Goljufajo prav vsi...

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
EW5u46G.jpg


http://www.which.co.uk/news/20...onrigging.jan20
 
22. jul 2007
13.424
1.670
113
124
Tukaj jih mora zdaj država stisnit za jajca in zahtevati denar nazaj zaradi goljfanja, ups saj res živimo v Sloveniji kaj takega ni mogoče.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Nekatirm očitno ni jasno kaj je goljufanje na testu in kaj so emisije v resničnem svetu.

V članku mora biti jasen citat:
Citat:
Once again, it’s the tests that are to blame. The reason the figures don’t match up with the legal limits is the outdated New European Driving Cycle (NEDC) test. This is the same official test used to measure official fuel economy (mpg), which we’ve repeatedly criticised for being lenient and exploitable.

Škoda ker članek izpostavlja samo tiste z najvišjimi emisijami, zakaj ne objavijo tudi lestvice najčistejših?
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Saj to ni nič novega! Goljufajo čisto vsi, brez izjeme. In ne samo pri SUV, kot v tvoji tabeli. Pač so se ameri obesili samo na VW. Ker je prvi.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sam ste res tepci...

Moroni brez primere, naši politiki so še čist predobri za tako zagamano ljudstvo. Koliko tem po forumih, komentarjev nastane iz popolnega nerazumevanja, nepoznavanja. Potem svoje dodajo še funkcionalna nepismenost in novinarji na nivoju ameb, ki niti številke do 10 ne prekopirajo prav.

ranfmodeoff
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik ergo pravi:
Pač so se ameri obesili samo na VW. Ker je prvi.

Še en, ki ne ve, za kaj gre. VW je bil (za enkrat) edini, ki je goljufal in imel poseben program za to, da ko je zaznal, da je na testu, je motor deloval v popolnoma drugačnem režimu, kot če je zaznal, da je na cesti.

Drugi tega ne počnejo. Drugi le optimizirajo delovanje motorja za uradne teste, ne pa tudi za na cesto - ampak, to počno brez goljufive programske kode.

Ne vem, kaj vam je nekaterim, da tako, brez argumentov ali zaradi neznanja, zagovarjate VW, češ, saj drugi niso nič drugačni.

Razlika je očitna. VW je goljufal, ostali niso.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik ergo pravi:
Pač so se ameri obesili samo na VW. Ker je prvi.

Še en, ki ne ve, za kaj gre. VW je bil (za enkrat) edini, ki je goljufal in imel poseben program za to, da ko je zaznal, da je na testu, je motor deloval v popolnoma drugačnem režimu, kot če je zaznal, da je na cesti.

Drugi tega ne počnejo. Drugi le optimizirajo delovanje motorja za uradne teste, ne pa tudi za na cesto - ampak, to počno brez goljufive programske kode.

Ne vem, kaj vam je nekaterim, da tako, brez argumentov ali zaradi neznanja, zagovarjate VW, češ, saj drugi niso nič drugačni.

Razlika je očitna. VW je goljufal, ostali niso.

Torej samo spremenijo program in to je to...

Drugi so tudi čez meje pa je ok, VW pa ki je tudi čez meje ni ok, ker so imeli poseben program za test in poseben za cesto. Torej je dovolj, da spremenijo program oz. da dajo tisti poseben program za test ven (tisto kodo) in je vse ok?
smile-1.gif
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Sam ste res tepci...

Moroni brez primere, naši politiki so še čist predobri za tako zagamano ljudstvo. Koliko tem po forumih, komentarjev nastane iz popolnega nerazumevanja, nepoznavanja. Potem svoje dodajo še funkcionalna nepismenost in novinarji na nivoju ameb, ki niti številke do 10 ne prekopirajo prav.

ranfmodeoff
wink-1.gif

A ti spet hujšaš da si tako siten?
hysterical-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če opraviš zahtevan standardiziran test, nima veze kolk v resničnem svetu packaš, goljufaš definitivno NE.

Še vedno je edino VAG goljufal s software-om in tako kazensko lahko odgovoren. Pač so konceptualno zaje** motor, bolj kot konkurenčne znamke in bi na testu pogrnili ali pa dosegali slabe številke (poraba, CO2 vrednosti ipd. ne samo nox..).

