Elektronska vinjeta

brane_new

Guru
10. feb 2008
8.910
1.468
113
Pa sledijo ti lahko prav tako.
Pa ja ne mislite, da testno merjenje na odseku NE deluje? Problem je bila IP una, ja tista :)
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
2.537
1.425
113
145 km SZ od Opatije
Popravite me, če se motim:
torej odslej vožnja z motorjem po AC brez vinjete odpade? Sklepam, da sistem snema spredaj in zadaj ...
Jeba, za tiste 2 x, ko grem po AC nazaj iz Obale bom sedaj moral plačat :evil: al pa še nazaj čez kačje ride ... no, sej ni tko slabo ;)
 

smrkec

Fizikalc
5. sep 2007
713
120
43
Popravite me, če se motim:
torej odslej vožnja z motorjem po AC brez vinjete odpade? Sklepam, da sistem snema spredaj in zadaj ...
Jeba, za tiste 2 x, ko grem po AC nazaj iz Obale bom sedaj moral plačat :evil: al pa še nazaj čez kačje ride ... no, sej ni tko slabo ;)

Kako pa bo potekal nadzor e-vinjet od februarja 2022?​

Od februarja 2022 bodo registrske številke vozil
- preko stacionarnih kamer nadzirane na posameznih točkah avtocestnega omrežja.
- Na nadzornih točkah, avtocestnih počivališčih, mejnih prehodih, avtocestnih priključkih bo nadzor potekal s prenosno nadzorno opremo
- z nadzornimi kamerami za mobilni nadzor pa bodo opremljena tudi vozila cestninskega nadzora, kar bo cestninskim nadzornikom omogočalo nadzor med vožnjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.295
4.213
113

Kako pa bo potekal nadzor e-vinjet od februarja 2022?​

Od februarja 2022 bodo registrske številke vozil
- preko stacionarnih kamer nadzirane na posameznih točkah avtocestnega omrežja.
- Na nadzornih točkah, avtocestnih počivališčih, mejnih prehodih, avtocestnih priključkih bo nadzor potekal s prenosno nadzorno opremo
- z nadzornimi kamerami za mobilni nadzor pa bodo opremljena tudi vozila cestninskega nadzora, kar bo cestninskim nadzornikom omogočalo nadzor med vožnjo.
A ni včasih veljalo, da od zadnjega vhoda na AC do mejnega prehoda in obratno do prvega izhoda se ne sme zahtevat vinjeta. Mislim, da tudi z elektronsko je potrebno omogočiti fizični nakup na prvi možni točki, ali pa izvoz z avtoceste.
 

voznikvozniku

Fizikalc
3. okt 2007
396
30
28
A ni včasih veljalo, da od zadnjega vhoda na AC do mejnega prehoda in obratno do prvega izhoda se ne sme zahtevat vinjeta. Mislim, da tudi z elektronsko je potrebno omogočiti fizični nakup na prvi možni točki, ali pa izvoz z avtoceste.
To uradno velja samo za Karavanke, ker se tisti zadnji del avtoceste od odcepa Hrušica do predora plača s predornino. Enako je tudi na avstrijski strani predora.
 

voznikvozniku

Fizikalc
3. okt 2007
396
30
28
V Avstriji velja to povsod.

Pri nas velja na Škofijah, pa verjetno tudi v Sežani in še kje - kjer prehod ni možen po lokalni cesti.
Da ne bo potem kakšnega presenečenja in da nisem vedel...

Vinjetni sistem 2021.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.295
4.213
113
Ni govora o necestninskih cestah, ampak o mejnih prehodih in izvozu iz AC brez vinjete, ki mora bit omogočen tam kjer ni "navadnega" MP.

Konkretno Škofije - izvoz je možen mimo Kompas shopa na lokalko in do tja ne rabiš vinjete, podobno Sežana preko OMV pumpe se mi zdi. Table za obveznost vinjete so postavljene vedno za temi prvimi izvozi.

Moram naslednjič pogledat kako je stanje na Gruškovju, ker tam tudi ni več normalne ceste čez mejo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

kajpace

Guru
6. nov 2018
3.381
1.795
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
Da ne bo potem kakšnega presenečenja in da nisem vedel...

Poglej priponko 50645
Samo nekaj...
V Italiji (ki kar lepo računa cestnine, še po starem), je avtocestni obroč okoli Rima (GRA) brez cestnine...
Naši pa nočejo obvoznice okoli LJ naredit za "brez vinjete".
Zgleda, da je DARS zelo napreden... Ali pa požrešen...
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
2.537
1.425
113
145 km SZ od Opatije

Kako pa bo potekal nadzor e-vinjet od februarja 2022?​

Od februarja 2022 bodo registrske številke vozil
- preko stacionarnih kamer nadzirane na posameznih točkah avtocestnega omrežja.
- Na nadzornih točkah, avtocestnih počivališčih, mejnih prehodih, avtocestnih priključkih bo nadzor potekal s prenosno nadzorno opremo
- z nadzornimi kamerami za mobilni nadzor pa bodo opremljena tudi vozila cestninskega nadzora, kar bo cestninskim nadzornikom omogočalo nadzor med vožnjo.
Uh, torej nič, čez ride tudi nazaj :evil:
 

tony

Guru
23. jul 2007
8.164
639
113
si bil pa blizu
Dejansko je DARS ena banda debilov.

