Harvey Norman izkušnje

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
O okusih naj se ne bi razpravljalo ampak... Sem n-krat prehodil Rutarja in Lesnino in zadnjih 10 let nič kupil, ker mi enostavno ni nič všeč. Morda se motim, ampak res imam občutek, da se pri nas prodaja drugačna roba kot za npr. Avstrijo. V HN pa sem našel kar nekaj set-upov, ki bi jih z veseljem odnesel domov. Cene so res nekoliko višje, pa spet ne toliko. Če ti izdelek ni všeč je v vsakem primeru predrag. Veselje za HN pa je na žalost hitro splahnelo.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Jaz samo vem, da pri njih več ne kupim razstavnega eksponata. Robni trakovi na klubski mizici so se odlepili preden sem jo pripeljal domov v stanovanje, po celi dolžini klubske mizice. Takrat vidim, da so bili naknadno lepljeni z neostik lepilom in je lepilo popustilo od vročine (oziroma postalo mehko), ker sem imel mizico v kombiju od 10h zjutraj do 18h popoldne na cca. 30°C zunanje temperature.
Reklamacija ni bila priznana, ker je šlo za razstavni eksponat.
Jebiga, ko sem jo v trgovini gledal, je bila OK, brez prask, nisem pa pričakoval, da jim je mizica kdaj prej razpadla, pa so jo nazaj za silo skupaj sestavili in prodali meni.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Jaz sem naročil likalnik, kateri je bil najcenejši na netu in ga dobil naslednji dan. To je bilo cca 2 tedna nazaj. Zaenkrat brez težav. Sem v HN tudi kupil kak leto in pol nazaj laserski depilator za ženo in doma pač glavica-laser ni delala. Sem ga osebno nesel nazaj in mi je prodajalka glavico najprej preverila, če je res okvarjena in mi potem zamenjala z drugo.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Kupil Onkyo receiver po zelo ugodni ceni, vsaj 100€ ceneje kot na Amazonu. Vzel zraven še 5 letno garancijo v katero spada tudi tudi prevzem in dostava, tako da zadovoljen
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Obupna izkušnja..zanimal sem se za eno sedežno, kateri so manjkale nosilne noge. Preko FB-ja mi pravijo, da lahko dobim 50% popust. Me kličejo iz poslovalnice, povem, da bi jo rad kupil in naj jo rezervirajo, ker sem iz drugega konca države, prodajalec mi odvrne, da me me pokliče nazaj. Ko mi vrne klic mi sporoči, da je v tem času sodelavec prodal to sedežno enemu mizarju, ki bo sam naredil noge, ima pa še eno novo, za katero je bilo stornirano naročilo, vendar mi na njo ne more dati popusta. Kako prikladno! Domnevam, da so jo pohopsali sami, ko so izvedeli, da lahko dajo 50% skonto. Poslal mail na Harvey Norman, odgovori pa mi točno ta prodajalec. Nikoli več ne stopim notri!
 
Nazadnje urejeno:

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
klemen_ za to odpoved si jim lahko hvaležen. Njihovi razstavni artikli so v glavnem poškodovani, za silo popravljeni da nekak zgledajo, ob uporabi pa začnejo razpadat. Na razstavne predmete tudi ni nobenih možnih reklamacij.
 

MieleFan

Fizikalc
7. sep 2014
1.042
84
48
Vse kar sem kupil v Harvey Normanu.Je blo ok.Dogovor o dobavi itd.Pa tud za ceno,če sem najdu izdelek drugje ceneje.sem se lahko pr njih pogajal za ceno.In dobil najboljšo ponudbo.Nazadnje kupil pr njih jedilnico.EN stol je pršu brez vseh vijakov in še neki je majnkal.So rekli naj ga nazaj prnesem,in mi bodo dal druzga zapakiranega.

Tud vse gospodinjske aparate,k sem kupil pr njih.Sem dobil ugodno ponudbo oz najboljšo ponubo.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.532
1.127
113
Ko sem šel jaz preko, ko sem gledal sedežne, sem se vprašal, kje imajo okus...? :bonk: Večinoma samo usnje in čudne razstavljene barve. Pa tudi jaz sem se čudil, da lahko prodajajo tako očitno "poškodovane" razstavne eksponate... :bonk:
Aja, pa prodajalci imajo tudi grozne uniforme... :evil:
 

poricuk

Zelenc'
3. nov 2019
3
0
1
Moja izkušnja (sedaj na žalost slaba):
Kupili smo usnjeno sedežno v HN v Lj jeseni 2016. Po dobrih dveh letih se je pričela na vzglavnem delu luščiti. Usnjena garnitura ??? Klicali smo v HN in prva stvar, ki jo je prodajalec izustil, je bila:"Ja, izgleda, da niste kupili usnjene sedežne!". Halo?, Na računu jasno piše, da je garnitura usnjena. Seveda smo zadevo reklamirali, in so nam zelo "prijazno" odgovorili, da sedežna ni več v garanciji, stvarne napake pa tudi ne moremo uveljavljati, ker je preteklo že več kot 2 leti (Zakon o varstvu potrošnikov v 37. členu določa, kdaj gre za stvarno napako.). Ali naj sedežno reklamiram prej, za vsak slučaj, če se bo slučajno začela luščiti ali takrat, ko se začne??? Kaj, če se izkaže po treh letih, da so nas našponali in prodali neusnjeno? Komu se boš pritožil?
No, v glavnem, dobili nismo nič, le "ponudbo", da nam lahko novo sedežno "zrihtajo" po ceni za zaposlene. Hvala lepa %&$#$ !!! Verjetno nas tam ne vidijo več. Tale zakon o varstvu potrošnikov pa je tudi kar nekaj. Čudno se mi zdi, da za Volkswagne stvarna napaka (zaradi izpušnih plinov) velja dalj časa? Očitno bi se morali "nategnjeni" v HN tudi združiti in podati skupno tožbo ?!?
Sedežna.jpg
Sedežna1.jpg
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.218
113
www.adriamedia.si
Najprej zgruntaj, ali je usnje ali ni. Če res ni (na računu oz v specifikaciji pa jasno piše, da je), lahko še vedno poskusiš grožnjo KO zaradi goljufije (če so ti res prodali kot usnjeno in to piše na dokumentih) - se zna po kaj premaknit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: poricuk

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.967
6.863
113
pri taščici
Pol je bolje da nabavil 20 let staro sedežno na bolhi za 100 evrov. Sicer ne bo moderna, niso pa poznal se eko usnja in podobnih pigrutsvscin. Če je 20let zdržala, bo najbrž še 20 brez večjih okvar
 
  • Všeč mi je
Reactions: Spajky

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
355
83
39
Kako se pa kaj obnesejo Polipol sedežne?

Kupujem novo in ravno v HN je ena taka, ki mi je všeč.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
To je bolj odvisno od materiala kot od proizvajalcal. Vse kar ni pravo in dovolj debelo usnje in se dnevno uporablja je za nekaj let potem pa kanta.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Se strinjam. Eko usnje iz Harveya se je po dveh letih točno tako začelo luščit. Samo hujše bo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15