Bad luck, bi reko.
Moje slabe izkušnje:
HTC P3600 :
1. na servisu zaradi razlitja touchscreen plasti. napake niso odkrili
2. na servisu, ker napake niso odkrili oz. je ni bilo ko sem sprejel telefon, s prvega servisa...
, menjan zaslon
3. na servisu zaradi napake na zaslonu, ki je bil inštaliran na 2. servisu (pogosta napaka na p3600, da se START menu pojavlja, tudi ko ne klikneš na start gumbek
)
4. na servisu , menjajo zaslon, vse špila, le da so mi dali totalno spraskan zaslon. REs, zaslon je bil, klot en, ki bi ga par mescov na hard uporabljal s palčko, nohti, brez zaščitne folije. ko sem ga sprejel na mobitelu, je bla gor kao folija, podobna materiali od merkator zastojn vrečk za nošenje in jaz tele nisem vzel dol in pogledal... okoliščine pa dolgo čakanje na delujoč telefon...
Vztrajno so trdili na chsu, da je zaslon nov itd. čeprav je bil TOTALNO spraskan. Nisem se več prepiral pa enostavno prodal telefon... Ko jih slivi , chsovce...
HTC Touch cruise:
Bil na servisu v nemčiji 3 tedne, ker ni sprejemnik za omrežje delal normalno - ni blo signala , ni blo 3G, prekinjanja med pogovori. Vglavnem masovna napaka tega modela na matičnih ploščah. Bla menjana celotna matična in od takrat je delalo kot mora.
edit: Na p3600 sem vedno čakal 1teden ali 2, da sem ga dobil nazaj na dom. Pri touch cruisu pa je trajalo 3 tedne, od kar sem ga odposlal, pa da je prišel nazaj iz nemčije na dom.
Smešno mi je edino, ker sem mel še 2 brandana HTCja ( qtek 9100 aka htc wizard in vodaphone v1605 (nekaj takega) aka htc tytn 2) , brez garancije , oba delala brezhibno...