Citat:
Once again, it’s the tests that are to blame. The reason the figures don’t match up with the legal limits is the outdated New European Driving Cycle (NEDC) test. This is the same official test used to measure official fuel economy (mpg), which we’ve repeatedly criticised for being lenient and exploitable.
Citat:
Uporabnik ergo pravi:
Pač so se ameri obesili samo na VW. Ker je prvi.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik ergo pravi:
Pač so se ameri obesili samo na VW. Ker je prvi.
Še en, ki ne ve, za kaj gre. VW je bil (za enkrat) edini, ki je goljufal in imel poseben program za to, da ko je zaznal, da je na testu, je motor deloval v popolnoma drugačnem režimu, kot če je zaznal, da je na cesti.
Drugi tega ne počnejo. Drugi le optimizirajo delovanje motorja za uradne teste, ne pa tudi za na cesto - ampak, to počno brez goljufive programske kode.
Ne vem, kaj vam je nekaterim, da tako, brez argumentov ali zaradi neznanja, zagovarjate VW, češ, saj drugi niso nič drugačni.
Razlika je očitna. VW je goljufal, ostali niso.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Sam ste res tepci...
Moroni brez primere, naši politiki so še čist predobri za tako zagamano ljudstvo. Koliko tem po forumih, komentarjev nastane iz popolnega nerazumevanja, nepoznavanja. Potem svoje dodajo še funkcionalna nepismenost in novinarji na nivoju ameb, ki niti številke do 10 ne prekopirajo prav.
ranfmodeoff
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
VW je goljufal na podoben način kot pred leti nek renomiran proizvajalec GPU (grafičnih procesorjev)
Citat:
Uporabnik softi pravi:
a koga od vas zanima poraba goriva na testu, v brezveterju, po klancu navzdol? ali vas zanima relana poraba podobna vašemu režimu?