Si bom malo izposodil temo.
Pred štirimi leti sem v znanem salonu kupil novo kuhinjo. Zraven lesenega dela so mi priskrbeli še aparate, katere so nabavili v še bolj znani trgovini elektronike.
Vse lepo in prav zadovoljen z vsem do sedaj ko se mi naenkrat pokvari hladilnik, kateri je še v garanciji.
Pošljejo pooblaščenega serviserja kateri mi takoj pove, da popravilo nima nikakršnega smisla in da bom gotovo dobil novega.
In potem čakam in čakam, ko me kličejo iz salona kuhinj, da tega hladilnika ni več moč dobaviti, in da mi vrnejo kupnino, ampak številka ki mi jo pove je nekje 80% kupnine, ki sem jo jaz plačal pri nakupu. Vprašam kako je to mogoče in ona meni, da imajo vedno take čudne fore. Ok rečem, da bom počakal z odločitvijo.
Potem se mi če 20 minut posveti, da iz trgovine ponujajo 80% kupnine, ker ga je salon teh 20% meni dražje zaračunal (majo čudne fore u trgovini ja )
Kličem nazaj in mi ke potem priznala, da je res tako, jaz rečem, da vztrajam pri vračilu celotne kupnine, ona reče da bo pogledala kaj lahko naredi in me potem pokliče.
No klicala me seveda ni več. Zdaj teh 20 je okoli 100€ kar seveda ni veliko, ampak ker sovražim tako šponanje, se mi splača ukvarjat z njimi in imam kakšne šanse?
Aja umes sem seveda drug hladilnik seveda že kupil ko, se je pokazalo, da nebo nič.