Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Tut men so crkavale Nightbreaker in Philipsov X-treme vision. Tako na 1/2 leta. Une ta najcenejše pa svetijo še danes....
Če bi bil feler na napeljavi, bi tut ta najcenejše crkavale. Ni tako?
Glej moj post na to temo,
manj svetlobe <-> debelejša nitka (daljša življenska doba)
več svetlobe <-> tanjša nitka (krajša življenska doba)
(.. ob predpostavki da sta napetost in tok podobna)
Sicer pa če žarnice crkujejo na 3 mesece in to kostantno gre za napako. Sicer je večina teh napak konstrukcijske narave in so prisotne od rojstva vozila do smrti, najpogostejše so:
- pregrevanje - slaba konstrukcija žarometa
- tresljaji - slaba konstrukcija nosilcev žarometov
- prenapetosti oz. nihanja v napetosti
.. pri prvih dveh napakah nimaš kaj, pri zadnji lahko rešiš težavo z "lastno" napeljavo. Ima pa 80% vozil, ki ima serijske napake pri crkovanju luči slednjo težavo. Nekdo je omenil daljša žica, ja načeloma ni tako slaba ideja. Daljša žica res blaži sunke, priporočam par 1000x daljšo žico od originala, ki ji rečemo kar "tuljava"!
Sicer pa vsak štromar (ni nujno da je "avtoštromar"), ki ima malce boljši voltmeter (da prikazuje graf napetosti/toka v dovolj visoki resoluciji) lahko locira prej omenjeno težavo in jo tudi zadovoljivo reši.
Moje izkušnje, še 12dni pa bo 1 leto od vgradnje novega kompleta Nightbreaker žarnic v kratke luči (H7 in H1). Torej zdržijo 1 leto če je napeljava OK.