Sam ga imam že nekaj let pa dela BP za kar ga rabim. Razumet moraš pa da je to dvotaktni moped z vsemi prednostmi, težavami in napakami ki jih lahko ima. Stvar zahteva določeno vzdrževanje če hočeš da dela. Meni je zelo hitro uspelo odlomit vijak na šalčki od uplinjača ko sem čistil (ker sem noter pozabil mešanico in je začela stvar trokirat) in sem potem ugotovil da je to nek generični kitjaski vplinjač (baje kopija neke yamahe) ki ga dobiš komplet za 15EUR.
Je pa stvar taka da recimo pri zelo hitro povišani moči zelo rad crkne, ker ima majhno celotno moč ga pa hitro preobremeniš. Recimo 3 leta nazaj ko 3 dni ni bilo elektrike sem fural skrinjo in je bilo kar umetnost "zagnat" kompresor, ki sicer rabi po zagonu 70-80W ampak ima velik zagonski tok (stvar sem rešil z vezavo UPSa, drugače sem vsako uro moral vžigat agregat na novo).
Zaradi vsega opisanega napetost niha zelo močno sploh če nimaš konstantne porabe, recimo če odpreš 100W luč že rabi sekundo ali dve da prilagodi obrate motorja in vmes napetost niha od 180-250V. Tako da pri raznih občutljivih napravah se prej vprašaj ali boš tvegal priklop.
Pod črto meni je tekel že precej čez 100UR in za tisto kar sem ga rabil dela ok (sploh glede na to da sem dal za njega 80EUR). Ponavadi ko ga po pol leta privlečem s kleti nikoli ne vžge v prvo in lepo, ampak do sedaj ni bilo nikoli večjih problemov. Sploh če v njem ne puščaš mešanice!
Pod črto dva, če bi še 1x kupoval bi mogoče bil bolj zadovoljen s kakšnim inverterjem podobne oz. malenkost večje moči (okoli 1000W konstantne moči). Ker sem tega že večkrat nosil v hrib in je še vedno velik in težak, ropota obupno, dimi, ... ampak taki so cenovno krat 10, tako da spet vprašanje kaj bii kupil!