Hrvaški superavto Rimac Concept_One

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:

Tko kot pri ostalih, po moje tudi Tesla ne potegne tistih deklariranih 300? milj, če ga voziš kolikor toliko normalno, to je bolj, vozi 80 po ravnem pri pravi temperaturi, da boš toliko dosegel.

Po besedah predstavnika naj bi naredi 350km mestne voznje.
 

Ausc

Pripravnik
10. sep 2011
584
1
16
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tako je Rimac je hi-end; to pomeni, da so kupci,ki lahko kupijo, v veliki večini pa ne znajo niti vozit.

Ne vem, zakaj bi bogati ljudje samo zaradi tega, ker so bogati, vozili slabse od normalnih povprecnezev, ce je to to, kar si hotel povedati? V startu premozenje in kvaliteta voznje pomoje nimata neke negativne korelacije, s tem da si tisti, ki imajo, lahko privoscijo razne sole voznje in pogoste obiske dirkalisc + en delez takih, ki si ta avto lahko privoscijo je sigurno tudi kaksnih (bivsih) dirkacev.. Res me zanima tale tvoja razlaga? Najbrz bolj fovsija, ces, tisti debeli ati itak ne znajo voziti, naj dajo raje meni avto
evil.gif
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
No, v petek (25.01.2013) je Ante Rimac končno dostavil svoj prvi avtomobil stranki (Španija) (oznaka vozila 002......001 vozi A.Rimac) od 88, kolikor jih nameravajo narediti!
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Vprašanje, kaj je zate nov, kaj si videl in kaj ne......?! Ni pa od dostave nobene posebne slike (imam 1) ali pa kakšnega videa!
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Kaksen video ki ni starejsi kot 2 meseca. Zadnji ki sem ga videl je bil tisti "burnout" na parkingu.


Ta je zadnji, od Rimac Automobili... !
 

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
jajca... superavto ne more bit ena piskajoča škatla na baterije ampak mora imet vonj po bencinu in mora ropotat kakor se zagre
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Ta ga fejst kritizira spodaj v komentrjih...
Citat:
Dean Galli
Rimac
... zašto uporno ponavljaš da je auto skoro u potpunosti hrvatski proizvod, kada su elektromotori i invertori proizvod njemačke firme vectopower.com, a baterije proizvod i patent američke firme a123systems.com (elektromotori + invertori + baterije su glavni sastavni dijelovi elektroautomobila - i daleko najsloženiji)
... prije dva tjedna si prvi put na cijevnu šasiju (koju si iskopirao i modificirao od jedne australske firme + dijelovi ovjesa od corvette) postavio 4 motora, te takav polu polu polu proizvod isporučio u Applus IDIADA-u prikazujuæi ga prvim gotovim izvezenim automobilom u Hrvatskoj (razlog njihove kupnje nije da ga voze)
... neovisni pogon na sva četiri kotača (Torque Vectoring) još nisi niti pokrenuo, a o njemu pričaš posvuda (btw: ta vrsta pogona nikako ne zadovoljava norme sigurnosti zbog tehnološkog ograničenja, tako da je čak i jedan Audi stao sa time e-Tron Frankfurt -> e-tron Detroit)
... dakle, na osnovu BMW kockice (koja je klasični elektroautomobil sa jednim elektromotorom i diferencijalom + ojačanom transmisijom) i na osnovu concept one-a (koji je modificarni DIY auto iz Australije sa ovjesom Corvette), ti prodaješ maglu o superautomobilu, te daješ podatke o brzini, ubrzanju i dometu, koristiš se pojmom Torque Vectoring, itd, itd
... otkud ti pravo da se uspoređuješ sa jednim Paganijem, Buggatijem ili Koenigsegg superautomobilima (to su remek dijela mašinske obrade, elektronike, materijala...)
... sada si počeo pričati da je sve ovo što si do sada prikazao samo concept, a da æe "proizvodni" auto biti sasvim nešto drugo (npr: auto æe biti puno viši, jer u ovom apsolutno nema mjesta za sjedenje -> zar to neæe drastično promijeniti dizajn?)
... battery management system je jedino što si do sada sam razvio (btw. to je vrlo jednostavan elektronički sklop modificiran n puta po svakoj čeliji) + LED rasvjeta, te nešto mehaničkih dijelova (svaka čast ing. Kvočiæu !!!)
... prikazuješ se kao genijalac koji jedva krpa kraj sa krajem, te zadnju lipu ulaže u svoju genijalnu ideju, makar od osamnaeste godine voziš BMW M6 special edition + BMW X6 (o porijeklu novaca kojeg imaš napretek neæu govoriti) ... molim te da ne pričaš o prodaji svojih patenata BMW-u, jer su to čiste laži (i otac ti se u Livnu požalio kako vas je BMW fol prevario)
... dakle, sretna ti prodaja magle (hrvati su veæ odavno ko ovce u magli)

NL
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.432
549
113
ksz

Haters gonna hate...
Men avto zgleda prov hudo fajn. Edino rad bi še videl kje kak test, kjer potrdijo doseg tega vozila. Drgač pa kapo dol!
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Kaj se mu obesa na sestavne dele.. Saj Pagani ima tudi Mercedes motor. Veliko teh butičnih proizvajalcev uporablja pogonske sklope, motorje..., od vecjih proizvajalcev.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
No, kar mu očita tale "Galli" sploh ni toliko za lase privlečeno. V bistvu je res večinoma le prepakiral in na novo zavil določene sklope in dele in niso delo tovarne Rimac Motos. ! Je pa tako, da en tak elektro motor stane okoli 28-30.000€, potem kontroler za 100Kw je ca. 20.000€ itd. ! So pe teli motorji sposobni vsak zase proizvesti ca. 250Kw (x4= 1000Kw ali 1360Hp)
Tudi Concept-One res temelji na kit car-u....najprej je bil v igri in na njem je tudi nastal C-One....Factory Five GTM !
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Dvomim, da bilokateri proizvajalec sam proizvaja baterije za koncepte, ki jih predstavljajo.