Električni skuter

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Po enem mesecu uporabe svoje nove pridobitve ( Askoll s3 ) lahko zapišem nekaj svojih ugotovitev:

Ker nisem dovolj natančno prebral navodil, ali pa jih enostavno nisem pravilno razumel, me je presenetil že takoj drugi dan. Izpraznil sem baterije in nato potreboval pomoč znanca z večjim dostavnim avtomobilom. Ker mi je kazalo še nekaj napetosti (8%) sem ga ugasnil in po nekaj minutah poskušal zopet aktivirati, pa je bil 'mrtev'.

Podatki o največjem dosegu (94 km) so sicer pravilni, ampak predvidevajo maksimalno varčevanje in vožnjo po pretežni ravnini. Regeneracija sicer deluje v redu. Svoje 'izlete' sedaj bolj prilagajam maksimalnem dosegu, kar mi prej ni bilo treba.

Polnjenje baterij je posebna zgodba, ki pa je v celoti še nisem preskusil.

Navor in končna hitrost sta zadovoljivi, pričakoval sem manj. Sposobnost premagovanja klancev je prav tako dobra, če pa se na drugi strani še spustiš nazaj dol, je razlika majhna. Ker je pri meni kilogram kar precej, lahko to štejem kakor dve osebi ;)

Vozne lastnosti so primerne in se prav veliko ne razlikujejo od mojih prejšnjih skuterjev. Tišina pri delovanju je lahko manjši problem, ker te vsi ne slišijo, zato sem nekoliko bolj previden pri prehitevanjih pešcev in kolesarjev. Presenetljivo natančni tovarniški podatki in delovanje inštrumenta (hitrost, doseg) so lahko v veliko pomoč vsakemu, ki bi jih želel upoštevati.

Toliko za sedaj. ;)
 
Nazadnje urejeno:

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
761
113
Imaš kak link do tega Askoll s3 , ker meni googel najde samo ES3 mopede...., ker tudi sam rabim nekaj, kar je kao za dva po teži.......
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
761
113
To si nabavil, sem že sam gledal, kako je z nosilnostjo je do ? 150 ali 200. Sam sem se odločil za nekaj takega, kot je na teh slikah http://www.bolha.com/avto-moto/moto.../city-coco-elektricni-scooter-1342304087.html .

Sem sicer sam naročil po naročilu, ker želim lite srebrne feltne in še nekaj malo boljših stvari, kot naši prodajajo in malo močnejši motor tudi z regeneracijo, je pa tale Špan odurno drag, ne glede na vse in na to, da uredi subvencijo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Primerjat te zadeve samo glede na ceno, brez da dejansko preveriš kvaliteto izdelave in materialov je smešno.
O vzdržljivosti in trajnosti lahko itak le sklepaš ali upaš, bi pa bolj verjel Španu.
Poleg tega je tale tvoj smeh, če rabiš za medmestno uporabo in ima malo več kot pol dosega tistega skuterja zgoraj.
Tako da o odurni dragosti ne vem, če lahko govorimo, vsekakor pa sta zadevi daleč od primerljivosti.
Javi kako je v praksi z dosegom, odurno drag skuter izgleda dosega obljubljeno.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
To si nabavil, sem že sam gledal, kako je z nosilnostjo je do ? 150 ali 200. Sam sem se odločil za nekaj takega, kot je na teh slikah http://www.bolha.com/avto-moto/moto.../city-coco-elektricni-scooter-1342304087.html .
Sem sicer sam naročil po naročilu, ker želim lite srebrne feltne in še nekaj malo boljših stvari, kot naši prodajajo in malo močnejši motor tudi z regeneracijo, je pa tale Špan odurno drag, ne glede na vse in na to, da uredi subvencijo.

