Honda Accord

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
verjetno si imel z zadnjim tankom več 'mestne' vožnje...

že nekaj jih je reklo da jim BC načelom akaže OK, le kadar je veliko speljeval poraba odstopa (Zgleda da BC rahlo zje.be speljevanje in zaviranje)...(iz ust uporabnika Civic-a 1.8 - nov model).

Niti ne, bila pa je vožnja tudi z 200 km/h
evil.gif
, nekaj malega. Ta motor je kar se tiče tipal zelo dobro podprt in ima očitno zelo dobre podatke, odstopanje je majhno. In ne kot Renaultov, ki pobira kar nekaj v tri dni.

Zgleda da je rač. zgledno točen. daljše obdobje bo pokazalo.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
A tole so podatki za 2.0 bencinarja?

Opa
smile-1.gif

Da, smešno je ko na lokalnih cestah lahko prehitevam prepočasne in imam lahko povprečje celo 5,8 L. Potem pa hitro par ovinkov in 2-3-4-3-2, da zleze poraba v bolj spodobne meje, ker drugače me je sram.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
J. ga ,zavore so že od nekdaj rak-rana Hond
smirk-1.gif

Kaj pa vem, zavore so dobre, morda niso odlične. Zavorna pot je kratka. Potrebno je vedeti, da ima Honda 2 zavor. Manjše za 2.0 in dizla, večje pa za 2.4. Morda bi zaradi teže morale biti na dizlu od 2.4- torej večje. Ne vem kako ima konkurenca pri podobnih motorjih. Morda Hondi zmanjka par % zavorne poti do najboljših zavor, kar se tiče zavorne poti. Vendar kako je z pregrevanjem, obrabo,... pa težko rečem do sedaj v redu vendar pri dokaj normalni vožnji.

Nemci so primerjali dizle, torej v težkem Accordu manjše zavore. Morda bi morali dati v vse od 2,4, potem bi verjetno bile najboljše zavore.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Odvisno od opreme. Pri enaki je razlika 2700 €. Pri nas ni vseh oprem pri vseh motorjih, zato moraš praktično izbrati dizel z vso opremo. Če bi bil diizel Executive B bi bilo zelo zanimivo, ker bi bil cca. 29000 in z veliko opreme.

150 konjdski dizel od Hond je po marsičem enakovreden od konkurenčnih 170-180. Po zmogljivostih zelo blizu, prožnost v določlenih vrtljajih je celo boljša. Medtem ko je poraba kar precej nižja ter z linearno karakteristiko.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
No, moj, ce se odlocim zanj, bo ali 2.4 Manual Exec + igracke, ali pa 2.0 Auto Exec - igracke
smile-1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Je 150 konjski dizel tako dober z alu wingom ali brez?
confused-1.gif

Glede na objavljene teste brez wingov in nalepk
evil.gif


Po prožnosti je v določenem območju npr. boljši kor 177 konjski konkurenčni. Zanimivo.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
No, moj, ce se odlocim zanj, bo ali 2.4 Manual Exec + igracke, ali pa 2.0 Auto Exec - igracke
smile-1.gif

V Italiji dobiš se mi zdi tudi 2.0 + igračke. Morda bo auto v 2.0 preveč len??
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.066
844
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Je 150 konjski dizel tako dober z alu wingom ali brez?
confused-1.gif

Mislim, da ti, ki lepijo vso to kramo na avte, si tega avta se vsaj 5 let nebojo lastili.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik D_K pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Je 150 konjski dizel tako dober z alu wingom ali brez?
confused-1.gif

Mislim, da ti, ki lepijo vso to kramo na avte, si tega avta se vsaj 5 let nebojo lastili.

Ni bistvo v tem. Ampak nekateri hondo ravno tako kujejo v zvezde in poveličujejo kot lastniki 15 let starih hond z alu wingi. Pa nihče ne dvomi, da je accord super avto.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Jaz govorim iz izkušenj v prvih nekaj tišoč km in ne na pamet.

Tako bencinar kot dizel sta precej drugačna od kokurence po zasnovi in lastnostih. Hvala bogu.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Itak ga ne bom kupil v Sloveniji... Ampak, v "moji" drzavi lahko dobim samo 2.4 z "Advanced Safety", kot se pri nas temu rece.

No, sicer pa vidim, da majo tud Tourerja po novem... In glede na cenovni rang bo ali 2.0 Executive + Leder + Automatik + Navi (pri nas je ekstra), ali pa 2.2 Exec Dizel brez automatike (ker je se ni... Ampak... Glede na to da nabavljam Februarja bom upal, da bo do takrat ze prisla)... Sam se upam, da ma firma ene 12-15% popusta pri Hondi
smile-1.gif


Ne rabim hitrega iskrivega zrebca, ampak spodobno kravo za okoli se vlacit. In ker mi ne pustijo Superba... :S
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.459
438
83
Citat:
Kaj pa vem, zavore so dobre, morda niso odlične

Kakšne gume pa ima avto? Prva vgradnja so pogosto kompormis, kjer na račun manjše obrabe žrtvujejo ostale vidike. ADAC je pred leti na test vključil gume narejene posebej za MB (prva vgadnja + aftermarket, proizvajalec mislim da je bil Continental) in so bile z izjemo obrabe porazne. Pri čemer se je "običajna" verzija istega modela odrezala odlično.

B.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.978
6.867
113
pri taščici
Honde so od nekoč slovele po "povprečnih" bremzah. tudi R serija ni imela baje nič dirkaških. "Znanec" je imel audija S2? (stara 100) in accorda R pa je rekel da je honda precej za audijem ( s tem da je bil audi najmanj 5 let starejši). S hondo sem se peljal, z audijem ne, tako da primerjave ne morem naredit osebno.
 
Nazadnje urejeno:

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Stara 100-ka se je v nabriti verziji imenovala S4
wink-1.gif
, S2 je bil izpeljanak 80-ke, ampak bremze so pa verjetno iste.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.978
6.867
113
pri taščici
Zato pa sem dal ? zraven ker so mi te številke že mal iz glave ušle
wink-1.gif
Vem(rekel je ) da je imel " čip" na drugem računalniku in kar računalnik menjal če mu je pasal mal bolj "živo" vozit.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Michelin, mislim da so nekaterih tudi Yokohame. Od gum je zelo veliko odvisno, lahko je razlika pri zavorah samo zaradi gum. Sicer pa se meni zdijo povsem v redu, kaj pa vem.