@ksz
Da razložim... tudi sam imam bolečino z 205/55x17. Seveda so mnogo cenejše 225/45x17. V homologaciji jih ni! Proizvajalec jih neposredno ne odobrava. Na originalna (vgrajena) ALU platišča jih ne morem homologirati.
Rešitev: Naup novih platišč, ki so ustrezna za moj avto (imajo certifikat TUV), nakup in namestitev pnevmatik (ki jih isti certifikat dovoljuje za moj avto). Nato obisk tehničnih pregledov, kjer vpisujejo spremembe z namontiranimi platišči in pnevmatikami. Vloga, slikanje avta. Plačaš, vpišejo v homo kartonček in voila.
Če hočeš uporabiti obstoječa platišča ALU moraš dostaviti TUV (pa ne več ponarejen) platišč, ki ustrezajo tvojemu avtu, so enakih dimenzij in predvievajo uporabo želenih pnevmatik na njih.
Če je platišče dovolj standardno to ni problem. Recimo če si že sedaj na meji dimenzije pa zna bit problem (za 7J 17 ET43 npr. ne boš našel aftermarket platišča ki predvideva 225/45X17).
Lahko pa si platišča in papirje tudi sposodiš in opraviš homologacijo.
Torej potem sešteješ... Noiva ALU platišča (pa da so kolikortoliko spodobna) so 400 EUR, pa homologacija 33 EUR, pa tvoj čas. Na eno menjavo pnevmatik (4 leta v povprečju) ne vem če se splača.
Predvidevam da za zimske pnevmatike uporabljaš jeklena platišča.
Če imaš samo jeklena platišča pa je vpis nove dimenzije brez dodatnega vpisa ALU platišč skoraj misija nemogoče. Če proizvajalec ni predvidel tega in je samo izpadel vpis za naš trg... (meni se je to zgodilo leta 2003 ko zaradi opremskega paketa nisem imel vpisanih 15 col pnevmatik... pa je to potem zastopnik uredil, vendar ob dostavljeni dokumentaciji/primeru),