Ma kak ti živiš. Ko Fajonka, kjer noben dokaz ne pomaga. 9919 m dolžine...Napisal sem, da se pri nas, tako kot v Avstriji daljše predore (recimo nad 3km) plača, krajše pa ne....
Ponekod rešijo elegantno, tako da je vožnja dovoljena samo lokalcem oz. za lokalen promet, po možnosti še časovno omejeno. Npr. tranzit po lokalni cesti skozi naselje ni dovoljen v času prometnih konic.Po drugi strani pa en kup turistov še ubira stranske poti in zabaše vse lokalne ceste nekaj vikendov v soboto dopoldne. Razmisliti je treba, kako jim vseeno pravično računati strošek njihove poti, čeprav so se izognili avtocesti in vinjeti. Nemci si zmislijo "eko cone". V tej smeri bi morali razmišljati.
In kako boš to kontroliral in sankcioniral?
Kamere in avtomatske strojnice.In kako boš to kontroliral in sankcioniral?
Saj ne rabiš.To pa tudi prvic slisim, da rabis AT vinjeto za predor Ljubelj?
Ljubelj je za večino first choice in ne alternativa.No zdej pa povejte, ko greste v Celovec, koliko vas plača avstrijsko vinjeto in koliko vas išče alternativne poti čez Ljubelj,
Boljša izbira, ker je cenejša, po googlu je pot preko tunela samo 10min daljša, ali to odtehta vrtenje volana čez ljubelj pa vsak presodi sam.Kar je Tržič. Radovljica, Kranj, Ljubljana... in okolice, zanje je Ljubelj boljša in hitrejša izbira.