FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2014

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Tole je bilo pa res čudno.

Oba sta v istem trenutku zavila en proti drugemu. Perez je res malo preveč šel proti sredini, ampak Massa je imel še dovolj prostora. Čeprav je bila spredaj šikana, bi moral Massa vzet manj "na nož" linijo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.577
10.794
113
Oba sta očitno čarala, fail je pa massi,ker ni bremzal. Moje mnenje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
Perez definitivno ni napadel, ker je imel v kurcu bremze, par krogov prej je po radiu jamral, da so fuč.
Pomoje je šel levo, ker se je zbal, da morda rukne vettla, zaradi preslabih bremz.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
950
91
28
Ljubljana
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Pomoje se je hamiltonu v boxu vse pregrelo saj je imel tezave takoj po postanku. Mercedes pa se pokvarjen skoraj zmaguje
smile-1.gif
V Kanadi se je lepo videla očitna prednost Mercedesa pred ostalimi - elektrika! Kot to crkne so povsem povprečni.
pozdrav.gif
 

Thazz

Fizikalc
8. sep 2007
529
36
28
Sairach
Če bi drugim crknila elektrika, bi Merc verjetno imel spet isto prednost.
To je podobno kot da bi rekel, da je prednost Usana Bolta v njegovi desni nogi. Ker če mu jo odrežeš, ga vsi drugi prehitijo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
Ni res, v prvem in drugem sektorju, ko se štrom samo "nabira", je nico vozil enako hitro ali hitreje, kot kolona za njim. Malce je imel sicer probleme z zavorami, ampak je vseeno bil dovolj hiter, da je v cca 40-50 krogu dosegel najhitrejši prvi sektor dirke, torej se je dalo voziti hitro. Zato pa ga nespo perez ni mogo ujet.

Sitting duck je bil edino na ravnini, kjer bi moral prit štrom do izraza.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.577
10.794
113
Problem je bil v končni hitrost, to pa so 3 dolge ravnine, in tam se je zgubljalo.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Zanimivo bi bilo dobiti še podatke telemetrije za hitrost Masse v trenutku trka; ker po občutku sodeč, je bil mnogo prehiter, da bi lahko normalno speljal šikano (= ostal na asfaltu)
Tam, kjer je začetek rumenega polja se začne zavirati, Massa pa je še na polno pritiskal. Tudi silovitost trka ti pove, da je bila razlika v hitrosti precej velika.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
Treba tudi vzeti v enačbo to, da je massa imel 12 krogov bolj sveže gume od vettla in kakšne 20, 25 bolj od pereza, plus tega, da so perezu crknile zadnje zavore. Torej je lahko massa zavirat veliko bolj pozno, oz je perez moral toliko prej.

Telemetrija je pa očitno pokazala, da je kriv perez, case closed, bi jaz rekel, kar se krivde tiče.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Še ena analiza:

q7a-103140.jpg


Levo od Masse pa placa še za tri širine formule.
smirk-1.gif
Za moje pojme kretensko, da se je sploh odločil na milimeter je drkat pri teh hitrostih pred šikano. Massa tut v sanjah ne bi speljal šikane s to hitrostjo. Niti v Kobajašijevih sanjah.
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
To je ta neumna formula danes sparaj gume sparaj benz fakoff

Mislis dirkaske sporte na splosno in od nekdaj? V nobenem dirkaskem sportu si ne zelis unicenih gum po nekaj krogih in se dodatnih 50 litrov goriva cisto za vsak slucaj, ampak cim boljse gume cim dlje, goriva pa ravno toliko, da bo dovolj. Kar ostane je napaka inzenirjev.
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Citat:
Uporabnik Alex pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Pomoje se je hamiltonu v boxu vse pregrelo saj je imel tezave takoj po postanku. Mercedes pa se pokvarjen skoraj zmaguje
smile-1.gif
V Kanadi se je lepo videla očitna prednost Mercedesa pred ostalimi - elektrika! Kot to crkne so povsem povprečni.
pozdrav.gif

Elektrika ni prednost mercedesa
grin1.gif

Lepo se je samo videlo, da je Mercedes brez elektrike enako hiter kot ostali z elektriko. Tako veliko prednost imajo, da si lahko privoscijo se resno okvaro sredi dirke in so na koncu vseeno na vrhu.

Kako bi bilo, ce bi bilo obratno? Ostali brez elektrike? Vsaj za en krog bi pustila vse zadaj
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
To je ta neumna formula danes sparaj gume sparaj benz fakoff

Mislis dirkaske sporte na splosno in od nekdaj? V nobenem dirkaskem sportu si ne zelis unicenih gum po nekaj krogih in se dodatnih 50 litrov goriva cisto za vsak slucaj, ampak cim boljse gume cim dlje, goriva pa ravno toliko, da bo dovolj. Kar ostane je napaka inzenirjev.
Eno je, če ti zmanjka benza, drugo je pa če si naslednji dan diskvalificiran z drugega mesta, ker si naenkrat preveč pritisnil na gas.
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
To ni problem dirkaca, ampak inzenirjev (razen pri voznji skozi bokse, ko mora voznik pravocasno upocasniti inzenirji pa pred tem pravilno nastaviti omejitev).
Pravila so za vse enaka in inzenirji morajo najti nacin kako narediti bolid cim hitrejsi. Ne samo za en krog ampak za celo dirko. Saj to tudi potem prinese razlicne taktike. Voziti malo pocasneje in imeti postanek manj, ali hitreje s postankom vec?