Prelesnikovi se že smeji in to upravičeno. Kakšen debil moraš biti, da greš promet šteti s skeniranjem BTja telefonov v avtu (to bi še šlo), nato podatke shraniti in ga iskati v bazi na drugem koncu države (ne, to pa ne bo šlo)...

Ni lepo, je pa treba povedati: gre za biznis z Iskratelom, ki se v zameno ni šel pravdati do svetega nikoli zaradi DARSovih lumparij z razpisom za el. cestninjenje avtomobilov. Pogovor je potekal takole:
-jaz tebi ne vložim pritožbe (itak vem, da mutite), te bo pa stalo toliko in toliko...
-pa saj denar pri Janezu ni nikoli bil problem, če le ni z enega od premnogih privat računov vse mogoče njegove žlahte...
-se bomo zdilali, tle imamo nekaj nekurantne robe, ki je na meji legalnega, naši fantje so se v labu malo igrali...
-koliko je tega sranja?
-65 komadov BT skenerjev. Cena? Prava sitnica!
-Zmenen, stari. Nek jih bomo že ponucal. Saj bo Janez IP enkrat spakiral v Avstralijo, pa naj tam čuva kenguruje...
-Ajde.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
10.846
1.798
113
Vprašaj se, če v trgovskih centrih ne sledijo, kako dolgo se je tvoj telefon zadržal pred kako polico in če ne povezujejo, kako si se obnašal naslednjič, ko si prišel v trgovino. Poznam firmo v Sloveniji, ki je take rešitve razvijala, ne vem pa če so imeli stranke tudi v Sloveniji ali samo v tujini. V nekaterih sparih je že čudno, da mi telefon javlja, da je na voljo omrežje Wi-Fi, ki pa ni stabilno. Tehnologija je namreč uporabljala majhne oddajnike, ki so bili posejani po prostoru, da so ugotavljali, kateremu je naprava bližje. Kaj je bilo zadaj, ali wi-fi ali BT sem že pozabil.
Stvar je sicer zame prav toliko sporna kot je kamera z gužvo na mejnem prehodu. Določena vozila so po izgledu tako posebna in jih je tako malo v Sloveniji, da lahko lociraš lastnika, če ga poznaš in je v tistem trenutku tam. Dobimo pa bolj natančne informacije, kaj nas na poti čaka. To si načeloma želimo.

Ostalega bluzenja prejšnjega komentatorja ne bom komentiral. Ker pač gre za bluzenje, ki ustreza nekemu političnemu prepričanju. Čeprav se je mogoče DARS vse skupaj zmenil že pod kako drugo vlado, ker je konec koncev samostojna inštitucija in ker v članku piše, da je "Upravljavec avtocestnega omrežja Dars je začel pred časom na mejnem prehodu Obrežje ..."

V našem sistemu mi je še najbolj sporno, da imamo milijon samostojnih državnih inštitucij, ki same "nič" ne znajo. DARS-u mora vlada naročiti, da naj pozabi na nalepke. Neka druga vlada mu je morala naročiti, da naj najde način, da podere cestninske. Zakaj je potem DARS samostojna organizacija? Kaj če bi bila zasebna? Takih primerov je v Sloveniji en kup. Od ravnateljev, ki ne vedo, kako naj vodijo šolo in verjetno hočejo, da jim kar ministrica pride rešit probleme. A so nastavljani samo, da imajo višjo plačo od učitelja?
 

tony

Guru
23. jul 2007
8.164
639
113
Dobr no, saj lahko Janeza zamenjaš z Milanom. :sprasujemse: Nakladanje? To je ja resna oštarija, internetnega tipa :valjamse:

Dejstvo je, da smo kupili rešitev, za katero so mediji dokaz(ov)ali, da ne zmore tistega, kar je zahtevala razpisna dokumentacija, obenem pa je šlo za strašen pritisk na DARS, razpisne prijavitelje in na izvajalca, ker je vlada v medijih opletala z rokom izvedbe, ker se jim je zdelo, da bo ljudem to všečno. Izvajalec je bil jasno všečen PVju.

O tem, kaj sme DARS (njegov lastnik je, trkam na les, vendarle RS) brez befela vlade pa... je odvisno od tega, kako demokratična je vlada. Kdor je preveč svojeglav v teh časih hitro dobi v roke knjižico, ni pa nujno, da tudi zamenjavo (kar je za umret smešno), ker za takšnega nadšefa nihče noče več delati...

To za trgovske centre pa seveda drži, eni od večjih Slo verig smo pred časom prodajali (a ne prodali, ker se zaradi x faktorja niso odločili) takšno WIFI rešitev. Kogar to skrbi, naj BT in WIFI izklopi, ko spleza iz avta. Ampak v avtu pa BT rabimo...

Naj kakšen novinar, ki bere alter, jutri objavi članek: "DARS škodi prometni varnosti državljanov" :cheer: