V bistvu lahko, ker s tem ne pocnem nic drugace. Dejstvo je da je sumaher edini oz. kar se mene tice kar prvi, kateri je imel tako odkrito protekcijo in ob katerem je bil drugi voznik res karneki. Z lepo besedo privesek. Reci kako superiorno je premagoval sovoznike je malo tako, vodeno. Sploh sedaj ko gledam starejse dirke (fak, kok clovk pozabi z leti). Ja, dosegel je tolk in tolk zmag, nekaj dirk ima za v anale, to vse drzi. Ampak se vedno, Hamilton je (zame) boljsi. Ravno tako je sel v slab bolid - Mercedes pred njim ni bil ravno nekaj za domov pisat, se sumaher ni nic pokazal (za njegove standarde cista bruka). Ajde, interlagos mu je uspel in tiste dirke feni ne morjo pozabt - edina da mu je ratala, malo pozno ampak bolje kot ne.
Da o tem kaksne je o mecki takrat pisal dragi darjancek niti ne zacnem (sranje od avta, jajc od jajca, neposobnezi, krs etc...), bili so poden podna, po njegovih izjavah. Kasneje, oz. ko se je z njim zapeljal Hamilton pa je mercedes kar naenkrat postal top bolid in potem je bil to edini razlog Hamiltonovih uspehov. Bla bla bla. Torej, pri Hamiltonu manj protekcije v mostvu oz. vec pravega borbanja s sovozniki (pri sumi tega bilo ni, sploh). Ajde Irvine se ni dal jahat, pa so ga drugace zignorirali. Potem ima Hamilton neprimerno manj umazanih potez na pisti (suma tu gladko zmaga, tip je postavil standarde). Tretje, izplen na koncu v smislu pobranih zmag, pp in ostalih rekordov ima Hamilton boljsi. Vem, da je subjektivnost mati vseh debat ampak ko zadevo pogledam neobremenjeno oz. brez da upistevam kaksno marmelado nekdo na kruh maze, kako je oblecen, postrizen etc. in pustim samo golo 'statistiko' je zame zadeva jasna. Za razne 'modne oblikovalce' in ostale najednike mi pa dol visi. Ti se tako ali tako na koncu vedno sesedejo sami vase, ker jim slejkoprej zmanjka sogovornikov in samo iscejo komu bi prodajali svoje fore. Kakor vidimo, jagencka ni ze nekaj casa, dizajner pa blodi. Super kombo... No, zdaj pa usekajte nazaj, grem tect za dobro uro.