Goljufajo prav vsi...

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
realna poraba moji ni mišljeno moji moji, ampak v realnem svetu.

torej ne na enem ringu, s super gladkim asfaltom, idealne temperature itd.

a znamo opisat recimo 100km 'realne' vožnje?
trije klanci in spusti, en fin vzpon, oreng spust, 30 km odprte ac s tremi izleti kamionov na 90 na uro. ene 5km makadama, neki bočnega vetra, ene 10 km vetra v nos, pa ene tok v rit. ene 20km s povprečno 20 na uro in vsaj 50 speljevanji. ene 10 min čakanja na semaforju. nekaj dežja......
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.809
639
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Sam ste res tepci...

Moroni brez primere, naši politiki so še čist predobri za tako zagamano ljudstvo. Koliko tem po forumih, komentarjev nastane iz popolnega nerazumevanja, nepoznavanja. Potem svoje dodajo še funkcionalna nepismenost in novinarji na nivoju ameb, ki niti številke do 10 ne prekopirajo prav.

ranfmodeoff
wink-1.gif

467716-post_slo.gif
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Precej obširne tabele - v tem koliko je kakšno vozilo nad EURO5 in 6 mejo in pod katero kategorijo ja bilo atestirano - je AMZSjeva motorevija objavila pred kakimi tremi meseci že (ne vem od kod so povzeli). Še najbolje se je odrezal BMW. Ni pa nobene povezave, mali, veliki avto, mali, velik motor. So tudi mali, ki precej odstopajo.

Evo, našel sem:
http://www.motorevija.si/si/77...skih_avtov.aspx

warehousehandler.ashx


warehousehandler.ashx
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
KSZ..
Tele tabelce od AMZS-ja so malce za lase privlečene. Trenutno je veljavna metodologija testiranja NEDC. Vse kar je izmerjeno po metodologiji NEDC in po tej metodologiji znotraj meja je zakonito. Tukaj ni nobene debate. Taki članki so navadno zavajanje javnosti, tisti, ki to objavlja, bi moral malce seči v žep, ker dela negativno reklamo proizvajalcev in zavaja javnost. To je tako kot bi imela branjevka na tržnici malce prilagojeno utež za 1kg in po njej računala krompir.
Ko bo stopila v veljavo druga metodologija, potem pa naj objavljajo teste po drugi metodologiji.

Glede SW-ja in optimizacije. Če je kriv VW, potem so krivi vsi, ki imajo kakršnokoli programsko optimizacijo. Zadeva ne gre drugače, kot da program nekako ugotovi, da je avto na testu in se potem temu primerno obnaša.

Citat:
Drugi tega ne počnejo. Drugi le optimizirajo delovanje motorja za uradne teste, ne pa tudi za na cesto - ampak, to počno brez goljufive programske kode.

Tole zgoraj si pa ne morem drugače razložiti, kot očitno goljufijo. Tukaj je nekdo zapisal, da drugi dajo kar drug program v serijska vozila, kot v testna za uradne teste. Ali kako naj si to razložim? Če je temu tako, potem je pa to miljonkrat hujše od početja VW-ja. VW je dal v avto isti program, kot za na teste, ostali pa imajo, po zapisu nekoga, en program za teste, drugega pa za na cesto - druga vsebina programskega flasha.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Drugi tega ne počnejo. Drugi le optimizirajo delovanje motorja za uradne teste, ne pa tudi za na cesto - ampak, to počno brez goljufive programske kode.

Tole zgoraj si pa ne morem drugače razložiti, kot očitno goljufijo.

Kje je tu goljufija? Primer: pri razvoju izdelka se na začetku postavi merila, na osnovi katerih se bo izdelek sprejelo ali zavrnilo, in potem pozabiš na "big picture" in delaš, da zadostiš tem merilom. Neracionalno bi bilo onanirati na kosu funkcionalnosti, katerega nihče ne bo pogledal (kot oni model, ki je delal fjorde v Štoparskem vodniku)..

