Golf V vs nov Focus

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Tudi sam sem slišal podobno, a za prve letnike tega motorja. Kolikor vem, je bil najprej v Audijih, nato še drugje. Moj je letnik 2005, poznam pa tudi nekaj služebnih Passatov z enakim motorjem, ki imajo krepko čez 100.000 in ni bilo nekih silnih težav z njimi. Pa gre za službene avte s katerimi se dela, kot se pač dela...

Povej kaj več, malce bolj konkretno.
 

Jerez

Pripravnik
27. jul 2007
561
0
16
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kak je zdaj z temi dizelski motorji, kaj se splača dandanes vzet? Za dci-je itak vsi govorijo da crkujejo, tdi-ji 1.9 so ropotajoči in neuglajeni, 2.0 tdi je dober motor a baje zelo nezanesljiv napram staremu 1.9, jtd-ji ne grejo nikamor za svoje konje, tdci-jam crkujejo šobe kot po tekočem spisku (baje), bavarski dizlaki tudi niso baje najbolj pojem zanesljivosti, kaj nam še potem preostane?
confused-1.gif

2,2 i-ctdi
grims-1.gif
 

Matrix

lawyer
20. jul 2007
238
0
16
Ptuj
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
2.0 TDI ni nič kaj manj zanesljiv. Mogoče se komu zdi, ker še nima toliko let za sabo. Verjetno pa ni pocen servis, ko kaj resnega crkne. Kakšni PD injektorji recimo....

Od dosti ljudi slišim veliko slabega na račun zanesljivosti 2.0 TDI motorjev (med drugim sem to slišal tudi od človega ki dela na vag servisu), pa tudi izkušnje znancev niso kaj preveč pozitivne.

2.0 TDI ima več izvedenk. Nekateri so še "stari" 8V (praviloma v kombinaciji z DPF), spet drugi 16V z novejšo piezo glavo. Te dve različici imata ogromno vitalnih delov povsem drugačnih.

Za audijeve modele vem, da imajo nekateri velike probleme, sploh starejšim modelom je vsem po vrsti šla glava motorja, ki se je reševala bodisi s vpoklicom, bodisi pod garancijo.

Sam na srečo z motorjem nimam nobenih problemov imam pa 2006 letnik, kjer je glava motorja že novejša, s katero ni problemov. Morem pa rečt, da motorja ni mogoče primerjati z 1.9 TDI. Vozi se bolj kultivirano in bolj sorazmerno vleče, brez butanja, kot je bilo značilno za 1.9 TDI. V kombinaciji z filtrom trdih delcev je čudovita izbira. Poraba pa je itak smešno nizka.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.282
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
smile-1.gif

Ja ne vem no kaj je za tebe hrup. Poglej si podatke o decibelih hrupa v kabini, zagotovo jih lahko kje najdeš v nemških izdajah. Potem pa recimo primerjaj hrup pri isti hitrosti v kabini s kakšnim drugim avtom, seveda dizel motor in ne ravno Mercedes S serije.
2.0 TDI je, vsaj zame, bistveno bolj kultiviran motor kot 1.9 TDI.
Napisal si, da v notorjanjosti slišiš zelo malo zaradi dobre zvočne izolacije. Usedi se v dobro izoliranega bencinarja (pa ni treba, da ja MB S, kakega se najde že v 30k€ razredu), pa boš hitgro ugotovil, da se katerikoli TDI (črpalka-šoba) dere ko zmešan in da je ostanek dizlov grdo glasen. Tudi v precej dražjih avtih. Še večina bencinarjev spodnjega srednjega razreda je glasnih ...
20. TDI vs 1.9 TDI: ja, 2.0 TDI se malenkost manj dere kot zmešan.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Pa jaz nooočem bencinarja, razumeš? Ne splača se mi pri mojih 60-70000 km letno. Samo pri porabi mesečno prihranim 100 EUR. Sovražim tudi najvijanje v visoke obrate, torej nad 4000. Povsem lepo prebavljam brbotanje pri 2000 obratih in spdooben navor.

Itak pa v avtu ne poslušam oper ali spim, da bi rabil povsem tiho okolje. Poleg tega je moj radio prižgan ves čas. Še tako dobra izolacija je v tem primeru brez veze in vpliva le na to, kako naglas ga moram poslušati.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kak je zdaj z temi dizelski motorji, kaj se splača dandanes vzet? Za dci-je itak vsi govorijo da crkujejo, tdi-ji 1.9 so ropotajoči in neuglajeni, 2.0 tdi je dober motor a baje zelo nezanesljiv napram staremu 1.9, jtd-ji ne grejo nikamor za svoje konje, tdci-jam crkujejo šobe kot po tekočem spisku (baje), bavarski dizlaki tudi niso baje najbolj pojem zanesljivosti, kaj nam še potem preostane?
confused-1.gif

Kar se tiče šob TDCi, 2 Focusa nimata problemov ki ju poznam, eden od teh čipan.

