EDR-event data recorder

22. jul 2007
13.419
1.666
113
124
Zanimiv precedens, ko naše tožilstvo ne dobi podatkov od proizvajalca avtomobilov.
shocked-1.gif

vir;Monitor
Spisek avtomobilov kateri imajo vgrajen EDR
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Naše tožilstvo tudi če dobi, pri tem toliko zaserje, da mora brisat dokazni material.
smile-1.gif


Ko bo pisalo, da je sodišče zahtevalo in ni dobilo, potem bomo debatirali. Oz bomo čakali nadaljevanje - sodišče zahtevalo, ni dobilo in je izdalo tiralico zoper odgovorne osebe v VAG grupi zaradi nespoštovanja sodne odredbe.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Čisto prav je, da ne dobijo. Stavr je namenjena izboljševanju varnosti (analizi nesreč), in tovrstne stvari sodstvu ne smejo biti dosegljive.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.332
9.563
113
EU
EDR bi sodišče upoštevalo, kamero na vetrobranskem steklu, s katero snemam promet, pa ne
confused-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Zakaj v omenjenem primeru sploh rabijo ta podatek? So spet vse zašuštrali na tožilstvu in so morali vse že zbrane dokaze izločiti?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Rabijo točno hitrost vozila, obramba trdi nekaj, tožilstvo z izvedencem pa nekaj drugega.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Mislim da je bil sarkasticen.
Niti slučajno. Da stvari, namenjenih analizi v varnostne namene, sodišče ne sme. Ravno tako, kot se npr ne more uporabit na sodišču analiz letalskih nesreč, ki jih naredijo strokovnjaki NTHSA? Zakaj? Zato, ker če uporabnik ve, da je snemalnik namenjen le varnostnim analizam, ga bo pustil pri miru. Če lahko do njega pride tudi sodišče, ga ne bo hotel imet/ bodo onesposobljeni.
Podobno velja v tujini za določene raziskave (ustne/pisne vprašalnike) po prometni nesreči, ko proizvajalci raziskujejo vzroke ipd. Ali pa za e-call lokacijske podatke, do katerih se tudi ne bo smelo, niti z odločbo sodišča, razen v oviru e-call sistema za namene reševanja.
Če bi država rada nadzorovala take stvari, jih bo morala izrecno dovolit z zakonom. Dokler tega ni (in proti temu se bo treba resno borit), pa ne sme.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
V bistvu je tukaj predvsem vprašanje lastništva podatkov. So podatki na Q7 od lastnika avta ali od VW.
Jaz mislim, da proizvajalec brez jasnega soglasja lastnika ne bi smel zbirati nobenih podatkov.
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.503
113
Hmm...torej avto pelje prehitro, podre pešca, ta umre. Voznik pravi, da ni peljal več kot 35 kmh, peljal pa je v resnici 75, na cesti blato ali voda ali sneg, tako ni bilo mogoče izmeriti zavorne poti (en tak primer pač).
S to zadevo bi lahko ugotovili, da je ded peljal 75 in je to bilo krivo za smrt pešca. Enako bi lahko politik koga podrl v bosni ali kakor koli pač.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.332
9.563
113
EU
Druga stran medalje.
Vsak mesec bi ti lahko preverjali EDR in na podlagi podatkov pisali kazni za naprimer, prehitro vožnjo.
Drzava bo imela satelitsko cestninjenje s katerim bo tudi lahko na vsaki lokaciji vedela, ali si storil prekršek s prehitro vožnjo.
grims-1.gif

EDR je naprava za izboljšanje varnosti in se ne sme uporabljati nenamensko. Še manj pa država za represijo.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Predvsem pa za odredbo sodišča. Ampak kot smo že takrat ob dogodku ugotovili, se bo mulo zmazal, ker imamo spet bogatega in vplivnega strica v ozadju. Sodišče pa spet išče načine kako zajebati primer. Za navadne smrtnike še nikoli niso potrebovali take vrste dokaza. A je sploh važno če si človeka ubil s 100km/h ali s 160km/h?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Hmm...torej avto pelje prehitro, podre pešca, ta umre. Voznik pravi, da ni peljal več kot 35 kmh, peljal pa je v resnici 75, na cesti blato ali voda ali sneg, tako ni bilo mogoče izmeriti zavorne poti (en tak primer pač).
S to zadevo bi lahko ugotovili, da je ded peljal 75 in je to bilo krivo za smrt pešca. Enako bi lahko politik koga podrl v bosni ali kakor koli pač.

