Nima veze kateri zakon gre za prakso, ki jo imajo in ta je v tem primeru bila ugodna. Vracilo denarja pri njih ni problematicnoPo stari zakonodaji je bila tvoja izbira, kaj hočeš imet, po novi pa, prvo popravilo/menjava in šele potem vračilo denarja.
(3) Če proizvajalec v roku iz prvega odstavka tega člena in prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.
Popolnoma razumem kako se vrti posel, ampak če lahko v 99% pospravijo rabat naj ga v tem 1% vrnejo, namesto da me imajo za norca in stvari valijo na drugo trgovino. Pač teh nekaj evrov mi ni pomenilo toliko kot me je raz*****lo da mi potem tako laže. In sem se pripravljen malo **bati samo zato, da bodo videli na morejo kar vsakega tako.Vem, da se ne sliši lepo, ampak tako se pač vrti posel in zastonj nihče ne bo delal... Pa seveda: prodajalec kuhinje je dobil zraven še rabat, tako da je zaslužil še kaj več od omenjenega... (No, tebe seveda zanima predvsem to, da da imaš v rokah samo račun prodajalca kuhinje in od njega pričakuješ izpolnitev pogodbene obveznosti tj. kupnine v celotnem znesku...)
Hm, da ne gre za kakšno zbrko okrog DDVja?
Hvala, jih bom kontaktiral in razložil, sporočim kako bo.Odgovori jim, da v skladu z ZVPot, 97. člen, 3 odstavek, zahtevaš vračilo celotne kupnine, napisane na računu
PisRS - Pravno informacijski sistem
pisrs.si
Primerljiv hladilnik bo zdaj veliko dražji kot je bil pred štirimi leti, tako, da zmaga zameJuhej in pol mu bodo dostavili nov primerljiv hladilnik.
Ponavadi prodajalec ponuja proizvajalčevo garancijo.Govorimo o garanciji s strani prodajalca. Končnega prodajalca. Ta, ki je postavil končno ceno.
In do te, od njega (!), je upravičen kupec.
Ne do proizvodnje cene v Pakistanu!
tukaj bi predlagal pazljivost, katera je meni prihranila par evrov.dobiš novi aparat z novo garancijo
Ko si kupil prvi stroj so dobil podalšano jamnstvo ali podalšano garnacijo. Ki je veljala za tisti stroj. Ko si dobil novega moraš ponovno plačati novo jamstvo/garancijo. Ker je tudi nova serijska številka itd... lahko je tudi drug model, ker si doplačal za nekaj stvari itd...tukaj bi predlagal pazljivost, katera je meni prihranila par evrov.
prvi hladilnik sem dobil zamenjan. Sedaj ta drugi je nekaj zafrkal. Na spletni strani odprem zahtevek in me kliče gospa, če imam certifikat o podaljšanem jamstvu/garanciji... tega drugega hladilnika.
Se mi kolesje malo zablokira... kaj se spomnem izpred 4 let kaj vse sem naredil... vidi, da trokiram, pravi, da ji naj pošljem serijsko novega hladilnika in mi bo ona pogledala v bazo. Na srečo sem očitno takrat nekaj poklikal.
Želim povedat, da se z novim hladilnikom zna zgoditi, da se ta podaljšana jamstva/garancije ne podaljšajo avtomatsko.
V leti 2024? se je zakon nekaj spremenil in so zadeve mal drgačne se mi zdi?Marsikdaj se splača uveljavljati stvarno napako, kot garancijo.
Pri stvarni napaki zahtevaš nov izdelek ali vračilo denarja, pri garanciji pa popravilo, ki lahko traja 45 dni, predno zamenjajo izdelek za novega.
Razlike so opisane tukaj: