Elektronska vinjeta

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Razpis po katerem so čehi dobili posel je zahteval lastne portale za cestninjenje (kar je po moje itak bila neumnost) - sedaj se oprema (zaradi zamude) montira na obstoječe portale, kar je sicer prav in ekonomočno, ni pa v skladu z razpisom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova in tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
In še ena stvar: razpis je zahteval referenco, da mora naročnik izkazati, da je že postavil tak sistem z določenim številom uporabnikov. Pokazala se je bruka: na Slovaškem toliko evinjet sploh niso prodali. Izvajalec je bil zaradi tovarišijskega dogovora za posel kljub temu izbran, DRK (pa jih sicer ne maram, in so navadni za posrat predragi mrhovinarji, ki niso v pomoč takrat, ko jih res rabiš) je moral pogledati stran.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
Slovaški sistem je dober za nepridiprave loviti, ker omogoča tudi javljanje policiji če prehitro med dvema kontrolnimi točkami letiš. Potem pa pošljejo provido za tabo.
Tak mi je rekel sodelavec iz Slovaške, ki je po par zbranih točkah na kartici zvestobe, rekel da ko jih hebe in začel rajši voziti po predpisih.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
"Potem pa pošljejo provido za tabo."

Nice, vsaj pretvarjajo se, da so demokratični in ne obična policijska država :cheer:

(Mi se pa pretvarjamo, da šmerglamo prometne predpise... :D:valjamse:)
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.857
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Slovaški sistem je dober za nepridiprave loviti, ker omogoča tudi javljanje policiji če prehitro med dvema kontrolnimi točkami letiš. Potem pa pošljejo provido za tabo.
Tak mi je rekel sodelavec iz Slovaške, ki je po par zbranih točkah na kartici zvestobe, rekel da ko jih hebe in začel rajši voziti po predpisih.
Super, že imamo upgrade in to še pred uvedbo sistema: sekcijsko merjenje (skor) 4 free :(
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.610
2.565
113
A ni včasih veljalo, da od zadnjega vhoda na AC do mejnega prehoda in obratno do prvega izhoda se ne sme zahtevat vinjeta. Mislim, da tudi z elektronsko je potrebno omogočiti fizični nakup na prvi možni točki, ali pa izvoz z avtoceste.
Vse je možno. Kaj pa telefon?
Madžarska ima tako.
Pa Nemčija tudi;)
 
Nazadnje urejeno:

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.610
2.565
113
BluTooth? Naprave registrirajo BluTooth.
Komunicirat ne morejo, ker eden - uporabnik - ni dovolil.
kako BluTootha uparijo(!) z avtom?
kako izberejo pravi BluTootha v avtu?
Kako določijo hitrost - povezavo je potrebno vzpostaviti. 1 sec je na AC 36 m. Toliko BluTootha ne nese!

Da vidimo umotvorine Prelesnikove.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
BluTooth? Naprave registrirajo BluTooth.
Komunicirat ne morejo, ker eden - uporabnik - ni dovolil.
kako BluTootha uparijo(!) z avtom?
kako izberejo pravi BluTootha v avtu?
Kako določijo hitrost - povezavo je potrebno vzpostaviti. 1 sec je na AC 36 m. Toliko BluTootha ne nese!

Da vidimo umotvorine Prelesnikove.
Ne rabi nesti 36m. Za zacetek je dovolj da le zazna naprave/id. Potem pa le spremlja, kdaj se kaksen id pojavi na naslednjih tockah. Tudi, ce ne deluje pri visjo hitrosti, je dovolj za nizje. Vsaj glede na to, da podatke uporabljajo za dolocitev/oceno trajanja zastojev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: bertoncl

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.869
6.035
113
Glej, zakone imamo z razlogom. Informacijskega pooblascenca tudi. Zakaj je problem, ce se dejansko trudi izvajati svoje naloge? Na koncu preiskave se lahko izkaze da delujejo v skladu z zakononom ali pa da ne.
Skeniram bluetooth ID ne moreš enoznačno sparit z osebo oziroma njegovim priimkom in imenom. Zato je to vse regularno. Vse je zgolj za statistiko in z dotičnim posameznikom nima nobene veze. Zdaj pa počasi nehajte s tem. Če dodajo še kamero ki preko registerske preverja lastnika, se pa zgodba obrne. Ampak teh ni, ali se motim?
 