Goljufija je, če imaš za prevzemna merila en režim delovanja, za ostalo pa čisto drug.Ker potem v resnici preverjaš drugo stvar.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Ne vem kaj se ti vseznalec obešaš na mojo domnevno zagovarjanje vw. Še enkrat ponavljam: goljufajo čisto vsi, brez izjeme, tudi tvoj opel in moja tojota.
Zame, kot uporabnika avtomobila ne zanima prirejeni program na testu, pač pa me kot kupca in uprabnika zanimajo tehnični podatki, ki jih navajajo proizvalajci in na podlagi katerih se odločam/odločamo za nakup. in tu brez izjeme lažejo vsi, ki navajajo izpuste in porabo, ki je v praksi ne doseže nihče. Pa če si priznaš ali ne, tudi ti ne.
Ergo, lažejo vsi, vw pa je grešni kozel, ki ga je dobil jenki. Ampak v ozadju je po vsej verjetnosti še kakšen politični vzrok, kako malo prizemljiti nemca. Mojih 5 cents.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ni političenga vzroka, VW je edini ki je običajno prakso iz EU privlekel čez atlantik, tam so jih pa kresnili po prstih. Še enkrat v ZDA je VW še vedno edini, ki je goljufal.

SIMPL.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Drugi tega ne počnejo. Drugi le optimizirajo delovanje motorja za uradne teste, ne pa tudi za na cesto - ampak, to počno brez goljufive programske kode.

Tole zgoraj si pa ne morem drugače razložiti, kot očitno goljufijo.

Kje je tu goljufija? Primer: pri razvoju izdelka se na začetku postavi merila, na osnovi katerih se bo izdelek sprejelo ali zavrnilo, in potem pozabiš na "big picture" in delaš, da zadostiš tem merilom. Neracionalno bi bilo onanirati na kosu funkcionalnosti, katerega nihče ne bo pogledal (kot oni model, ki je delal fjorde v Štoparskem vodniku)..

Goljufija je, če imaš za prevzemna merila en režim delovanja, za ostalo pa čisto drug.Ker potem v resnici preverjaš drugo stvar.

Vsaka sprememba motorske elektronike vključno s programom pomeni ponovno homologacijo, drugače motor in posledično avto ni enak kot na testu, to pa je goljufija. VW tega ni počel.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Še več škode kot pa samo goljufanje pri podatkih emisij in porabe povzroči tak naslov teme. Človeku ostane izjava, da goljufajo vsi v podzavesti in si potem reče, da ne bo kupil električnega avtomobila, ker goljufa pri emisijah CO2. Enako je tudi v vsakdanjem življenju- vsi lažejo, vsi kradejo, vsi so podkupljivi, vsi so...
Največja tak rana naše države je vsegliharstvo. Jaz ne kradem enako kot Janez. Peter ne laže enako kot Jože, Golf ne goljufa enako pri emisijah kot Tesla...
Začnite že enktrat govoriti: Goljufa WV, krade Jankovič, Ošabno se obnaša Janša... ne pa vsi smo isti. NISMO vsi ISTI in NIKOLI ne BOMO!
 

Matej

Fizikalc
24. jul 2007
1.992
2
38
Zato ker to ni tema da bi diskutirali o graficnih karticah, model je sam napisu kaj in kako, ti k pa ves si pa zabrihtuliru. Se pa nic ne skriva, ker vsi znamo guglat.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ergo pravi:
Ne vem kaj se ti vseznalec obešaš na mojo domnevno zagovarjanje vw. Še enkrat ponavljam: goljufajo čisto vsi, brez izjeme, tudi tvoj opel in moja tojota.
Zame, kot uporabnika avtomobila ne zanima prirejeni program na testu, pač pa me kot kupca in uprabnika zanimajo tehnični podatki, ki jih navajajo proizvalajci in na podlagi katerih se odločam/odločamo za nakup. in tu brez izjeme lažejo vsi, ki navajajo izpuste in porabo, ki je v praksi ne doseže nihče. Pa če si priznaš ali ne, tudi ti ne.

Ne lažejo - navajajo točno tisto, kar v EU po zakonu morajo navajat. Še več: navajanje kakih drugih podatkov je načeloma prepovedano. Še pri EV, ko kak proizvajalec navede "doseg pri vsakdanji uporabi" in ne le ECE dosega, so že bila opozorila, da to ni OK - pa so ti navedeni podatki bolj realni in slabši od ECE.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.104
3.161
113
Toje je povzetek iz te Britanske študije

Euro 3 limit - 0.50/0.15g/km diesel, bencin
Euro 5 limit - 0.18g/km
Euro 6 limit - 0.08g/km

Ja nekateri niti v Euro 1 ne padejo

Jeep Grand Cherokee, 3.0-litre (2011-) - emits 2.7 g/km of NOx.
By far, the biggest NOx creator in our table. Shovels 15 times the amount of NOx into the atmosphere than its Euro 5 engine is allowed to.