Glede cene: res je drag, vendar ob upoštevanju sposobnosti niti ne. Cena pa ni odvisna od Špana, podobno, celo nekoliko višjo imajo povsod po EU.
Subvencijo si moraš urediti sam, po registraciji, pri ustrezni pisarni.
Gledal sem tudi zgoraj omenjeni 'city-coco', pa me njegovi podatki niso ravno prepričali.
Edina stvar, ki mi manjka, je dodatna stranska 'nogica', ki bi mi res koristila.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
761
113
No meni osebno doseg ni tako pomemben, kar je je povsem dovolj, lahko pa seveda dokum še eno baterijo in bo doseg dvojen, samo pri meni ni potrebe, me pa res zanima, kako gre klanec + xxl ......
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Ta 'problem' je zanimal tudi mene, sem takoj na prvi vožnji peljal na Ljubljanski grad, ki je zame neka referenca sposobnosti, predvsem zato, ker sem prej večkrat s prejšnjim skuterjem (Sym 125) tovoril ta svoj xxxl tja gor in sem imel takratne sposobnosti še dobro v spominu. Ni bilo večjih razlik. Nato sem poskušal še peljati preko Pečarja (cesta, Sostro - Besnica), ki mi je prav tako dobro znana. In tudi tu ni bilo težav.
Zaključek: klanci so 'premagljivi' podobno kakor s kakšnim 50 ccm avtomatikom in v moje primeru - z dvema osebama ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: matofill

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Sam bi želel min. 110 km/h, da bi bil uporaben. Na tem bi prosil, da me povozijo.
Pa izgled tudi ni ravno nek všečen.
Kakorkoli, srečno vožnjo.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
761
113
110 km/ h ne vem, če res rabiš, če se boš vsak dan po AC vozil v službo potem ja, če je pa to bolj tako malo za na zrak, pa nikakor ni potrebe po taki brzini, mi ki se xxxxl v "dvoje" vozimo, je bolj važno, da se na prvem klancu ne ustavi...., da se lahko potem gorskega zraka nadihamo. No jaz svojega dobim nekje v slabem mesecu, pa se bova bote dobila z oriolus om in malo potestirala.....
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Če ne dosega take hitrosti, potem me na regionalni cesti želijo vsi prehiteti od avtomobilov, do tovornjakov, varno ali v škarje.
Imel 125ccm poštarski motor, ki je dosegel nekje 90km/h in se mi je to redno dogajalo. Sem ga hitro prodal, dokler še nisem testiral koles od tovornjaka.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Če ne dosega take hitrosti, potem me na regionalni cesti želijo vsi prehiteti od avtomobilov, do tovornjakov, varno ali v škarje.
Imel 125ccm poštarski motor, ki je dosegel nekje 90km/h in se mi je to redno dogajalo. Sem ga hitro prodal, dokler še nisem testiral koles od tovornjaka.

Drži, da je vožnja po regionalnih cestah z motorjem/mopedom/kolesom lahko zelo nevarna. Kultura marsikaterih voznikov je na podnu, tu se verjetno lahko vsi strinjamo. Še bolj nevarna je vožnja po predpisih, za katere pa tako ali tako vsi vemo da so neuporabni. ;)
Rešitve, ki sem jih sam uporabljal v zadnjih 12 letih (2 skuterja 125, sedaj pa elektro) je dosledna kontrola preko vzvratnih ogledal in izogibanje agresivnim voznikom kolikor je to mogoče. Večkrat sem se v ta namen zaustavil na kakšnem primernem mestu, da je horda 'nestrpnih dirkačev' oddrvela naprej.
Glede na to, da so moje vožnje izključno rekreativne narave (upokojenec z velikim veseljem do krajših izletov), vedno premislim kje in kdaj se bom vozil, da bi bilo takšnih neprijetnih srečanj čim manj. In do sedaj (trkam ob les) je bilo teh srečanj zanemarljivo malo.

Srečno vožnjo vsem!

