Citat:
Uporabnik dsf pravi:
Če si ga vozil napiši svoje občutke, spoštujem tudi druge komentarje
Evo ti citata:Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Razlike med različnimi proizvajalci pa so minimalne in če se ne voziš na meji (kar se 99% voznikov ne...), potem ne boš opazil, da je zaviranje od 100km/h na 0km/h zaradi tega 37cm dlajše z najcenejšo gumo kot pa z najdražjo (ki je 3× dražja...), hkrati pa pri tem istem manevru ostane 1000€ več v denarnici...
Pa še link: http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=34&L2_ID=745Citat:
In kakšna je ocena za kitajsko pnevmatiko wanli S 1095? Slaba na suhi cesti in katastrofalno slaba na mokri cesti. Vsekakor nakup močno odsvetujemo! Pri tej pnevmatiki namreč ne govorimo le o sedem metrov daljših zavorni razdalji, temveč kar o 20 metrov daljši zavorni poti. Povedano drugače: ko se avto z najboljšo pnevmatiko na mokri cesti pred oviro že zaustavi, avto z Wanlijevo pnevmatiko mimo njega pelje s hitrostjo 48 km/h. Zaustavi se šele čez 20 metrov – če se prej ne zaleti.
Citat:
Uporabnik dsf pravi:
Za moj okus drek od dreka.
Takole ;
Ko se nekdo drug pelje mimo ne pogruntaš ker ne "rohni"
Na mestu ne gre čez 4000 obratov tako da vrum ,vrum pred semaforjem odpade.
Avto preprosto ne vleče pa naj ima še toliko konj na papirju.
V potniški kabini je slišati prijeten zvok motorja (prijetno renči) , največja kriza je pa dejstvo da avto res potegne samo od 7-8000 prej pa sem imel občutek kot da ni vedel ali bi ali ne bi.
Poraba od 16-26
Vozil sem model 2008
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ko mimo prihrumi f430 ali kaj podobnega, se na vse ostalo pozabi, tako pač to je. Zadnjič je še naša psica gledala skuderijo in ni odmaknila oči. Tako da je tip prbil če imamo pleh psico hahaha.. no pol smo šli en krog.
Peljal. In bil tik pred nakupom, še dobro, da nisem prej že naročil vse tuning dele iz UK... Potegne solidno (in še bolje bi potem), zvok fenomenalen, lepo vleče že iz nizkih obratov, lega tudi solidna, skratka vse ravno obratno od tebe... Ni pa avion, saj ima konec koncev le 220KM...Citat:
Uporabnik dsf pravi:
Če si ga vozil napiši svoje občutke, spoštujem tudi druge komentarje
Moji komentarji gredo lahko na največrat popljuvano (s strani poznavalcev tvojega kova...) nizkocenovno pnevmatiko Nankang NS2. Za to ceno je to zmagovalka. V suhem drži dobro, v mokrem niti nočem pretiravati, po snegu slaba... Za moje zahteve petarda. Pa pri kompletu mi je 400€ v žepu ostalo... Imel sem jih pa na S3, na 530d in tudi na A3 cabriolet bodo šle, ko bo potreba po menjavi. Sicer pa imel enkrat Uniroyal Rain Tyre, nadaljnih oznak ne vem, na Pasatu... po dežju tudi zakopal ni, tako je prijela... pol leta, potem je postala trda in vredna pol k**** v dežju. Na suhem se takšne razlike ni opazilo.Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Evo ti citata:Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Razlike med različnimi proizvajalci pa so minimalne in če se ne voziš na meji (kar se 99% voznikov ne...), potem ne boš opazil, da je zaviranje od 100km/h na 0km/h zaradi tega 37cm dlajše z najcenejšo gumo kot pa z najdražjo (ki je 3× dražja...), hkrati pa pri tem istem manevru ostane 1000€ več v denarnici...
Pa še link: http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=34&L2_ID=745Citat:
In kakšna je ocena za kitajsko pnevmatiko wanli S 1095? Slaba na suhi cesti in katastrofalno slaba na mokri cesti. Vsekakor nakup močno odsvetujemo! Pri tej pnevmatiki namreč ne govorimo le o sedem metrov daljših zavorni razdalji, temveč kar o 20 metrov daljši zavorni poti. Povedano drugače: ko se avto z najboljšo pnevmatiko na mokri cesti pred oviro že zaustavi, avto z Wanlijevo pnevmatiko mimo njega pelje s hitrostjo 48 km/h. Zaustavi se šele čez 20 metrov – če se prej ne zaleti.
Ste vsi zelo pametni v teoriji, ko bo šlo enkrat za las, boš stokrat preklel tiste ultra super duper poceni gume, katere imajo le 37cm daljšo zavorno pot. Pa za las ne gre le dinamikom, temveč se včasih tudi staremu atu kaj takega zgodi, kateri se vozi 60 km/h. In da ne bo pomote. Zgoraj omenjena pnevmatika je totalno sranje, ampak druga najslabša, katero sicer strogo ne odvestujejo ima 7m daljšo zavorno pot, tako da tistih 37cm si lahko nekam vtakneš.
@mac77: praviš torej, da so 19 col čungalunga boljše kot npr. super duper 16 col? Preberi si zgornji odstavek in ne mi reč, da ni razlik med dragimi in poceni gumami (žal gre verjetno res večina v ime, ampak precej je tudi v tehnologiji). Pa še tole: gajbe z 19colami običajno OBČUTNO širšimi kot pa so serijsko predvidene gume in zanič gumo (torej tako profil za odvajanje vode kot tudi zmes) so na mokri cesti z veliko vode gor samomorilske gajbe. Ker to OBČUTNO hitreje splavijo kot pa na normalnih gumah.
Ampak važno, da je pimp my ride faktor za pičkovje.
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Peljal. In bil tik pred nakupom, še dobro, da nisem prej že naročil vse tuning dele iz UK... Potegne solidno (in še bolje bi potem), zvok fenomenalen, lepo vleče že iz nizkih obratov, lega tudi solidna, skratka vse ravno obratno od tebe... Ni pa avion, saj ima konec koncev le 220KM...Citat:
Uporabnik dsf pravi:
Če si ga vozil napiši svoje občutke, spoštujem tudi druge komentarje
Potem bi bilo dobro, da začneš tudi pisat tisto kar misliš, namreč misli nihče ne zna brati. Čeprav, če bereš spodnji citat, se mi zdi, da se malo ven vadiš:Citat:
Uporabnik XXXL pravi:Moji komentarji gredo lahko na največrat popljuvano (s strani poznavalcev tvojega kova...) nizkocenovno pnevmatiko Nankang NS2.
Ali je po novem Nankang najcenejša guma?Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Razlike med različnimi proizvajalci pa so minimalne in če se ne voziš na meji (kar se 99% voznikov ne...), potem ne boš opazil, da je zaviranje od 100km/h na 0km/h zaradi tega 37cm dlajše z najcenejšo gumo kot pa z najdražjo (ki je 3× dražja...), hkrati pa pri tem istem manevru ostane 1000€ več v denarnici...
Ko sem jaz kupoval je bila najcenejša. 225-40/18. In povedal sem iz izkušenj, ne iz neke 8-strani dolge revije...Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Ali je po novem Nankang najcenejša guma?
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Kolk jih je pa hitrejših?
Koliko je hitrejših za 19k€ kot so jih plačevali nove pri Japu?
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
No viš pa vprašaj najprej