S tem sistemom bodo dosegli točno to o čemur sanjaš. Zaradi gneče se bo čas vožnje v službo močno povečal, z avtobusom pa nekoliko zmanjšal, tako da boš lahko rekel, da z busom precej prej prideš v službo, kot pa z avtom.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sorry, ampak tule butaš v prazno. Dokler JPP ne bo primerno razpreden (ne pa, da bi recimo jaz z busom porabil 2x več časa do službe), ......
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Pa da še malo pohvalim DARS, k res dost dosledno nadzira vinjete. Če bi tako dosledno pregledovali kontrolorji karte na busih se mi zdi, da bi bilo malo švercerjev. Pač v vsaki gajbi so je tud par gnilih jabolk. je.bat ga.
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
mene še nikoli niso, samo stojijo pa, in ustavljajo tiste, k jo nimajo.
sliši se vse super, ampak ampak kot prvo, kdo bo vse to plačal?Citat:
Uporabnik skorpy pravi:
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
KSZ...
Jaz imam drugačen precej bolj učinkovit in trajnosten ukrep. Ko sem nazadnje gledal statistiko MOL na statističnem uradu, sem ugotovil, da v MOL živi cca. 90.000 delovno aktivnih prebivalcev, zaposlenih na območju MOL pa je cca 200.000. Rešitev je preprosta, iz Ljubljane je potrebno preseliti cca. 100.000 delovnih mest, ukiniti vse projekte novih poslovnih stavb znotraj AC obroča in sploh na območju MOL. Odpirajmo nova delovna mesta izven Ljubljane in bomo na dolgi rok zmanjšali dnevne migracije in s tem prometno preobremenjenost Ljubljane. Hkrati se bo na dolgi rok povečala tudi kvaliteta življenja prebivalstva, obremenitev okolja,...
edino pravilno, pol firm se bi lahko preselilo na obrobje, pa bolnišnice tudi.... pa nikakor ne trdim da v enem letu, v nekaj letih pa komot... postopoma
seveda, rušenje zgradb vzdolž vpadnic bi stalo samo nekaj 10 milijonov evrov, skratka sitnica za LJ občino. trenutno je občina tako zapufana, da še vrtnarije ravnikar ne morejo izseliti in dokončati titovo cesto.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Dunajsko naj enostavno razširijo za po en pas na vaski strani. Pač podreš par zgradbm, in je. Enako prprosto in nič bolj nadležno kot ožit cesto z rumenimi pasovi ...
Resna rešitev: uredit parkiranje v mestu (parkirne hiše in nič parkiranja na ulicah) in naredit podemsko ob glavne vpadnice + avtobusne feeder linije. Potem bo JPP uporaben. In center mesta ne bo umiral na obroke, ker se bo vse selilo ven.
.. kar je v končni fazi 20-30 milijonov dražje, kot pa rešitev, ki so jo predlagali. kaj misliš, katera je lažje izvedljiva, glede na to, da imajo težave že z rušitvijo ene same stare bajte, kaj šele 10Citat:
Uporabnik keber pravi:
Dejansko jim na Dunajski ostane za zrušit samo cca 10 starih bajt (5 mil. max, če ni preveč VIP-a). Vse ostalo je 2,5 km nove šestpasovnice na lastnih zemljiščih (recimo 20-30 milijonov). Ni sicer zastonj, prav tako pa tudi ni neka velikanska cifra. Za štadion so jo izprsili kot keks.
Citat:
Uporabnik sass pravi:
seveda, rušenje zgradb vzdolž vpadnic bi stalo samo nekaj 10 milijonov evrov, skratka sitnica za LJ občino. trenutno je občina tako zapufana, da še vrtnarije ravnikar ne morejo izseliti in dokončati titovo cesto.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Dunajsko naj enostavno razširijo za po en pas na vaski strani. Pač podreš par zgradbm, in je. Enako prprosto in nič bolj nadležno kot ožit cesto z rumenimi pasovi ...
Resna rešitev: uredit parkiranje v mestu (parkirne hiše in nič parkiranja na ulicah) in naredit podemsko ob glavne vpadnice + avtobusne feeder linije. Potem bo JPP uporaben. In center mesta ne bo umiral na obroke, ker se bo vse selilo ven.