Po enem mesecu uporabe svoje nove pridobitve ( Askoll s3 ) lahko zapišem nekaj svojih ugotovitev:
Ker nisem dovolj natančno prebral navodil, ali pa jih enostavno nisem pravilno razumel, me je presenetil že takoj drugi dan. Izpraznil sem baterije in nato potreboval pomoč znanca z večjim dostavnim avtomobilom. Ker mi je kazalo še nekaj napetosti (8%) sem ga ugasnil in po nekaj minutah poskušal zopet aktivirati, pa je bil 'mrtev'.
Podatki o največjem dosegu (94 km) so sicer pravilni, ampak predvidevajo maksimalno varčevanje in vožnjo po pretežni ravnini. Regeneracija sicer deluje v redu. Svoje 'izlete' sedaj bolj prilagajam maksimalnem dosegu, kar mi prej ni bilo treba.
Polnjenje baterij je posebna zgodba, ki pa je v celoti še nisem preskusil.
Navor in končna hitrost sta zadovoljivi, pričakoval sem manj. Sposobnost premagovanja klancev je prav tako dobra, če pa se na drugi strani še spustiš nazaj dol, je razlika majhna. Ker je pri meni kilogram kar precej, lahko to štejem kakor dve osebi
Vozne lastnosti so primerne in se prav veliko ne razlikujejo od mojih prejšnjih skuterjev. Tišina pri delovanju je lahko manjši problem, ker te vsi ne slišijo, zato sem nekoliko bolj previden pri prehitevanjih pešcev in kolesarjev. Presenetljivo natančni tovarniški podatki in delovanje inštrumenta (hitrost, doseg) so lahko v veliko pomoč vsakemu, ki bi jih želel upoštevati.
Toliko za sedaj.
Ker nisem dovolj natančno prebral navodil, ali pa jih enostavno nisem pravilno razumel, me je presenetil že takoj drugi dan. Izpraznil sem baterije in nato potreboval pomoč znanca z večjim dostavnim avtomobilom. Ker mi je kazalo še nekaj napetosti (8%) sem ga ugasnil in po nekaj minutah poskušal zopet aktivirati, pa je bil 'mrtev'.
Podatki o največjem dosegu (94 km) so sicer pravilni, ampak predvidevajo maksimalno varčevanje in vožnjo po pretežni ravnini. Regeneracija sicer deluje v redu. Svoje 'izlete' sedaj bolj prilagajam maksimalnem dosegu, kar mi prej ni bilo treba.
Polnjenje baterij je posebna zgodba, ki pa je v celoti še nisem preskusil.
Navor in končna hitrost sta zadovoljivi, pričakoval sem manj. Sposobnost premagovanja klancev je prav tako dobra, če pa se na drugi strani še spustiš nazaj dol, je razlika majhna. Ker je pri meni kilogram kar precej, lahko to štejem kakor dve osebi
Vozne lastnosti so primerne in se prav veliko ne razlikujejo od mojih prejšnjih skuterjev. Tišina pri delovanju je lahko manjši problem, ker te vsi ne slišijo, zato sem nekoliko bolj previden pri prehitevanjih pešcev in kolesarjev. Presenetljivo natančni tovarniški podatki in delovanje inštrumenta (hitrost, doseg) so lahko v veliko pomoč vsakemu, ki bi jih želel upoštevati.
Toliko za sedaj.
Nazadnje urejeno: