Fiat Freemont

Mzi

Pripravnik
2. nov 2010
111
1
18
Fiat Freemont. Vsi avtomobili, ki jih hočete.

Fiat Freemont je prvo Fiatovo vozilo, ki je plod sodelovanja s Skupino Chrysler. S svojim imenom prinaša občutek svobode ter hkrati označuje vozilo, ki je brez naporov kos najrazličnejšim vsakodnevnim situacijam. Freemontova zasnova ustreza najrazličnejšim potrebam družin in kupcev, ki iščejo prostorno, udobno in prilagodljivo vozilo, s katerim bodo obvladovali hiter ritem vsakdanjika ter hkrati v prostem času imeli varno in udobno vozilo.

Fiat Freemont je hkrati prilagodljiv in praktičen, ima značilen in izviren slog. Njegove dimenzije (dolžina 489 cm, širina 188 cm, višina 169 cm - 174 cm s strešnimi nosilci) skupaj z razkošno odmerjeno medosno razdaljo (289 cm) zagotavljajo optimalno notranjost vozila. V Fiatu Freemont so združeni "vsi avtomobili, ki jih hočete" - to je tudi slogan promocijske kampanje, ki poudarja večplastno osebnost vozila, ki je vedno pripravljeno za vse poti, brez kompromisov.

Njegov značilni slog zaznamuje močan in mišičast prednji del ter zadek z inovativnimi LED lučmi. Notranjost je sodobna, uporabljeni materiali so na otip prijetno mehki. Notranjost zaokrožujejo kromani elementi, popolnoma nova armaturna plošča, privlačna sredinska konzola in inovativni informacijsko zabavni sistem z barvnim zaslonom na dotik. Tako je mogoče z dotikom upravljati številne funkcije v vozilu, med njimi tudi samodejno klimatsko napravo in avdio sistem. V vozilu je na voljo napredna tehnologija, avtoradio s predvajalnikom zgoščenk in zapisov v formatu MP3, USB in AUX vhod ter povezava Bluetooth®.

Freemont zagotavlja izjmeno prostornost, udobje in prilagodljivost. V serijski opremi je 7 sedežev, tretja vrsta je prava in prostorna, dostop do nje pa je preprost, saj se zadnja vrata odprejo do kota 90°, druga vrsta sedežev pa je opremljena z uporabniku prijaznim drsnim sistemom. Sedeža v tretji vrsti je s preprostim gibom mogoče zložiti tako, da se popolnoma izravnata z dnom prtljažnika. Na ta način dobimo vozilo s 5-imi sedeži ter ravnim dnom prtljažnika, pri katerem ni dodatnih omejitev pri obremenitvi. Popolnoma se lahko zložijo tudi sedeži druge vrste, kar skupaj prinaša 32 različnih razporeditev. Druga vrsta sedežev je nameščena višje kot prva, tretja pa še nekoliko višje kot druga, kar omogoča dober razgled in udobje za vse potnike v vozilu. Druga vrsta sedežev je opremljena z inovativnim sistemom za višje sedenje otrok, ki omogoča, da otroci v vozilu pravilno sedijo, optimizira se geometrija varnostnega pasu in zagot avlja več zaščite, priročnosti in udobja. Ta funkcija, zaradi katere je Freemont "idealen za družine", omogoča dvig sedalnega dela do 102 mm.

Udobje v vozilu zagotavljajo tudi visok položaj sedenja voznika ter udobni in ergonomski sedeži, več kot 20 prostorov za shranjevanje (s skupno prostornino prtljažnega prostora mestnega vozila) in razkošni prtljažni prostor, z dvema deloma, ravnim dnom in prostornino do 1461 litrov (več kot 10 potovalnih kovčkov).

Freemont je opremljen z dvema najnaprednejšima 2-litrskima Multijet motorjema, z variabilno geometrijo, močjo 103 kW (140 KM) ali 125 kW (170 KM), ročnim menjalnikom in pogonom na prednji kolesi. Na voljo je že tudi različica AWD, s pogonom na vsa štiri kolesa, samodejnim menjalnikom ter motorjem 2.0 Multijet 16v s 125 kW (170 KM) ali 3,6 litrskim bencinskim V6 motorjem z 206 kW (280 KM). Slednji prihaja iz družine motorjev Pentastar Skupine Chrysler, vsi ostali motorji so plod razvoja Fiat Powertrain.

Dizelski motorji imajo odlično ravnovesje med zmogljivostjo, užitkom v vožnji in porabo goriva. Motor z močjo 125 kW (170 KM) največji navor (350 Nm) doseže pri 1.750 vrt./min in je konstanten do vrednosti 2.500 (do 2.000 vrt./min pri različici s 103 kW (140 KM)). V običajnem območju delovanja (od zagona motorja do 4.000 vrt./min), navor nikoli ne pade pod 300 Nm, s čimer se voznik izogne neudobnemu prestavljanju navzdol, užitek v vožnji pa je toliko večji. Freemontovo dinamično in varno vožnjo opisujeta tudi odličen pospešek od 0-100 km/h in največja hitrost: 11 sekund in 197 km/h pri različici s 125 kW (170 KM) in 12,3 sekund in 185 km/h pri različici s 103 kW (140 KM).

Fiatovi inženirji so optimizirali tudi dinamične zmogljivosti vozila. Spremembe so bile narejene na krmilnem sistemu, preoblikovano vzmetenje je prilagojeno evropskim cestam in standardom. Za boljše akustično udobje so zmanjšali vibracije, ki se prenašajo iz motorja v potniški prostor in uporabili zvočne izolacijske materiale.

