Živjo.
Zanima me, kako je z uveljavljanjem garancije in/ali stvarne napake. Predvsem me zanima, če ena drugo izključujeta?
V konkretnem primeru gre za mobitel, ki je bil že dvakrat (pod garancijo) na servisu. Ker zadeva še vedno ne deluje kot bi morala, bi sedaj uveljavljal stvarno napako. V nasprotnem primeru (če zopet uveljavljam garancijo) bi bil, kolikor vem, upravičen do novega enakega telefona. Ker pa se mi je znamka mobitela zamerila, bi se iz naslova stvarne napake lahko odločil za eno od možnosti:
Odpravo napake
Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
Zamenjavo blaga
Vračilo plačanega zneska
Zadnja opcija bi bila idealna, saj bi potem vzel nov telefon, nisem pa prepričan, če sem sedaj sploh še upravičen do uveljavljanja stvarne napake. Na internetu sem po raznih forumih prebral, da se izključujeta, vendar pa po drugi strani nikjer nisem našel, da bi bilo to kje uradno zapisano v zakonu (obligacijski zakon, zakon o varstvu potrošnikov).
Poskusil se bom na lep način zmeniti, vendar pa me za vsak slaučaj zanimajo še pravice, ki jih imam kot kupec.
Kakšen pa je postopek pri uveljavljanju stvarne napake?
Hvala,
LP kofe
Zanima me, kako je z uveljavljanjem garancije in/ali stvarne napake. Predvsem me zanima, če ena drugo izključujeta?
V konkretnem primeru gre za mobitel, ki je bil že dvakrat (pod garancijo) na servisu. Ker zadeva še vedno ne deluje kot bi morala, bi sedaj uveljavljal stvarno napako. V nasprotnem primeru (če zopet uveljavljam garancijo) bi bil, kolikor vem, upravičen do novega enakega telefona. Ker pa se mi je znamka mobitela zamerila, bi se iz naslova stvarne napake lahko odločil za eno od možnosti:
Odpravo napake
Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
Zamenjavo blaga
Vračilo plačanega zneska
Zadnja opcija bi bila idealna, saj bi potem vzel nov telefon, nisem pa prepričan, če sem sedaj sploh še upravičen do uveljavljanja stvarne napake. Na internetu sem po raznih forumih prebral, da se izključujeta, vendar pa po drugi strani nikjer nisem našel, da bi bilo to kje uradno zapisano v zakonu (obligacijski zakon, zakon o varstvu potrošnikov).
Poskusil se bom na lep način zmeniti, vendar pa me za vsak slaučaj zanimajo še pravice, ki jih imam kot kupec.
Kakšen pa je postopek pri uveljavljanju stvarne napake?
Hvala,
LP kofe