjem, ampak za 24k EUR dobiš bistveno boljši avto, kateri vsaj smrtno nevaren ni.
Se deloma strinjam. Ampak, podvozje je vedno nek kompromis. In jaz bi recimo takoj imel zelo udoben avto, ampak NE za ceno tega, da je smrtno nevaren. Ne vem, kaj bi bilo pri 170 km/h, če bi me takrat tisti nič kaj večji sunek vetra zadel. Tako da, sem takoj za udoben kompromis (recimo morda mi je občasno moja trenutna kanta celo pretrda), ampak da je avto še vedno normalno vozen, ne pa, da na račun udobja dobim zibajočo se drvarnico, katera je izredno občutljiva na stranski veter. In to ravno tam, kjer naj bi bila doma (na AC na dolgih potovanjih). Kot rečeno, udobna je in tudi sedeži in vse mi je precej pasalo (nič bolelo po 1000 km), vendar so drugi problemi.Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Drugač pa ko se navadiš se use da....pač ni avto za dirkanje...ampak za potovat in če ga temu primerno pelješ potem te to ne moti več!
Se spet samo deloma strinjam. Karavani imajo občutno večji bočni presek, pa se recimo tudi Golf IV-ka karavan, kateri nima ravno bog ve kaj podvozja ni niti približno toliko zibal kot Sonata, katera v bistvu niti nima nekega hudega bočnega preseka. Tako da, ostajam pri trditvi, da je tukaj krivo podvozje.Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Občutljivost na sunek vetra ponavadi ni toliko povezan z podvozjem, kot z obliko karoserije. Predvsem z bočnim profilom ter aerodinamiko in površino slednjega.
Ogo
Oboje.Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
A se je zibal, al se je premaknil za par decimetrov v levo ali desno? Če se samo ziba, ni panike. Ko te ob sunku prestavi za par decimetrov, potem je jeba.
Ogo
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Da se trivaljniki ne obnesejo, se je lahko videlo že pri legendarni bolhi (126p), kljub temu je poskušalo še nekaj tovarn in vse so se opekle.
Če obstaja uspešen trivaljnik, naj me kdo popravi.