Apat je dejal, da za nastop v vseh cenovnih razredih in različnih distribucijskih kanalih potrebujejo tudi ustrezen portfelj jasno definiranih in močnih blagovnih znamk. "Prodajo pod lastnimi blagovnimi znamkami iz leta v leto povečujemo in lani je ta delež izdelkov znašal skoraj 90 odstotkov, kar je največ doslej," je dejal.
Direktor marketinga v Gorenju Aleksander Uranc pa je poudaril, da je blagovna znamka Gorenje+ za družbo strateška blagovna znamka, ki jo bodo razvijali na dolgi rok kot vodilno panevropsko znamko skupine Gorenje in jo postopoma uvajali na vse trge, kjer je segment kuhinjskih studiev, v katerem želijo doseči viden delež, dovolj razvit.
Letošnjo pomlad blagovna znamka Gorenje+ prihaja na trge Nemčije, Avstrije, Rusije, Ukrajine, Skandinavije, Češke in Slovenije.
Nova blagovna znamka Gorenje+ sodi v višji cenovni razred in obsega nabor vgradnih aparatov za kuhanje, peko, hlajenje in pomivanje. Uvedba nove blagovne znamke je odgovor Gorenja na vedno pomembnejši distribucijski kanal kuhinjskih specialistov oz. specializiranih kuhinjskih studiev, ki so naravnani predvsem v prodajo vgradnih gospodinjskih aparatov in so na posameznih trgih v različnih razvojnih fazah ter dosegajo tudi različne tržne deleže.
V Skandinaviji distribucijski kanal kuhinjskih studiev v segmentu vgradnih aparatov tako predstavlja več kot 50 odstotkov, v Nemčiji več kot 25 odstotkov, na ruskem trgu pa je zastopan v dobrih 15 odstotkih.
Nova blagovna znamka Gorenje+ temelji na celovitem naboru aparatov z ekskluzivnimi prednostmi in novostmi: vgradnimi pečicami, kuhališči, hladilno-zamrzovalnimi aparati, pomivalnimi stroji, napami ter kompaktnimi aparati. Večino teh aparatov Gorenje izdeluje v Sloveniji, na Švedskem izdelujejo pomivalne stroje, na Češkem pa nape.
vir: sta.si
Slike pa si lahko ogledate na tem linku: klikni me
Direktor marketinga v Gorenju Aleksander Uranc pa je poudaril, da je blagovna znamka Gorenje+ za družbo strateška blagovna znamka, ki jo bodo razvijali na dolgi rok kot vodilno panevropsko znamko skupine Gorenje in jo postopoma uvajali na vse trge, kjer je segment kuhinjskih studiev, v katerem želijo doseči viden delež, dovolj razvit.
Letošnjo pomlad blagovna znamka Gorenje+ prihaja na trge Nemčije, Avstrije, Rusije, Ukrajine, Skandinavije, Češke in Slovenije.
Nova blagovna znamka Gorenje+ sodi v višji cenovni razred in obsega nabor vgradnih aparatov za kuhanje, peko, hlajenje in pomivanje. Uvedba nove blagovne znamke je odgovor Gorenja na vedno pomembnejši distribucijski kanal kuhinjskih specialistov oz. specializiranih kuhinjskih studiev, ki so naravnani predvsem v prodajo vgradnih gospodinjskih aparatov in so na posameznih trgih v različnih razvojnih fazah ter dosegajo tudi različne tržne deleže.
V Skandinaviji distribucijski kanal kuhinjskih studiev v segmentu vgradnih aparatov tako predstavlja več kot 50 odstotkov, v Nemčiji več kot 25 odstotkov, na ruskem trgu pa je zastopan v dobrih 15 odstotkih.
Nova blagovna znamka Gorenje+ temelji na celovitem naboru aparatov z ekskluzivnimi prednostmi in novostmi: vgradnimi pečicami, kuhališči, hladilno-zamrzovalnimi aparati, pomivalnimi stroji, napami ter kompaktnimi aparati. Večino teh aparatov Gorenje izdeluje v Sloveniji, na Švedskem izdelujejo pomivalne stroje, na Češkem pa nape.
vir: sta.si
Slike pa si lahko ogledate na tem linku: klikni me