Subaru Forester, 2.0-litre (2013-) - emits 1.19 g/km of NOx
Its Euro 5 engine pumps out more than six and a half times as much NOx as its engine should let.

Nissan X-Trail, 1.6-litre (2014-) - 1.05 g/km of NOx
The Nissan X-Trail is the only official Euro 6 engine we’ve tested that fails to meet even Euro 1 standards from 1993. In our tests, it emitted 13 times as much NOx as the Euro 6 limit.

Nissan Qashqai, 1.6-litre (2014-) - emits 0.99 g/km of NOx
A top selling car, it chugs out so much NOx that it also wouldn’t meet Euro 1 standards.

KIA Sportage, 2.0-litre (2010-) - emits 0.93 g/km of NOx
The four-wheel drive version of this Kia only just meets Euro 1 criteria. That's ok - if you happen to do your driving in 1993.

Hyundai Santa Fe, 2.2-litre (2012-) - emits 0.9 g/km of NOx
Look beyond the exotic name, and the bonnet, and you'll find a Euro 5 engine that chucks out large amounts of NOx.

Land Rover Range Rover Sport, 3.0-litre (2005-2013) - emits 0.87 g/km of NOx
This Range Rover produces nearly five times the Euro 5 allowed amount of NOx.

Volvo S60, 2.0-litre (2010-) - emits 0.84 g/km of NOx
This car has a Euro 6 engine, but manages to emit ten times more NOx than the limit.

Volvo XC90 2.4-litre (2002-2015) - emits 0.84 g/km of NOx
Volvo’s big 4x4 may have a luxurious interior, but like all cars in this top ten, it’s a NOx factory on wheels.

Highest NOx emitting diesel-hybrid:
Peugeot 508 RXH, diesel-electric hybrid (2012-) - 0.53 g/km
Though not in the top ten, this Peugeot is worth mentioning as, though it’s a hybrid, it still pushes out three times the Euro 5 NOx legal limit.

Petrol NOx - the worst offenders
The three worst petrol cars listed here produce so much NOx, they would fail the Euro 3 standards.
Petrol engines produce NOX – most in such small quantities that it’s not of consequence. But our tests reveal that 10% of petrol cars exceed NOX limits. These are the five worst:

Euro 5 and Euro 6 limit - 0.06g/km

Mercedes-Benz SL, 3.5-litre (2012-) - emits 0.2 g/km of NOx
This sporty car from Mercedes creates three times as much NOx as petrol limits allow. To put that in perspective, it’s the only petrol car we've seen that would also fail diesel equivalent Euro 5 limits.

Mercedes-Benz E-Class, 2.0-litre (2009-) - emits 0.17 g/km of NOx
In terms of cars that produce the most amount of NOx from its petrol engines, Mercedes also takes the second spot. The E-Class is almost as bad as the SL, despite the fact it has what should be a cleaner Euro 6 engine.

Mini Cooper, 1.5-litre (2014-) - emits 0.16 g/km of NOx
It might be fun to drive, but its Euro 6 engine pushes out nearly three times the amount of NOx as it’s supposed to.

Nissan Pulsar, 1.2-litre (2014-) - emits 0.15 g/km of NOx
The small-family sized hatchback may not be the biggest car about, but it creates a big stink in our tests. It only, just, complies with Euro 3 emission levels.

Nissan Qashqai, 1.2-litre (2014-) - emits 0.12 g/km of NOx
Just like the diesel version, the petrol version of the Qashqai also exceeds NOx limits. It's not as bad as the diesel, but it's still the fifth highest creator of NOx of all petrol cars we've tested so far.

Petrol CO - the worst offenders
The Nissan Note and Toyota Aygo might be small, low powered cars – but they produce more CO than a Porsche 911.
Invisible and odourless, carbon monoxide (CO) is a potentially harmful gas. Diesel cars don't really produce much CO - it's petrol cars that our tests have revealed to be the problem:

Euro 5 and Euro 6 limit - 1 g/km

Hyundai Veloster, 1.6-litre (2012-2014) emits 6.11 g/km of CO
Top of the CO charts, the Veloster produces six times as much CO than the limit.

Nissan Note, 1.2-litre (2013-) emits 5.36 g/km of CO
The 1.2 engine may sound small but it’s big enough to produce over 5.3 g/km of CO – over five times the limit.

Toyota Aygo, 1.0-litre (2014-) emits 4.91 g/km of CO
Another supermini that pushes out a massive amount of CO.

