Zadnjič sem enega lepega CRX-a videl v IT. TypeR je bil vrhunska krsta svoje čase. "Del sol" je bla bolj za šminkerje/gayčine...se že po imenu razume.
Poglej priponko 95602
Čudovita, če se prav spomnim ima okrog 850kg. Prava raketa, bi se z zanimanjem in užitkom zapeljal v njej.
Kaj se je kaj zgodilo s temi avti. 20-15 let nazaj so jih pubeci cenli bolj kot suho zlato. Dan danes pa nikjer ič za videt?
Kaj to šparajo doma v trezorju al je zjebano vse?
Nekaj let nazaj sem imel idejo nabaviti si eno Civic-ko tiste generacije za poletno vikend vozilo. Po enem letu konkretnega iskanja sem obupal. Med drugim sem šel gledat tudi Del Sol-ko, ampak VTI. Več ali manj vse so bile prerjavele ali karambolirane. Recimo tista VTIka je bila karambolirana in rjavica jo je že načela. Cenila se je pa kot zlata.
Ob tem sem pri tej VTIjki doživel tisto: Don't meet your heroes. Se spomnim, kako sem se slinil za VTIjkami. Ko sem pa jo takrat peljal, mnjah sem odšel stran brez nekega obžalovanja.
Se pa da dobiti tudi kakšno v dobrem stanju, ampak potem je cena od 10 tisoč gor. Recimo tale zgoraj (eno generacijo starejša) izgleda čudovita.
Pred Civickom sem pol leta iskal dobro 323F Mazdo, ampak tam je rja še večji problem, poleg tega se pelje zanič. Sam sem potem obupal in šel v drugo smer:
Ni tisti prvinski čisto analogni občutek, ker ima že precej elektronike, ampak ima pa 1020kg in vseeno še vedno precej analogna zadeva. Užitek z vsako vožnjo. Hkrati imam pa še RS-a za pravi dirkaški občutek, ampak zanimivo, da mi je na cesti večji užitek vozit tega počasneta. Po skoraj desetih letih sem pozabil, kaj pomeni nizka teža in ko sem ga spet spravil na cesto in peljal, sem se samo čudil, kako je to možno, da ti 75KM jajček daje toliko veselja. Pa imam podvozje na Octaviji kar porihtano, ampak v užitku ni primerjave po zaviti cesti. Nasmeh garantiran.
Še pripomba: sem peljal tudi A2 TDI, tam pa ni bilo nobenega užitka, ker je motor toliko težji, da ti pri tako nizki teži vozila, popolnoma spremeni značaj vozila. Konstantno podkrmarjenje.