  • Všeč mi je
Reactions: bertoncl in Pepe

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.523
853
113
Če bi jih resno zanimalo merjenje zastojev, se da to veliko bolj natančno rešiti s merjenjem pretokov ("števec prometa") na izbranih presekih (ki morajo vključevati vse uvoze inizvoze na merjenem območju). Saj verjetno so najbolj očitbne težave rešili (ali pa tudi ne), ampak avtobus s 50 potniki, vsak delujoč BT, ali prazen avtobus delata enako zastojev. Poleg tega DARS razpolaga s podatki o obremenitvah odsekov, torej neko štetje že tako ali tako izvajajo.
Ta BT se zdi kot BS, kot igračka, ki jo je nekdo nekomu požegnal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mirsi in tony

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.610
2.565
113
Skeniram bluetooth ID ne moreš enoznačno sparit z osebo oziroma njegovim priimkom in imenom. Zato je to vse regularno. Vse je zgolj za statistiko in z dotičnim posameznikom nima nobene veze. Zdaj pa počasi nehajte s tem. Če dodajo še kamero ki preko registerske preverja lastnika, se pa zgodba obrne. Ampak teh ni, ali se motim?
In kakšna je potem funkcija beleženje bluetooth ID - sopotnika? (ta debata se je vrinala)
Gostota prometa deluje mimo bluetooth.
Registriran bluetooth ID ne moreš povezati z avtom, osebo.
Da ne pozabimo Prelesnikove (sicer pa ima ona tistega študenta za pomoč)
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.523
853
113
Skeniram bluetooth ID ne moreš enoznačno sparit z osebo oziroma njegovim priimkom in imenom. Zato je to vse regularno. Vse je zgolj za statistiko in z dotičnim posameznikom nima nobene veze. Zdaj pa počasi nehajte s tem. Če dodajo še kamero ki preko registerske preverja lastnika, se pa zgodba obrne. Ampak teh ni, ali se motim?
Ne moreš spariti out of the box. Če pa drugje in na drug način pridobiš to povezavo (v trgovini, v službi, na policijski postaji, ...), nenadoma veš (ali "veš"), kje vse je ta telefon bil.
Stališče, da BT ni osebni podatek, je še toliko bolj nevaren, ker potem lahko te podatke res hranijo mesece in leta.
Po drugi strani so ti podatki (kje je kak telefon bil) že na voljo pri vašem teleoperaterju.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
BT monitoring je predvsem poceni rešitev, vsaj iz proizvodnega vidika. Koliko milijonov je pa Iskratel potegnil ven, je pa druga.
Tako kot je že pisalo, reč je psevdoanonima, problematična nastane, če se jo da kombinirat recimo s kamerami in drugimi viri podatkov za kjer se potem da delati de-anonimizacijo. In ja, sistem za elektronsko cestninjenje dela na prepoznavi registrskih označb, kar je še dodaten korak de-anonimizaciji.
Skratka reči niso nedolžne in morajo biti sprejeti določeni ukrepi pri obdelavi takih podatkov, da ne prihaja do možnosti deanonimizacije in podobno.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.869
6.035
113
Ne moreš spariti out of the box. Če pa drugje in na drug način pridobiš to povezavo (v trgovini, v službi, na policijski postaji, ...), nenadoma veš (ali "veš"), kje vse je ta telefon bil.
Stališče, da BT ni osebni podatek, je še toliko bolj nevaren, ker potem lahko te podatke res hranijo mesece in leta.
Po drugi strani so ti podatki (kje je kak telefon bil) že na voljo pri vašem teleoperaterju.
Če ima policija zasežen tvoj telelfon in pozna BT ID, pa super, ne. Pomaga pri pregonu kriminala. A ni fajn?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.869
6.035
113
BT monitoring je predvsem poceni rešitev, vsaj iz proizvodnega vidika. Koliko milijonov je pa Iskratel potegnil ven, je pa druga.
Tako kot je že pisalo, reč je psevdoanonima, problematična nastane, če se jo da kombinirat recimo s kamerami in drugimi viri podatkov za kjer se potem da delati de-anonimizacijo. In ja, sistem za elektronsko cestninjenje dela na prepoznavi registrskih označb, kar je še dodaten korak de-anonimizaciji.
Skratka reči niso nedolžne in morajo biti sprejeti določeni ukrepi pri obdelavi takih podatkov, da ne prihaja do možnosti deanonimizacije in podobno.
Mislim da vemo da se BT ne more skenirat na ogrodju nad cestiščem, kjer so montirane kamere. BT se lahko skenira tam kjer promet teče počasi, recimo na mejnem prehodu.