VAG je konkretno fural clean diesel komercialo v USA, da bi jih le prepričal. Mazda ni uspela stlačit dizla na USA trg in pač ni goljufala, ampak opustila zadevo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tudi tebi ni jasno kaj in kako... Dejmo bolj po domače... VW je goljufal na podoben način kot pred leti nek renomiran proizvajalec GPU (grafičnih procesorjev) ki je za namene testa v sam čip kodiral prikaze rezultata znanega testa. In seveda gladko zmagal. Ostali so prilagodili firmware tako, da je čimbolje sprocesiral vnaprej določen test (ostali proizvajalci), dotični pa je dejansko prikazoval hard-coded rezultate znanega testa (VW).
Ali sedaj ločiš razliko med optimiranjem za test in goljufanjem (prirejanjem rezultatov)? Ne eden ne drug primer ne da oglaševanih rezultatov med uporabo v praksi, s tem da prvi ne odstopajo bistveno, drugi primer pa bistveno/čisto odstopa. Bo šlo?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
VW je goljufal na podoben način kot pred leti nek renomiran proizvajalec GPU (grafičnih procesorjev)

Zakaj ne poveš, kateri proizvajalec je to bil. Saj vsi računalničarji vemo, da je bila to Nvidia z Geforce FX5800 serijo v 3D benchmark programu 3DMark2003:
http://www.geek.com/games/futuremark-confirms-nvidia-is-cheating-in-benchmark-553361/

Driverji so zaznali zagon 3DMark.exe aplikacije, ki je goljufal tako, da je ob renderiranju že vnaprej vedel, katere dele scene ne sme renderirati, da doseže željen rezultat.
Če si ime 3DMark.exe preimenoval v karkoli drugega in program zagnal, je kartica pogorela - aja mimogrede je bila pa še tako navita, da je bila glasna kot fen.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Vem, ampak, zakaj skrivati, kateri proizvajalec grafičnih kartic je to bil?

Takrat mislim, da je Nvidia Geforce FX5800 Ultra tekmovala z ATI Radeonom 9800 Pro, če me spomin ne vara.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
neki ne razumem.

oglas.

naš avto žre 6l na 100

dejstvo
vsi žrejo 8
vw žre 8

vsi so do 8 prišli z delovanjem na dva valja, kolesa v luftu.
vw pa na druga dva valja, recimo soda, pa kolesa v luftu.

pod črto
vsi so nategnil kupce, norme.
ali drugače. a koga od vas zanima poraba goriva na testu, v brezveterju, po klancu navzdol? ali vas zanima relana poraba podobna vašemu režimu?
mate radi ravne ali krive kumarice?

testi so zato, da se testira. prvi idiotizem je, da se testira v nerealnih pogojih in se to trži za kupce v realnih pogojih. zaradi tega bi morale leteti birokratske glave. goljufanje na testu tako ali drugačno pa sankcionirati.

fak...
 
19. jul 2007
2.838
1.563
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
a koga od vas zanima poraba goriva na testu, v brezveterju, po klancu navzdol? ali vas zanima relana poraba podobna vašemu režimu?

To so neumnosti - realna poraba podobna vašemu režimu, to ne obstaja. Če midva s fotrom zamenjava avomobile, bo on imel s mojim 2 litra večjo porabo kot jaz, in jaz bom imel z njegovim 2 litra nižjo porabo kot on, jebat ga, on živi na 600 metrov nadmorske višine in vedno guli neke klance.

Še jaz sem imel 1,5 L drugačno porabo z istim avtom, isto obremenitvijo, isto relacijo, ISTIM STILOM VOŽNJE, sredi julija mi je pil 6,5 L, potem se mi je pa zgodilo da sem delal od 1. do 15 avgusta, ko so bili vsi ostali na dopustu in sem imel takrat porabo 5L/100 km. Delam v centru LJ in je bilo vse prazno in sem se samo vozil čez vse semaforje.

In katera je sedaj ta tvoja realna poraba.

To pa ne leti nate:
je pa zanimivo videti, kako nekatere medijske prostitutke na glas ponavljajo, kako je problem v "nerealnih testih", samo da bi minimiziral svinjarijo Übervagna.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.537
2.917
113
v lokalni ostariji
poraba je lahko različna tudi glede na način vožnje...

prav pa bi bilo, da bi testirali ne v laboratorijskih razmerah ampak v dejanskem prometu (pa z vsemi ogledali...) ampak spet... kdo bo testni voznik?