10 Januarja sem kupil hot Sim za 1,99€ in paket MAXI za 10€, predvsem z namenom uporabe prenosa podatkov 20Gb.. Po nekaj dneh, ko mi še vedno ni uspelo napolniti računa, so mi to na urgenco po mailu, napolnili v Hoferju.
Po pogojih poslovanja moraš zakupljeno količino porabiti v 90 dneh. Telefon mi kaže ta teden porabo podatkov okrog 500Mb. Telefoniral sem vsega skupaj mogoče 10 krat
Toda glej ga zlomka, včeraj zvečer ob 10h sem dobil mail s sledečo vsebino:
Spoštovani uporabnik, vasa izbrana tarifa se bo nocoj podaljšala, vendar trenutno nimate dovolj dobroimetja.Prosimo napolnite dobroimetje in tako se naprej uporabljajte izbrano tarifo. Vasa HOT ekipa.
Ob 22 uri pa naslednje sporočilo :
Spoštovani uporabnik, podaljšanje vaše tarife Hot Maxi ni uspelo. Vsa nadaljna poraba bo obračunana po tarifi Hot Start. Prosimo preverite stanje na vašem računu ali pokličite Hot Center za pomoč uporabnikom.
Trenutno stanje mi kaže 0,01€, se pravi da so me ogoljufali za najmanj 10€.
HOT HOFER HVALA LEPA ZA TAKE USLUGE !!!
Po pogojih poslovanja moraš zakupljeno količino porabiti v 90 dneh. Telefon mi kaže ta teden porabo podatkov okrog 500Mb. Telefoniral sem vsega skupaj mogoče 10 krat
Toda glej ga zlomka, včeraj zvečer ob 10h sem dobil mail s sledečo vsebino:
Spoštovani uporabnik, vasa izbrana tarifa se bo nocoj podaljšala, vendar trenutno nimate dovolj dobroimetja.Prosimo napolnite dobroimetje in tako se naprej uporabljajte izbrano tarifo. Vasa HOT ekipa.
Ob 22 uri pa naslednje sporočilo :
Spoštovani uporabnik, podaljšanje vaše tarife Hot Maxi ni uspelo. Vsa nadaljna poraba bo obračunana po tarifi Hot Start. Prosimo preverite stanje na vašem računu ali pokličite Hot Center za pomoč uporabnikom.
Trenutno stanje mi kaže 0,01€, se pravi da so me ogoljufali za najmanj 10€.
HOT HOFER HVALA LEPA ZA TAKE USLUGE !!!