Govorilo se je o Mondeo 2.0TDCi 115KM da naj bi imeli take probleme, jaz vem samo za to da se je mašil naftni filter kar pa so menjali v garanciji... Verjetno kaki angleški in nemški forumi vsebujejo več izkušenj lastnikov, pa si preberi če te že zanima.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sej focusi nimajo problemov z šobam, to so 2.0 TDCi mašine mele probleme.

Pri novem Focusu 1.6 al pa 1.8 TDCi, kakšnih konkretnih težav ni. (zaenkrat).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.282
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Pa jaz nooočem bencinarja, razumeš? Ne splača se mi pri mojih 60-70000 km letno. Samo pri porabi mesečno prihranim 100 EUR. Sovražim tudi najvijanje v visoke obrate, torej nad 4000. Povsem lepo prebavljam brbotanje pri 2000 obratih in spdooben navor.
Saj te ne silim v bencinarja. Samo ne neumnosti v stilu "motorja se sploh ne sliši" prodajat. Dizli ropotajo (razen v visokem razredu), pa še vse se trese. Pika.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
A res? Trese se? Kaj pa? Se moram potruditi, da tresenje zaznam (pa sem vozil že kar nekaj bencinarjev). Še posebej med tem, ko uživam v tresenju, ki je rezultat poraznih slovenskih cest. V mojem primeru je podvozje malce bolj športno naravnano (serijsko in ne v domači fužinski delavnici) zato je občutek še bolj izrazit ob pregovorni trdoti nemških vozil.

Še besedica o glasnosti. Zame je čisto enako moteče brbotanje dizla pri 2000 obratih in bencinarja pri 4000. S tega vidika zame bencinar ne predstavlja nobene prednosti. Raje imam dizel tudi zaradi navora. Zame KM pri bencinu niso enako kot pri dizlu. Za enak občutek rabim vsaj 20% več KM pri bencinarju.
Nazadnje sem norel ob bednih 116 KM pri bencinarju v nekem Fordu. Še klinčev Renault Megane s 100 KM je šel bistveno bolje. Da o razliki 2,5 l/100 km ne govorim.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
325 km na delovni dan bos delal, vsaki dan? malo nabijas, al samo napol?

A rabiš copy paste moje servisne knjižice, ali kaj?
Čez vikende ne spim. Ne boš verjel...tudi kam se peljem. Žal moja kilometrina pomeni, da moram večkrat letno gledati silno motivirane obraze ljudi na servisu. Dokler sem imel servisni interval na 15.000 je bilo to 4*letno. Preveč. Sedaj upam, da bo z long life intervalom to pomenilo največ 2-3 obiske servisa letno.
Avto pa itak menjam vsaki dve leti. Ko prebije 120.000 ga prodam. Butasto, a kaj naj. Takšen pač sem. Hitro se naveličam stvari, ki greje mojo rit do 3 ure dnevno.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
A res? Trese se? Kaj pa? Se moram potruditi, da tresenje zaznam (pa sem vozil že kar nekaj bencinarjev). Še posebej med tem, ko uživam v tresenju, ki je rezultat poraznih slovenskih cest. V mojem primeru je podvozje malce bolj športno naravnano (serijsko in ne v domači fužinski delavnici) zato je občutek še bolj izrazit ob pregovorni trdoti nemških vozil.

Še besedica o glasnosti. Zame je čisto enako moteče brbotanje dizla pri 2000 obratih in bencinarja pri 4000. S tega vidika zame bencinar ne predstavlja nobene prednosti. Raje imam dizel tudi zaradi navora. Zame KM pri bencinu niso enako kot pri dizlu. Za enak občutek rabim vsaj 20% več KM pri bencinarju.
Nazadnje sem norel ob bednih 116 KM pri bencinarju v nekem Fordu. Še klinčev Renault Megane s 100 KM je šel bistveno bolje. Da o razliki 2,5 l/100 km ne govorim.

Malo mešaš navor pa KM se mi zdi....

Tudi meni Focus 115KM 1.6 bencinar ni šel kao nikamor... pa ne bom pisal bedarij da je počasnejši ko 1.6TDCi... Dizli pač bolj "rukajo" saj to itak že vrabci čivkajo, folk pa to potem pojmuje kot da bolje gre.... ni nujno.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
No, odvisno od preferenc. Šteje pa itak le občutek, ki ga ima voznik. Meni bencinski ruker od 4500 obratov dalje ne koristi veliko, če je avto do teh obratov polž. Kaj naj po mestu ružim s 5000 obrati če pa lahko enak navor dosežem pri 2000 z dizlom. Na avtocesti je zelo podobno. Moj gre (po GSP) največ okoli 206 km/h. Do toliko sem ga vsaj enkrat nateral, sicer se vozim povprečno okoli 150 kmh, pač v rangu najnižje kazni za prekoračitev na AC
smile-1.gif

Pri 206 sem se sukal pod 4500 obrati. Bencinar bi mi vreščal pri vsaj 6000 zaradi prestavnih razmerij.
Pri normalni vožnji okoli 150 km/h imam v 6. prestavi malce nad 3000 obratov. Povsem znosno in veliko bolje kot 4500 pri bencinarju.

