P.S. - v nobeni stranki nisem, da ne bi izpadel jansist ali podobno.
Sicer politiko na, stran....ampak kako bi bil lahko "janšist" če si proti? Sorry nisem bil še nikol v Švici (bil 500m od D-Ch meje samo) pa ne vem/razumem te miselne povezave!
P.S. - v nobeni stranki nisem, da ne bi izpadel jansist ali podobno.
Mimogrede, tudi v Sloveniji še vsi nimajo vodovoda, ker občana stane 1200eur priklop in 300m mora skopati na lastne stroške. Za takega je tvoj predlog navadno pederišenje, ne zgolj luksuz.Zakaj luksuz, za tiste v Afriki je luksuz že vodovod kar je zate samoumevno.
Mogoče bi pa si v tem primeru omislil en električni avto za mestno drkarijo, ne pa da se 2.0 dizlom al pa jačim po ulicah fijakam.
Ker je to luksuz. To je edini razlog. Ne ne gre za foušijo do takih, ampak neumnost da se luksuz subvencionira.
Pri EV se vsaj obljulja zmanjšanje onesnaževanja. Tukaj pa utemeljujete, da bo država po drugi strani pobrala od takega več davkov, ker se bo lahko več vozil s požrešnimi avti in bo porabil več bencina, za državo pa več trošarin.V tej ubogi Sloveniji je očitno luksuz vse kar je več od plesnivega kruha in postane vode Zakaj se pa EV subvencionira? Kaj to pa ni luksuz?
Za takega je že registracija mopeda luksuz in pederisanje. Potem moramo it vsi nazaj na peš in na vole in vozove?Mimogrede, tudi v Sloveniji še vsi nimajo vodovoda, ker občana stane 1200eur priklop in 300m mora skopati na lastne stroške. Za takega je tvoj predlog navadno pederišenje, ne zgolj luksuz.
Požrešni avto pač ne boš vozil vsak dan ker nisi Najbolji da bi se lahko kurčil ane...Pri EV se vsaj obljulja zmanjšanje onesnaževanja. Tukaj pa utemeljujete, da bo država po drugi strani pobrala od takega več davkov, ker se bo lahko več vozil s požrešnimi avti in bo porabil več bencina, za državo pa več trošarin.
Pri EV se vsaj obljulja zmanjšanje onesnaževanja. Tukaj pa utemeljujete, da bo država po drugi strani pobrala od takega več davkov, ker se bo lahko več vozil s požrešnimi avti in bo porabil več bencina, za državo pa več trošarin.
Zakaj? V današnji situaciji sam ne bi imel dva taka avtomobila, izbral bi si neko vmesno varianto za vse primere. Se pravi bi registriral 1 avto nekje 1000€.Kakšno večje breme bom(o) prevzeli?
Recimo...
Za 3.0TD avto da plačam....izmišljujem si....1500e za komplet da ga postavim na cesto...
Za 1.4 D4-D recimo 750e da je vozen celo leto...
Se pravi za 2 avta skupaj 2250e na letni ravni....
Če mi država ustreže in upošteva moj predlog z registracijo... In reče ok plačaj 2000e pa lahko voziš oba avta....samo ne istočasno....je to win-win...
Zakaj, saj to je pomemben vidik, zaradi katerega so večji in močnejši davčno bolj obremenjeni.Ah te pravljice o ne onesnaževanju pustimo pri miru...
Sicer pa lahko kupiš dva električna vozila na eno tablico pa še subvencijo izkoristiš.
Ti....ker če jaz združim oba avta v enega...Zakaj? V današnji situaciji sam ne bi imel dva taka avtomobila, izbral bi si neko vmesno varianto za vse primere. Se pravi bi registriral 1 avto nekje 1000€.
Kdo bi izgubil?
Ne prbijaj. Nikjer nisem omenil, da bi v primeru prenosljive tablice kupil še kakšen avto. Prav tako nimam namena trenutne tri vse registrirane avtomobile imeti na eno tablico. Zame bi tudi v primeru uvedbe tega zakona z eno tablico še naprej ostalo tako, kot do zdaj, trije avtomobili, tri tablice. Kar sem sicer že vsaj trikrat napisal, ampak nepismeni tega pač ne dojamete. Pa kar vsi trije avtomobili so moji, noben od žene ali hčerke, stare mame... wow, kaj pa zdaj !?! To vi in "Najbolji" (kako primeren nick) mislite, da mi mislimo kako bomo potem poceni oziroma kar zastonj imeli cel kupo avtomobilov na eno tablicoOdnosno vsi veliki zagovorniki, ki mislijo da bo registracija rešila njihove probleme (kao če tega ne bi bilo, bi lahko imel pa se ne vem koliko avtov) bodo subvencionirali tiste, ki jim že danes to ni problem. Država NE BO iz tega vidika pobrala manj denarja. Bo pa strošek porazdelila tako ba bodo razni wilburxxxi inu sixpowerji prevzeli večje breme, da bo ljudem tipa Najbolji lažje, če bodo želeli se ta luksus iti.
Kakšno večje breme bom(o) prevzeli?
Recimo...
Za 3.0TD avto da plačam....izmišljujem si....1500e za komplet da ga postavim na cesto...
Za 1.4 D4-D recimo 750e da je vozen celo leto...
Se pravi za 2 avta skupaj 2250e na letni ravni....
Če mi država ustreže in upošteva moj predlog z registracijo... In reče ok plačaj 2000e pa lahko voziš oba avta....samo ne istočasno....je to win-win...
Ok, imaš pač specifične zahteve. Večina tega nima in išče pri nakupu kompromis med vsakdanjo rabo in vikend rabo vozila.Ti....ker če jaz združim oba avta v enega...
Je to še zmeram Subaru 4x4 z 2.5 boxerjem ki pokuri ravno tako 11-12l
Mel bi pa mestni jajček.....EV bo v prihodnosti za to čist zadost....pa neki z 4x4 za po gmajni kjer sem vsak weekend...
Trenutno vozim 2.0 tdi cca 800€ zavarovanj in takse.Tako je. Zate. Ampak, kdor ima pa samo onega prvega pa ne bo plačal 1500, ampak več, ker nekje bo treba vzeti 250€, da se pokrije manjko, ki je nastal pri tebi. Seveda to ne bo 250€, ker bo več kot eden pokrival manjko tistih z 2 avtomobili. Recimo da 10 ljudi (da je lažje računati) pokriva to razliko. Vsak bi moral plačati 25€. Ampak da bo lepa cifra pa da bo za ziher, bomo zaokrožili na 30€. Udri po raji, da je peščici lažje.
Cel spis, pa niti enga razloga zakaj ne.
Sicer politiko na, stran....ampak kako bi bil lahko "janšist" če si proti? Sorry nisem bil še nikol v Švici (bil 500m od D-Ch meje samo) pa ne vem/razumem te miselne povezave!