Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Podvozje je seveda pri Seatu nastavljeno bolj ''športno'', kar pomeni da ima raje ovinke, zato pa kakšno luknjo malo bolj začuti. Ampak jaz nisem komentiral podvozja, temveč točno tole:Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Pri Golfu je ocena za "motor in PODVOZJE" malo slabša od Leona. Kakor se spomnim iz ostalih primerjalnih testov, naj bi bi imel Leon dejansko malo bolje nastavljeno podvozje. Lahko pa na zadevo vpliva že tako banalna zadeva kot so gume (ki se jih da konec koncev tudi zamenjati).
Volkswagen Golf Variant: v tesnem boju je prvaka razreda odneslo na sedmo mesto zaradi porabe, glasnosti motorja, na žalost pa je tudi najdražji med konkurenti. Po drugi strani je prejel pohvale na račun vodljivosti in udobja vožnje ter družinske uporabnosti potniškega in prtljažnega prostora.
Ok, verjamem da Golf žre deci ali dva več zaradi slabše aerodinamike, ampak to ni toliko, da je zato Golf krš, Leon pa oh in sploh. Glasnost motorja: sem precej prepričan, da ima Leon slabšo izolacijo in posledično je glasnejši. In še enkrat. gre se za IDENTIČEN motor, kjer NI razlik.
To recimo meni kompromitira cel test. Žal.
Ob tej izjavi je le ena možnost: da nimaš žene. Ker pravi pregovor je: kolikor placa imaš, ga vedno zmanjka.Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Pri avtu visjega razreda to sploh ni potrebno, ker je vsega dovolj.
Saj ni napisano da bi bil motor slabši kot pri Leonu. Golfa (in leona) je GLEDE NA OSTALE potegnil dol motor in poraba, golfa pa še višja cena. Saj za Leona tudi piše da jih je v bistvu presentilo, saj ni v ničemer istopal, a skupek vseh ocen je pač tak. Če bi bil Golf toliko kot Leon, bi gladko zmagal.
Še enkrat: poglejte graf, kjer so vsi rezultati skupaj: Golf in Leon imata praktično enako oceno za motor in lego, Golf ima poleg tega zelo visoko oceno za subjektivno oceno in uporabnost, a si predvsem z ceno potem vse to uniči.