Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Brez zamere ampak tole je bedarija.
Ni zamere, nisem tistega jaz pisal na forumu in nimam Honde. Treba je pa vedeti da je primerjava po izkoristku in primerjavi po strošku za gorivo čisto druga stvar.
Npr. Insight ima po spritmonitorju porabo 5,4 l/100 km, energijski ekvivalent dizla bi bil 4,8 l/100 km, tako porabo dizla boš našel (na spritmonitor.de), samo pri podobnih kavnih mlinčkih od dizla, kot je Insight. Pa ne zdaj reči da tisti, ki vpisujejo porabo od dizla na internet ne vozijo varčno.
Čisto druga stvar je strošek za gorivo, ker je pač na dizel manjša trošarina, pa bo čez 5 let še zmeraj?
Zanesljivost in stroški pa tudi vprašanje, po preteku garancije je vsak avto loterija in tudi sodobni dizel te lahko drago stane, če se ne znajdeš s popravilom. Jaz sicer priporočam Toyoto, po novem lahko garancijo na hibridni sklop podaljušuješ do 10 leta starosti in neomejeno kilomterov:
http://forumslo.toyotaadria.com/viewtopic.php?t=2125
Tisto bistvo hibrida si pa tudi malo površno opisal, daleč najnižjo porabo se pri hibridu doseže tako da čim MANJ uporabljaš baterijo in čimveč uporabljaš vožnjo v prostem teku brez kapljice bencina (glide ali jadranje). Tu konkretno Honda najbolj šepa saj ne omogoča odklopa motorja in se motor mora zmeraj vrteti, sicer to zna z minimalno izgubami, ker takrat zapre vse ventile da ne pumpa zraka, ampak vseeno so izgube večje kot pri Priusu.