skoraj ne verjamem, da je trenutna CN EU 2010.30 tako daleč dodelana, da bi imela popolne podatke o kategorizacije cest vključno s podatkom o prepovedi tovornih vozil in/ali avtobusov - ima pa (seveda tudi ne 100%) dodane informacije o dovoljenih nosilnostih, višin mostov in širin cestišč => torej nastaviti pod profilom kamion mere in težo avtobusa in bi moralo špilata
pa še enkart - navigacija je POMAGALO - še vedno bo treba imeti oči in upoštevati dejansko prometno signalizacijo
(imeli v firmi na testu eno nemško navigacijo (sorry taki "noname", da sem pozabil firmo - ko bom našel bom pripopal (tudi katere karte uporablja)), ki naj bi podpirala "kaminsko vodenje" - Nemčija, Avstrija, Benelux je v glavnem "špilalo" - Slovenija pogreb - so pa šoferji bili "boljši" s svojim izkušnjami in znanjem, ker če bi vedno ubogali navigacijo bi naredili tudi kakih 10-15% kilomerov več kot potrebno)
[popravil slovnične napake]