[Formula 1] Novice iz sveta III.

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Hja sam je treba vedet da če imaš dva nesposobna dirkača v ekipi je najhujš. Če imaš enega dobrega je posledično tudi avto boljši. Pomojem je dirkačev feedback še vedno večji od računalniškega. Pa še ko dirkač ne ve kaj hoče sploh, potem inžinirji improvizirajo ker oni bebo ne zna povedat...sklepam pač.
 

legionar

Fizikalc
13. sep 2010
2.427
5
38
Jao kake ti pišeš.V F1 ni bebotov in slabih voznikov tudi tisti z kupljenim sedežem. Seveda so razlike vendar gre za "malenkosti" oz male zadeve, ki na koncu v navezi z bolidom kar nanesejo. Če sediš v bolidu, ki je cca 1-3 sec počasnejši na krog, ta bojo prehiteli tudi če si supermen. Sploh v zadnjem letu.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.228
7.039
113
Čudno, da potem ata šola vse v kartingu, v F1 pa je čisto za [censored]?

Perfect! Fun kart race on and the rain falls. Schumi overtakes Vettel. Ralf Schu in race too!
Michael Schumacher leads the field home in the 8 kart race!

Danes so namreč v Kerpenu imeli dirko, v čast 50 obletnici.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.130
113
nadrkan
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.228
7.039
113
To je res ja, ampak tudi vettel se je šolal na tej stezi, tak da pretirane prednosti MS ne bi smel imeti.

Bomo videli letos RoC, če bo ata spet ownal, zdaj bi že moral prit spet nazaj v formo, ko bolj aktivno dirka že nekaj časa.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
rosberga premagat ni nek problem.

Za najboljše res ni problem, za Schumacherja pa očitno precej težko, glede na rezultate v ENAKEM dirkalniku ...
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Čudno, da potem ata šola vse v kartingu, v F1 pa je čisto za [censored]?

Perfect! Fun kart race on and the rain falls. Schumi overtakes Vettel. Ralf Schu in race too!
Michael Schumacher leads the field home in the 8 kart race!

Danes so namreč v Kerpenu imeli dirko, v čast 50 obletnici.

Odpri temo o kartingu, pa tam drkaj na šumijeve uspehe. Tukaj govorimo o resnem dirkanju v F1.
 

legionar

Fizikalc
13. sep 2010
2.427
5
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Malenkosti so za tebe par sekund? lep primer je massa, kako ga alonso šije.

JA malsnekosti! Takih zadeve smo videli že veliko tudi takih, ki so se obrnile. Seveda pa je jasno kateri vozniki imajo ali znajo "rekrutirat" tiste male malenkosti.

Sicer pa je bil moj namen odziv na nesposne,bebave in podobne oznake za voznike F1
 

legionar

Fizikalc
13. sep 2010
2.427
5
38
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
rosberga premagat ni nek problem.

Za najboljše res ni problem, za Schumacherja pa očitno precej težko, glede na rezultate v ENAKEM dirkalniku ...

Dirkalnik je narejen in nastavljen na voznika in dirkalnika nista enaka. Še več še inženirji niso čisto isti. Skratka bolida nista enaka.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Citat:
Uporabnik legionar pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Malenkosti so za tebe par sekund? lep primer je massa, kako ga alonso šije.

JA malsnekosti! Takih zadeve smo videli že veliko tudi takih, ki so se obrnile. Seveda pa je jasno kateri vozniki imajo ali znajo "rekrutirat" tiste male malenkosti.

Sicer pa je bil moj namen odziv na nesposne,bebave in podobne oznake za voznike F1

Poglej, človek, ni se treba nataknit na vsako besedo. Vsi v F1 so pro športniki ki so se že od malih nog učili dirkanja in tako dalje. Ko rečem da je Massa bebav govorim o bebavosti med ostalimi F1 dirkači, kar ne pomeni da sem jaz hitrejši od njega. Štekaš? Od ena do deset, jaz in ti voziva za 2, F1 dirkači pa od 9 do 10. Torej imaš grid kjer je par dirkačev 10 in nekaj jih je 9. Massa je 9 in je pač bebav ker ni za 10. Še vedno pa smo mi normalni smrtniki za 2. Ti bo lažje zdaj? Nisem hotel napisat bebav v smislu da je kamijon vozil pred F1.
bonk.gif
Pač ko imaš grid 20+ dirkačev, so eni dobri eni pa švoh. Ampak še vedno so dobri glede na nas navadne smrtnike. Bo šlo?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Citat:
Uporabnik legionar pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Malenkosti so za tebe par sekund? lep primer je massa, kako ga alonso šije.

JA malsnekosti! Takih zadeve smo videli že veliko tudi takih, ki so se obrnile. Seveda pa je jasno kateri vozniki imajo ali znajo "rekrutirat" tiste male malenkosti.

Sicer pa je bil moj namen odziv na nesposne,bebave in podobne oznake za voznike F1

Poglej, človek, ni se treba nataknit na vsako besedo. Vsi v F1 so pro športniki ki so se že od malih nog učili dirkanja in tako dalje. Ko rečem da je Massa bebav govorim o bebavosti med ostalimi F1 dirkači, kar ne pomeni da sem jaz hitrejši od njega. Štekaš? Od ena do deset, jaz in ti voziva za 2, F1 dirkači pa od 9 do 10. Torej imaš grid kjer je par dirkačev 10 in nekaj jih je 9. Massa je 9 in je pač bebav ker ni za 10. Še vedno pa smo mi normalni smrtniki za 2. Ti bo lažje zdaj? Nisem hotel napisat bebav v smislu da je kamijon vozil pred F1.
bonk.gif
Pač ko imaš grid 20+ dirkačev, so eni dobri eni pa švoh. Ampak še vedno so dobri glede na nas navadne smrtnike. Bo šlo?
In od kje imaš ti 2 kar se vožnje tiče? Obstaja tudi 0,2...
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik legionar pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
rosberga premagat ni nek problem.

Za najboljše res ni problem, za Schumacherja pa očitno precej težko, glede na rezultate v ENAKEM dirkalniku ...

Dirkalnik je narejen in nastavljen na voznika in dirkalnika nista enaka. Še več še inženirji niso čisto isti. Skratka bolida nista enaka.

Osnova avta je enaka, nadaljne modifikacije in prilagajanje narekuje vsak voznik zase. Če Šumi ne zna tega naredi bolje kot Roseberg ne spremeni dejstva, da Roseberg z istim avtomobilom dosega boljše rezultate....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.228
7.039
113
Michael Schumacher's race engineer at Mercedes has changed, with his former assistant race engineer Peter Bonnington taking over the role from Mark Slade.

Slade was formerly Kimi Raikkonen's race engineer at McLaren, and was recruited from Renault, where he worked with Vitaly Petrov, for this season. He has taken up what a team spokesperson described as "a factory-based role within race engineering" because he has "decided to stop travelling".

Bonnington assumes the role with immediate effect having worked with Schumacher since the seven-time world champion came back to Formula 1 at the start of last year.

Jock Clear, who was Nico Rosberg's race engineer last year and for the first three races of of this season before new recruit Tony Ross joined from Williams, has stepped in as Schumacher's performance engineer for the final eight races of the season while a permanent replacement is found.

The team said that the move had been made with immediate effect in order for Bonnington and Schumacher to develop their relationship ahead of the 2012 season.