Citat:
Uporabnik poldo pravi:
No zakaj pa ? Ce bo evidenca tudi v policijskih arhivih potem mislim da je hitro konec te barabije z nategovanjem ljudi. Nikjer sicer nisem opazil informacij okrog tega predloga,bil pa bil zakon res super.
Meni je to čisto dovolj. Pač bodo mutivode malce več plačevaliCitat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
No zakaj pa ? Ce bo evidenca tudi v policijskih arhivih potem mislim da je hitro konec te barabije z nategovanjem ljudi. Nikjer sicer nisem opazil informacij okrog tega predloga,bil pa bil zakon res super.
Ma nima veze kje imaš ti evidenco...dej pomisli, sedaj ti pride nekdo stevce zvrtet pred prodajo običajno, torej je lastnik vozila npr. 3-4 leta in 1x zavrti stevec za 200€ . Sedaj pa bo bilo potrebno to delati letno in bo povprečno zavrtel 3-4x , torej pametni "serviserji" stevcev si bodo naredili bazo strank in jih tudi ustrezno motivirali s popusti. Prvic 200€ ,vsaka naslednja z istim vozilom pa 30-40% ceneje....
Sej ni treba bit genij,da poštudiras način kako obvozit to "super evidentiranje" .
Pa nisem se nikoli vrtel km na svojem avtu,pa je sila enostavno...
Citat:
Uporabnik sad pravi:
A so to že končno vpeljali oz. kdaj bodo? Ali sploh ne bodo?
To bi fajn zajezilo obračanje števcev, oz. vsaj malce podražilo.
Švercerja ne boš s tem sistemom zjeb.al. Namreč prva 4 leta ni tehničnega, tako da bo kupil avto s 300 jurčki in ga prevrtel. Dobro pa je, da taki ljudje običajno servisirajo na pooblaščencu in boš lahko tam prišel do podatka. Ampak še vedno ne bo 100%.Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Glavno je, da švercer nebo mogel kupiti avta s 300.000 prevoženimi in potem zbijal kilometre. Da bi pa nekdo vsako leto sproti zmanjševal kilometre je pa mal bosa. Itak samo švercarji vračajo kilometre, ali pa lastnik ob prodaji. Samo za kaj več kot tistih 30.000 letno nebo mogel vrniti nazaj.
Vprašljiva bodo le vozila ki letno prevozijo več kot 50.000km in pa uvožena vozila. AMpak že to, da se slovenska vozila nebodo mogla prevrtavati je zelo dobra stvar.
LP
Avto prodaš, seveda pa ne za tako ceno kot tisti, kateri ima pol manj km. Tako da, ni problem samo na strani kupcev, temveč tudi prodajalcev. Ker pričakujejo, da bodo za svoje gare s 300 jurčki km dobili 100 EUR manj kot isti avto s 100.000 km. Žal pač to ne gre, pa čeprav večina avtov s 300 jurčki še vedno prav lepo dela.Citat:
Uporabnik koliko pravi:Glede km pa se že enkrat vprašajte zakaj se to dela. Ker, če si pošten avta ne prodaš. Kupci rabljenih vozil žal pričakujejo, da bodo vsi rabljeni avti poceni in s skoraj nič km ter boljši kot novi in "10" letno garancijo na vse. Malo da ne kupci večinoma pričakujejo da boš par mesecev še tankal svoj prodani avto.......
Zakaj naj bi si nekdo kupil novi avto in se potem z njim vozil 5.000 km na leto ? Da bo Janez potem kupil rabljenega in maksimalno ohranjenega skoraj zastonj.
Kaj hočem jaz je nepomembno. Važno je, kaj hočeta povprečen slovenski kupec in prodajalec.Citat:
Uporabnik koliko pravi:
In kaj maš rajši:
Avto z 300.000 km s servisno knjigo ohranjen in vožen samo po avtocestah garažiran, znotraj kot nov, ker se je z avtom vozila samo ena oseba. 1. lastnik.
ali
Avto s 50.000 km od ženske, vožen od vrat do vrat, otroke v vrtec in domov, nikoli v 5 letih očiščen, zbutan od parkirišč, seveda nikoli lakiran z nešteto buškami. 1. lastnica.
Cena drugega seveda za 20% višja zaradi malo km.
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
In po čem sklepaš da bo to karkoli zajezilo? Niti mal ne bo to ustavilo obračanja števcev,edino več rednih strank bo,pa popusti na redno obračanje števcev.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
A so to že končno vpeljali oz. kdaj bodo? Ali sploh ne bodo?
To bi fajn zajezilo obračanje števcev, oz. vsaj malce podražilo.
Aha, da mene nekdo kontrolira koliko se prevozim s svojim avtom na leto. Potem je samo še treba, da uvedejo cestnino na prevoženi km. Vi samo zagovarjajte evidenco km na tehničnih pregledih. V končni fazi kaj koga briga kaj jaz delam s svojim avtom saj mi nobeden ni dal svojega denarja za nakup mojega vozila.
Glede km pa se že enkrat vprašajte zakaj se to dela. Ker, če si pošten avta ne prodaš. Kupci rabljenih vozil žal pričakujejo, da bodo vsi rabljeni avti poceni in s skoraj nič km ter boljši kot novi in "10" letno garancijo na vse. Malo da ne kupci večinoma pričakujejo da boš par mesecev še tankal svoj prodani avto.......
Zakaj naj bi si nekdo kupil novi avto in se potem z njim vozil 5.000 km na leto ? Da bo Janez potem kupil rabljenega in maksimalno ohranjenega skoraj zastonj.