Točno. In EDR podatki tu ne smejo imet nič zraven. Naj sodišče določi izvedenca pa bo iz drugih sledi izračunal. Ali pa naj država zapove črne skrinjice, namenjene uporabi v kazenskem postopku.
Ker od uprabe EDR na sodišču do tega,d a boš dobil kazen, ko te bo policaj ustavil in iz EDR potegnil podate in te štrafal, ker si pred 4 dnevi enkrat pozabil dat žmigavc, ni prav daleč ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
Ampak v tem primeru gre za smrt človeka in zaradi razjasnitve nesreče..

Je čisto vseeno. Mulotu sicer privoščim 30 let zapora, ampak naj lepo izvedenec podat izvedensko mnenje, pa bo. Sodišče pa odjebe odvetnika, ki brez protiargumentov spodbija to mnenje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Predvsem pa za odredbo sodišča. Ampak kot smo že takrat ob dogodku ugotovili, se bo mulo zmazal, ker imamo spet bogatega in vplivnega strica v ozadju. Sodišče pa spet išče načine kako zajebati primer. Za navadne smrtnike še nikoli niso potrebovali take vrste dokaza. A je sploh važno če si človeka ubil s 100km/h ali s 160km/h?
Itak. Po moje je odvetnik naštudiral, da lahko postopek zjebe tajo, da se bo stvar spremenila v cirkus okoli EDR in ker podatkov ne bodo dobili (kar je sicer prav), bo mulota na ta način probal izvlečt. Imamo preglupe sodnike, da bi to dojeli, pa malo odvetnika privili za zlorabo sistema ...
 
13. jul 2011
2.677
626
113
iz Wikipedije:

Citat:

Use as evidence in courts[edit]

There have been a number of trial cases in the US and Canada involving EDRs. Drivers have been convicted and exonerated as a result of EDR evidence.

Examples include:
In New South Wales, Australia, a teen-aged female (a probationary driver) was convicted of dangerous driving "causing death/occasioning grievous bodily harm" in 2005. Evidence from the Peugeot's EDR showed that the car was being driven in excess of the posted speed limit. An injunction against the use of EDR evidence, obtained by the owner of the car (the parents of the defendant), was overturned in the NSW Supreme Court.
In Quebec, Canada, the driver of a car who sped through a red light, crashing into another car at the intersection and killing the other driver, was convicted of "dangerous driving" in 2001 after EDR information revealed that it was he, not the deceased driver of the other car (as the defendant asserted), who was speeding. There were no other witnesses to the crash.
The first such use of EDR evidence in the United Kingdom was at Birmingham Crown Court during the trial of Antonio Boparan-Singh who crashed the Range Rover Sport he was driving into a Jeep in 2006. The accident left a baby girl paralyzed and the driver, who was aged 19 at the time of the incident, was sentenced to 21 months in prison. The EDR evidence allowed investigators to determine the driver was speeding at 72 mph in a 30 mph zone.[14]

Although EDR evidence can be valuable in the litigation of traffic-related accidents and incidents, the primary purpose of an EDR is to improve driver safety and not to provide data for accident reconstruction, and courts should consider the limitations of EDR data in determining the cause of traffic accidents.[15]

Nekaj prakse na tem področju torej je. Je pa vse verjetno šlo preko odločbe sodišča in ne na željo tožilstva, kot v tem našem primeru, kjer se očitno res meša zrak.
Zanimiv je avstralski primer, kjer sploh ni bilo vprašanje ali proizvajalec (Peugeot) dovoli vpogled, pač pa ali dovolijo lastniki (starši).