Alfa Romeo Giulietta, 1.4-litre (2010-) emits 4.69 g/km of CO
Romeo, Romeo, quite a gassy Romeo. Produces four and a half times the legal limit of CO.

Nissan 370Z, 3.7-litre (2009-) emits 4.63 g/km of CO
This sporty number creates nearly as much CO as the Giulietta, above.

Hyundai i20, 1.2-litre (2009-2014) - emits 4.61 g/km of CO
Another supermini sized car, it too creates 4.5 times as much CO as it should.

BMW 4-series, 2.0-litre (2014-) emits 4.53 g/km of CO
A convertible, the 242bhp engine also creates 4.5 times the legal limit of CO.

BMW 2-series convertible, 2.0-litre (2014-) emits 4.33 g/km of CO
The 2-series creates a near identical amount of CO as the larger 4-Series.

Porsche 911 Carrera, 3.8-litre (2011-) emits 4.2 g/km of CO
The 911 produces four times the legal amount of CO.

Hyundai i10, 1.0-litre (2014-) emits 4.09 g/km of CO
A 1.0 litre city car it may be, but it creates just as much CO as the Porsche.

Lexus LS, petrol-electric hybrid (2013-) emits 3.95 g/km of CO
11th in the table, it's worth mentioning this Lexus as it's a petrol-hybrid that generates four times the legal amount of CO.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.822
5.932
113
Newsflash, tudi pri elektro vozilih je enako:
http://www.heise.de/newsticker...en-3081667.html
Citat:

The power consumption of electric cars is different in the real driving experience strongly on the manufacturer's specifications. This has an analysis of 200 cars with 741 drivers over two years in Denmark found. While manufacturers indicate an average energy consumption of 125 watt-hours per kilometer (Wh / km), the actual average was more than 2.3 million kilometers in 183 Wh / km. This is an overrun of 46.4 percent.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Seveda je, spet posledica glupih norm za meritve.
Zato pa večina proizvajalcev EV navaja še "daily use" doseg, potem jih pa uradniki EU opozarjajo, da tega ne bi smeli uradno komunicirat ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Toje je povzetek iz te Britanske študije



bla bla bla ....


Primerjali so XY meritve z normno meritvijo (na valjih). ENo in drugo ni primerljivo. Niso niti napisali, po katerem standardu so merili. Takole udrihanje po industriji je mimo, dokler se tudi sam ne znaš držat sedanjih ali prihajajočih standardov - sploh je pa bedasto tolčtpo tistih, ki se pač držijo določil veljavnih normativov. Namesto da bi tolkli po tistih, ki normative predpisujejo - ti so kiksnili že pri prihajajočih, kaj šele pri sedanjih.

Smo zadnjič v AM objavili rezultate meritev v prostem prometnem toku na nekaj novih avtov in ali bi prišli skozi po standardih, ki bodo veljali 2017 (torej jasno določljive in primerljive stvari). Med sprobanimi dizli je ustrezal le eden (pa raje ne napišem, kateri) ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Newsflash, tudi pri elektro vozilih je enako:
http://www.heise.de/newsticker...en-3081667.html
Citat:

The power consumption of electric cars is different in the real driving experience strongly on the manufacturer's specifications. This has an analysis of 200 cars with 741 drivers over two years in Denmark found. While manufacturers indicate an average energy consumption of 125 watt-hours per kilometer (Wh / km), the actual average was more than 2.3 million kilometers in 183 Wh / km. This is an overrun of 46.4 percent.

Za dejanske električne dosege je potrebno pogledati ameriške meritve, ne evropske, ki so popolnoma mimo.

V tem primeru ne zavajajo proizvajalci, ampak evropski regulator.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Newsflash, tudi pri elektro vozilih je enako:
http://www.heise.de/newsticker...en-3081667.html
Citat:

The power consumption of electric cars is different in the real driving experience strongly on the manufacturer's specifications. This has an analysis of 200 cars with 741 drivers over two years in Denmark found. While manufacturers indicate an average energy consumption of 125 watt-hours per kilometer (Wh / km), the actual average was more than 2.3 million kilometers in 183 Wh / km. This is an overrun of 46.4 percent.

Za dejanske električne dosege je potrebno pogledati ameriške meritve, ne evropske, ki so popolnoma mimo.

Tudi v tem primeru ne zavajajo proizvajalci, ampak evropski regulator.

Fixed.