Končna hitrost ni vse, še posebej, kadar je v rangu nad 200 km/h. Bolj štejejo vmesni pospeški 80-120, 50-100 itd. In pa lenoba pri menjavi prestav, ki si jo pri dizlu zlahka privoščiš.

Še vedno vztrajam, da pri enakih KM dizel nudi bolj živahen občutek pri vožnji (običajni in ne "športni" z vrtljaji v rdečem).
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
No, odvisno od preferenc. Šteje pa itak le občutek, ki ga ima voznik. Meni bencinski ruker od 4500 obratov dalje ne koristi veliko, če je avto do teh obratov polž. Kaj naj po mestu ružim s 5000 obrati če pa lahko enak navor dosežem pri 2000 z dizlom. Na avtocesti je zelo podobno. Moj gre (po GSP) največ okoli 206 km/h. Do toliko sem ga vsaj enkrat nateral, sicer se vozim povprečno okoli 150 kmh, pač v rangu najnižje kazni za prekoračitev na AC
smile-1.gif

Pri 206 sem se sukal pod 4500 obrati. Bencinar bi mi vreščal pri vsaj 6000 zaradi prestavnih razmerij.
Pri normalni vožnji okoli 150 km/h imam v 6. prestavi malce nad 3000 obratov. Povsem znosno in veliko bolje kot 4500 pri bencinarju.

Končna hitrost ni vse, še posebej, kadar je v rangu nad 200 km/h. Bolj štejejo vmesni pospeški 80-120, 50-100 itd. In pa lenoba pri menjavi prestav, ki si jo pri dizlu zlahka privoščiš.

Še vedno vztrajam, da pri enakih KM dizel nudi bolj živahen občutek pri vožnji (običajni in ne "športni" z vrtljaji v rdečem).

Pri dizlih sem jah popizdeval ker si nisem mislil da bom več šaltal kot pri bencinarjih... ne vem kako vsi uspete manj šaltat, resno. Tudi v mestu mi je bil bolj enostaven bencinar... Polži od bencinarjev ki jih ti omenjaš so se mi zdele male prdelce, 1.1, 1.2 jajčki... Tisto res nikamor ne gre brez vrtenja v rdeče polje...

Moj avto komot vozim od 1500rpm, najraje v območju 2000-3000rpm... in se nič ne dere. Če pa rabim pospešek, potem šaltam nižje in od 4000rpm čist lepo trga, celo čuti se en kick tam pri 4500rpm. Pri tem (5500rpm) se že nabere tolk brzine, da sem naredil kar sem hotel (prehitel, pospešil, ...) in prekoračil omejitev... Kot pravim pa večinoma lagano, brez dretja okoli 2000-3000rpm. Nisem mogel verjet, ampak 1.8 115km se tako lepo pelje. In glede na to da še ne delam veliko km se mi tudi splača.

Je pa res moja osebna preferenca bencinar, dokler me ne bo bistveno dražje stal kot bi me dizel, ga bom imel. Recimo meni paše navijanje kake Honde, je imel sorodnik Integro TypeR in meni je bilo užitek nad 6000rpm poslušat mašinco...
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
ofnem temo Golf vs Focus

pol jo pa cist zasmetite z brezplodnim razpravljanjem benci vs dizel, tt motor gor, un motor dol,....

Dolgcajt je, glede teme se je pa itak že rešilo, in sicer na tak način kot bi se vedno moralo - it do salona pa sprobat. Ker če neki meni paše, še ni nujno da bo tudi tebi... Recimo Focus mi znotraj ni nevemkaj, pa še vedno imam raje Focus armaturo kot VW - torej tvojemu kolegu ne bi mogel veliko pomagat.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
... pa boš hitgro ugotovil, da se katerikoli TDI (črpalka-šoba) dere ko zmešan in da je ostanek dizlov grdo glasen. Tudi v precej dražjih avtih. Še večina bencinarjev spodnjega srednjega razreda je glasnih ...
20. TDI vs 1.9 TDI: ja, 2.0 TDI se malenkost manj dere kot zmešan.

Neumnost. Ravno TDI-PD motorji so tišji od navadnih TDI-jev.

Glede "dretja" pa vas ne razumem. Ali kupujete mašine s 300k km in brez olja, ali pa ste ekstra občutljivi na hrup. Npr. v Golf-u IV 1.9TDI (navaden) se pelješ čisto lepo in brez dretja.

Drugače pa dovolj OFF-a, na temo prosim.