P.S.: pred kratkim sem nekoliko pozabil na 'past' pri Papirnici Vevče in me je kar konkretno položilo na tla. Na srečo brez hujših posledic.

tračnice.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Kaj za city coco imamo v sloveniji kaksnega resnega podnudnika z kompletno ponudbo ? Ce iscem mi na Hrvaskem najde pri nas pa samo ta na bolhi z zelo nepopolno ponudbo, mocnejsih sploh ni...
http://citycoco.hr/
 

crunchy

Pripravnik
15. feb 2018
40
8
8
Če ne dosega take hitrosti, potem me na regionalni cesti želijo vsi prehiteti od avtomobilov, do tovornjakov, varno ali v škarje.
Imel 125ccm poštarski motor, ki je dosegel nekje 90km/h in se mi je to redno dogajalo. Sem ga hitro prodal, dokler še nisem testiral koles od tovornjaka.
Se zelo zmeren voznik EV in ponavadi ne prehitevam spredaj vozečih vozil razen če so zelo počasna (npr. 20 km/h počasnejša od omejitev), ali pa če je pred menoj vozilo zaradi katerega moram vklopiti notranje zračenje (beri: moped, motor, vozilo, ki kuri olje namesto bencina/dizla). Verjetno vam je vsem jasno, da notranje zračenje ne moreš imeti vklopljeno v nedogled, hkrati pa notranje zračenje ni popolno (precejšen del smradu še vedno pride v kabino - npr. v mojem prejšnjem vozilu).
Na žalost je pač tako, da bo večina voznikov prehitevala mopede/motorje tudi v primeru, če se bodo držali omejitev prav zaradi smradu (in kancerogenosti!) in to jim (nam) ne moremo zameriti. Drugi razlog za prehitevanje je morda tudi varnost, ker nihče ne bi rad povozili motorista v primeru če zleti po cesti. Z električnimi motorji se bo situacija začela izboljševati. Upam samo, da bodo zelene tablice uvedli tudi za električne motorje, tako da bo že na daleč vidno, da ne peljemo za "smrduhom".
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
Kaj pa tu eni pišete ej :) enemu je 70kmh čisto ok in gleda v ogledala torej se s tem reši, da bi ga tovornjak povozo. Drugi bo umr če za mopedom pelje. Ki spite da vas ne vkradejo
In kaj boš rešo z zeleno tablico? Če maš 70kmh končno še vedno delaš gužvo pa če je tablica z diamanti posuta
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Saj vem, da v življenju nimaš kaj pokazat, pa si po forumih pumpaš ego, samo vseeno najdi kako drugo temo.
 

crunchy

Pripravnik
15. feb 2018
40
8
8
Kaj pa tu eni pišete ej :) enemu je 70kmh čisto ok in gleda v ogledala torej se s tem reši, da bi ga tovornjak povozo. Drugi bo umr če za mopedom pelje. Ki spite da vas ne vkradejo
In kaj boš rešo z zeleno tablico? Če maš 70kmh končno še vedno delaš gužvo pa če je tablica z diamanti posuta

Kaj pa eni tukaj pišejo?!? Preberi si prispevke, potem pa odgovarjaj. V prispevkih je bilo govora o tem, da si nekateri motoristi ne upajo voziti niti po omejitvah - torej 90 km/h izven naselja, ker jih vsi prehitijo. Jaz sem napisal zakaj bi jih tudi jaz prehitel in zakaj jih na primer prehitevajo nekateri od mojih sodelavcev. Razlog je enak. Smrad za mopedi/motorji (oziroma razlika v smradu za povprečnim avtomobilom in povprečnim mopedom/motorjem). Ali vam je to všeč ali ne pa vozniku, ki pelje za motorjem čisto nič ne pomaga (smrad ne bo nič manjši). Če bi vpeljali zelene tablice za e-motorje in bi le-ti vozili po omejitvah, potem bi jih prehitevali samo tisti vozniki, ki itak prehitevajo vse živo.
Sem že pripravil kokice in čips, ker sem prepričan, da se bo razvila sočna debata (ne mi zameriti, če bom samo pasivni opazovalec debate ;) ).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
In kak boš pelal po omejitvi 90kmh če ti motor gre 70kmh. Al ti zelena tablica končno poveča?