Največja varnost je v Freemontu zagotovljena s 6 varnostnimi blazinami, sistemom ABS in ESP s sistemom za pomoč pri speljevanju navkreber Hill Holder, sistemom proti prevračanju vozila ERM. Freemont ima tudi inteligentni sistem za nadzor stabilnosti prikolice, kar omogoča varnejšo in sproščeno vožnjo. Na Freemontovem bogatem seznamu serijske opreme je tudi: 7 sedežev s pravo tretjo vrsto, samodejna triobmočna klimatska naprava, avtoradio s predvajalnikom zgoščenk in zapisov v formatu MP3 z barvnim zaslonom na dotik, potovalni računalnik, ukazne tipke na volanu, lita platišča R17, meglenke, tempomat, tipalom za nadzor tlaka v pnevmatikah, odklepanje in zagon brez ključa, sistem za višje sedenje otrok, alarm proti kraji, ...

Freemont bo na voljo s tremi nivoji opreme: Freemont, Urban in Lounge, izbirati pa bo mogoče med eno pastelno, dvema bisernima in šestimi kovinskimi barvami. Fiat Freemont je po promocijski ceni ob lansiranju na voljo že za 26.130 EUR.













https://www.youtube.com/watch?v=YRp1VyTd5y8

Men je všeč.

Vir: Avto triglav
Vir slike:Avtomobilizem http://www.avtomobilizem.com/predstavitve/fiat-freemont-slovenska-predstavitev/02-04-2012/
 
Nazadnje urejeno:

Mzi

Pripravnik
2. nov 2010
111
1
18
Ja ubistvu je dodge ampak prirejen za europsko tržišče tako da je kar nekaj sprememb ena od teh je tudi armaturna plošča,ki jo sedaj uporabljajo tudi pri prenovljenem dodge
 
Nazadnje urejeno:

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.380
307
83
Dodge je bil že tko zadne cajte prirejen, že caliber je mel mašine od golfa 2.0 tdi se mi zdi, ampak ja, ta je pa še mal bolj.
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Obljublja veliko, cena ni pretirana. Po slikah sodeč deluje preveč sterilen. Bo treba v živo pogledat.
 

Mikulja

Fizikalc
9. feb 2012
1.111
0
36
všečkam!
roza.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Podobno kot "naslednik" Lancie Phedre - Lancia Voyager. Na prvo žogo sploh ne, ko sedeš vanj, se mnenje začne spreminjat in ko narediš par sto kilometrov, mnenje spremeniš do konca. Enoprostorec, dodelan do konca, grajen okoli voznika in potnikov, ne od zunaj navznoter, kar je že dolgo ena od odlik novejših ameriških avtov.
Avto je v osnovi Chrysler/Dodge, malo predelan za Evropo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Armatura mi bolj deluje kot za kak osnoven model Dacie ...
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
ksz

To, da je to v osnovi Dodge, se pač ne da skriti. Čeprav mi Journey sploh ne deluje tako slabo, bomo videli kaj bo nastalo iz tega Freemonta. Ampak potem bi lahko nehali prodajat Journey, tako kot 300c, kjer je Thema praktično kopija.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.911
2.310
113
za šankom
kar luštna zadeva.komot si lahko predstavljam omenjeno vozilo z dizelskim agregatom kot družinsko vozilo
zmaga.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
KSZ
EDIT:
grin1.gif
A se ti je Phedra zdela draga? Meni se ne.

Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Ne bi raj V8 bencinar z avtomatikom in porabo 32 l/100 km?
Poglej par postov više, maš enega predstavnika, samo avtomatika SS je težko dobit.
 
Nazadnje urejeno:

TheMan

Pripravnik
6. mar 2008
376
0
16
Hahahah. Fiat - the joke is on you.

Upam, resnično upam, da so ponovili Journeyev fail z gumami. 225/55R19
aplauz.gif


Tri leta bodo laufali, potem pa za 1/3 cene na avto.net
grims-1.gif
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.920
1.719
113
Emona / Carnium
Eh, malo sem pomešal hruške in jabolka. Tvojo teorijo o nasledniku Phedre sem projeciral na zgornje fotografije in sem v tem (zblojenem) kontekstu postavil vprašanje, saj se mi zdi avto s fotk precej drugačno (morda dražje za vzdrževanje in hkrati manj uporabno
grin1.gif
) vozilo kot so bili Phedra, Ulysee, C8 in 807...
Seveda pa sem, kot sem napisal v to temo padel popolnoma nenamerno. Grem počivat
crazy1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Na Quattroruote so zapisali, da so sicer zadovoljni s samo voznjo, da pa menjalnik ni tisto, kar bi blestelo. S tem se strinjam, ko sem se enkrat v njem peljal.
Freemont je malo predelan Dodge Journey. Podvozje je trse, drugi so motorji in armaturna plosca. Kvaliteta plastike je na armaturki boljsa, kot v Puntu, vendar meni osebno sama oblika ne potegne. Sicer je to stvar okusa. Usnje je na otip precej industrijsko.
Drugace pa - v Italiji ga za 28k eur dobis z usnjem in skoraj vso opremo (razen avtomatskim menjalnikom in 4x4, ki stane v I cez 30k eur). Cene pri nas bodo verjetno cca 3k nizje s kaksnim popustom
smile-1.gif


Mimogrede: v Italiji ga propagirajo kot "Najboljsi iskalnik v druzini" (iskalnik v smislu search engine alla google - v italijanscini zveni super)
smile-1.gif
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Citat:
Uporabnik TheMan pravi:
Hahahah. Fiat - the joke is on you.

Upam, resnično upam, da so ponovili Journeyev fail z gumami. 225/55R19
aplauz.gif


Tri leta bodo laufali, potem pa za 1/3 cene na avto.net
grims-1.gif

a si to pravilno navedel
confused-1.gif