jup, dirka je bila dobra, akcija super, meni je itak super, tudi če so spredaj HAM, BOT in VER. ker pač gledam večplastno, gledam tudi midfield, kjer je ultra zanimivo, glede na to, da so v pol sekunde praktično vsi. mi je bilo hudo težko, da nisem mogel bit tam, Monza je res nekaj posebnega v živo, se pa tolažim s tem, da je atmosfera v prazni Monzi čisto druga.
najprej začnem z nesrečo - velika sreča in dokaz, da so dirkalniki resnično varni (pa tudi sama proga) od parabolike oz. kjer je šel s ceste pa do ograje tam res ni daleč ... se mogoče že ve, kaj je bilo napaka Leclerca ali je bila tudi kakšna tehnična okvara?
da je Hamilton naredil takšno neumnost, nekako razumem ... enostavno, ko se začen tako dogajat, veliko stvari narediš instinktivno, se pa grem stavit, da če bi MAG parkiral avto na levi strani (teoretično govorim), bi opazil tudi, da je pitlane zaprt. ampak je kar je. če bi imela dirka še kak krog več, pa bi verjetno ujel/prehitel tudi Bottasa.
ko smo ravno pri Bottasu - očitno je bilo, da z avtom nekaj ni ok, že res, da je sam zeznil štart, ampak enostavno, kot mu je avto drsel skozi prvih nekaj zavojev, čudno, da ni izgubil še kakšnega mesta več. mi pa ni jasno, zakaj potem ni mogel višje, motorne mape? verjetno niso toliko zaprli motorja ...
kar se ostalega dela tiče - navijal sem za dobro dirko na koncu in GAS in SAI sta res naredila svoje, imam pa občutek, da če bi bil še krog ali dva, bi bil spredaj SAI. po drugi strani, bi ob boljšem restartu lahko bil spredaj tudi STR ... skratka dobra dirka, želim si še kakše res dobre dežne dirke to sezono, predvsem pa me zanima, kako se bodo F1 dirkalniki znašli v Muggelu. in kljub dolgi startno-ciljni ravnini, nisem čisto prepričan, da bi bil Merc tam najmočnejši ...