Kdo kaj spremlja?
Letos spet popolnoma nova Audi in Toyota, Porsche po lanski zmagi stavi na manjši evoluciji.
- Audi R18, 4.0 V6 TDI, letos so prešli iz vztrajnika na baterije kar jim je zagotovilo tekomovanje v 6 MJ razredu (prej 4 MJ). Trdijo da ima njihov stroj 1000 konj sistemske moči, radikalno so prenovili aerodinamiko, predvsem je to videti po sprednjih odprtinah. Baterije jim je dobavil LG chem, specifike niso znane. Na enem od testiranju so imeli težave kjer jim je dirkalnik zgorel.
http://www.audi-motorsport.com/de/en/wec.html
- Porsche 919 že tretje leto stavi na 2.0 V4 turbo DI bencinarja v kombinaciji z A123 baterijskimi celicami. To jim je lani prineslo zmago v LeMansu in v skupnem seštevku WEC. So tudi edini ki uporabljajo ERS-H, generator na turbini podobno kot v F1. Že drugo leto zapored bodo nastopali v najvišjem 8 MJ razredu.
http://www.porsche.com/interna...ars/919-hybrid/
- Toyota je po odlični prvi sezoni lani naredili samo evolucijo diraklnika, kar pa je bilo bistveno premalo da bi bili konkurenčni. Tako so naredili poplnoma nov dirkalnik TS050 na osnovi 2.4 V6 turbo DI bencinarja in namesto superkondenzatorja uporabili Li-ion baterije, ki jih je razvila sama Toyota. Prav tako so velik povdarek so namenili aerodinamiki okoli katere je zasnovan celoten pogonski sklop.
http://www.toyotahybridracing.com/
Prvo kazanje mišic se bo pričelo ta vikend na uradnem testiranju v Paul Ricard.
Uradna stran prvenstva:
http://www.fiawec.com/
Live timing:
http://live.fiawec.com/
Podrobni podatki po vsaki tekmi/testiranju:
http://fiawec.alkamelsystems.com/
Letos spet popolnoma nova Audi in Toyota, Porsche po lanski zmagi stavi na manjši evoluciji.
- Audi R18, 4.0 V6 TDI, letos so prešli iz vztrajnika na baterije kar jim je zagotovilo tekomovanje v 6 MJ razredu (prej 4 MJ). Trdijo da ima njihov stroj 1000 konj sistemske moči, radikalno so prenovili aerodinamiko, predvsem je to videti po sprednjih odprtinah. Baterije jim je dobavil LG chem, specifike niso znane. Na enem od testiranju so imeli težave kjer jim je dirkalnik zgorel.
http://www.audi-motorsport.com/de/en/wec.html
- Porsche 919 že tretje leto stavi na 2.0 V4 turbo DI bencinarja v kombinaciji z A123 baterijskimi celicami. To jim je lani prineslo zmago v LeMansu in v skupnem seštevku WEC. So tudi edini ki uporabljajo ERS-H, generator na turbini podobno kot v F1. Že drugo leto zapored bodo nastopali v najvišjem 8 MJ razredu.
http://www.porsche.com/interna...ars/919-hybrid/
- Toyota je po odlični prvi sezoni lani naredili samo evolucijo diraklnika, kar pa je bilo bistveno premalo da bi bili konkurenčni. Tako so naredili poplnoma nov dirkalnik TS050 na osnovi 2.4 V6 turbo DI bencinarja in namesto superkondenzatorja uporabili Li-ion baterije, ki jih je razvila sama Toyota. Prav tako so velik povdarek so namenili aerodinamiki okoli katere je zasnovan celoten pogonski sklop.
http://www.toyotahybridracing.com/
Prvo kazanje mišic se bo pričelo ta vikend na uradnem testiranju v Paul Ricard.
Uradna stran prvenstva:
http://www.fiawec.com/
Live timing:
http://live.fiawec.com/
Podrobni podatki po vsaki tekmi/testiranju:
http://fiawec.alkamelsystems.com/