Razpis po katerem so čehi dobili posel je zahteval lastne portale za cestninjenje (kar je po moje itak bila neumnost) - sedaj se oprema (zaradi zamude) montira na obstoječe portale, kar je sicer prav in ekonomočno, ni pa v skladu z razpisom.
Super, že imamo upgrade in to še pred uvedbo sistema: sekcijsko merjenje (skor) 4 freeSlovaški sistem je dober za nepridiprave loviti, ker omogoča tudi javljanje policiji če prehitro med dvema kontrolnimi točkami letiš. Potem pa pošljejo provido za tabo.
Tak mi je rekel sodelavec iz Slovaške, ki je po par zbranih točkah na kartici zvestobe, rekel da ko jih hebe in začel rajši voziti po predpisih.
Vse je možno. Kaj pa telefon?A ni včasih veljalo, da od zadnjega vhoda na AC do mejnega prehoda in obratno do prvega izhoda se ne sme zahtevat vinjeta. Mislim, da tudi z elektronsko je potrebno omogočiti fizični nakup na prvi možni točki, ali pa izvoz z avtoceste.
Ne rabi nesti 36m. Za zacetek je dovolj da le zazna naprave/id. Potem pa le spremlja, kdaj se kaksen id pojavi na naslednjih tockah. Tudi, ce ne deluje pri visjo hitrosti, je dovolj za nizje. Vsaj glede na to, da podatke uporabljajo za dolocitev/oceno trajanja zastojev.BluTooth? Naprave registrirajo BluTooth.
Komunicirat ne morejo, ker eden - uporabnik - ni dovolil.
kako BluTootha uparijo(!) z avtom?
kako izberejo pravi BluTootha v avtu?
Kako določijo hitrost - povezavo je potrebno vzpostaviti. 1 sec je na AC 36 m. Toliko BluTootha ne nese!
Da vidimo umotvorine Prelesnikove.
Problem je, ker se bo te podatke uporabljalo še za kaj drugega, kot pa za merjenje zastojev. Ki se jih da meriti tudi na drugačen, manj sporen način.In to je problem?
Poleti boste pa vsi srečni, ko boste vedeli da je na obrežju treba čakati 2 uri in boste mahnili čez prerijo proti morju.Problem je, ker se bo te podatke uporabljalo še za kaj drugega, kot pa za merjenje zastojev. Ki se jih da meriti tudi na drugačen, manj sporen način.
Skeniram bluetooth ID ne moreš enoznačno sparit z osebo oziroma njegovim priimkom in imenom. Zato je to vse regularno. Vse je zgolj za statistiko in z dotičnim posameznikom nima nobene veze. Zdaj pa počasi nehajte s tem. Če dodajo še kamero ki preko registerske preverja lastnika, se pa zgodba obrne. Ampak teh ni, ali se motim?Glej, zakone imamo z razlogom. Informacijskega pooblascenca tudi. Zakaj je problem, ce se dejansko trudi izvajati svoje naloge? Na koncu preiskave se lahko izkaze da delujejo v skladu z zakononom ali pa da ne.
In kakšna je potem funkcija beleženje bluetooth ID - sopotnika? (ta debata se je vrinala)Skeniram bluetooth ID ne moreš enoznačno sparit z osebo oziroma njegovim priimkom in imenom. Zato je to vse regularno. Vse je zgolj za statistiko in z dotičnim posameznikom nima nobene veze. Zdaj pa počasi nehajte s tem. Če dodajo še kamero ki preko registerske preverja lastnika, se pa zgodba obrne. Ampak teh ni, ali se motim?
Ne moreš spariti out of the box. Če pa drugje in na drug način pridobiš to povezavo (v trgovini, v službi, na policijski postaji, ...), nenadoma veš (ali "veš"), kje vse je ta telefon bil.Skeniram bluetooth ID ne moreš enoznačno sparit z osebo oziroma njegovim priimkom in imenom. Zato je to vse regularno. Vse je zgolj za statistiko in z dotičnim posameznikom nima nobene veze. Zdaj pa počasi nehajte s tem. Če dodajo še kamero ki preko registerske preverja lastnika, se pa zgodba obrne. Ampak teh ni, ali se motim?
Če ima policija zasežen tvoj telelfon in pozna BT ID, pa super, ne. Pomaga pri pregonu kriminala. A ni fajn?Ne moreš spariti out of the box. Če pa drugje in na drug način pridobiš to povezavo (v trgovini, v službi, na policijski postaji, ...), nenadoma veš (ali "veš"), kje vse je ta telefon bil.
Stališče, da BT ni osebni podatek, je še toliko bolj nevaren, ker potem lahko te podatke res hranijo mesece in leta.
Po drugi strani so ti podatki (kje je kak telefon bil) že na voljo pri vašem teleoperaterju.
Mislim da vemo da se BT ne more skenirat na ogrodju nad cestiščem, kjer so montirane kamere. BT se lahko skenira tam kjer promet teče počasi, recimo na mejnem prehodu.BT monitoring je predvsem poceni rešitev, vsaj iz proizvodnega vidika. Koliko milijonov je pa Iskratel potegnil ven, je pa druga.
Tako kot je že pisalo, reč je psevdoanonima, problematična nastane, če se jo da kombinirat recimo s kamerami in drugimi viri podatkov za kjer se potem da delati de-anonimizacijo. In ja, sistem za elektronsko cestninjenje dela na prepoznavi registrskih označb, kar je še dodaten korak de-anonimizaciji.
Skratka reči niso nedolžne in morajo biti sprejeti določeni ukrepi pri obdelavi takih podatkov, da ne prihaja do možnosti deanonimizacije in podobno.