Dunajska cesta le še z enim voznim pasom za avte

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
Sam en problemček je. Ni to podzemna, kjer še preden prideš do same postaje, plačaš in si preverjen ali si plačal. Kako bodo preverili, da so res vsi ki so vstopili, plačali. Bodo postavili 5 ljudi na bus da bo vsak na svojem izhodu/vhodu?

Odkar se ne da več plačevati z gotovino in/ali žetoni, so tovrstne dileme brezpredmetne.
 

luknjac

Pripravnik
21. feb 2008
374
13
18
Zakaj? Prav tako morš kartico prislonit na avtomat ki ti jo razbere. Že parkrat smo se uspešno prešvercali pa smo šli mimo voznika!

Kako da ne. Ob vsaki uspešni transakciji zabrni, če je neuspešna je drug zvok. In voznik ti ne pusti da greš naprej, če transakcija ni uspešna.
 
Nazadnje urejeno:

volvo5er

Pripravnik
5. maj 2008
139
0
16
Ljubljana
Verjetno bi se tudi po avtocesti lahko uspešno vozil brez vinjete, dokler te pač ne bi dobili nadzorniki, isto je na avtobusih.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Resnično ne razumem, kaj bi rad povedal.
confused-1.gif



Ko bodo vstopili kontrolorji, bo voznik zaklenil validatorje (da se ne bi mogli švercerji enostavno pofočkat) in kontrolorji bodo vsem potnikom preverili Urbane. Kdor se šverca, dobi kazen.

Tudi vi bi jo, če bi takrat vstopili na avtobus kontrolorji... Tako da "uspešno švercanje mimo voznika" pomeni samo srečo, da takrat ni bilo kontrolorjev. Kot že povedano, vozniki ne gledajo več kart oz. samo v primeru, če bi kdo želel s svojo Urbano plačat še za koga drugega.


PS: Ravno videl, da si nekaj dopisal. Tisto zvok je relativno tih, tako da vprašanje, če je voznik sploh pozoren. Poleg tega sta validatorja dva. Sicer pa ti nihče ne brani da prisloniš svojo bančno kartico in ne bo nobenega piskanja.
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

luknjac

Pripravnik
21. feb 2008
374
13
18
Se kar redno vozim z busom, pa vidim kontrolerja na vsakih 14 dni. In kot sem rekel, voznik redno pregleduje oz. posluša. Če bi lahko šel na vseh vratah gor, bi se odstotek tistih, ki se švercajo občutno povečal. Kljub riziku da pridejo kontrolerji gor. Ker kolker jaz vem te kontroler ne sme pregledati. Se pravi, da lahko rečeš da si pozabil vse osebne dokumente doma in si izmisliš ime. Preverit te najbrž ne more. Razen če kliče policjo, in te zadrži na busu do njihovega prihoda. Ampak v to dvomim. Nisem pa čist sigurn kakšne pravice ima kontroler.
 

LaUros

Pripravnik
13. feb 2008
327
0
16
Ljubljana
ksz

V tujini je tako, da ko te kontroler dobi placas tako, kot da bi letno karto kupil. Se vsak sverc'cefur kr mal zasvica. S tem da imajo kontrolerje v obliki starih atov in mam, ki zgledajo kot najbolj prijazna starcka - samo karto moras imeti pofockano. Velja za Dunaj in za London, recimo. Vem za primer ko je student - tujec - pozabil karto v studentskem domu in sta sla z njim do sobe, da jima je pokazal - kazen v drugem primeru bi bila povecana se za nek pavsal zaradi njihovega zgubljenega casa.

Nehajte sanjat o podzemni, LJ je premajhna in je zadeva nerentabilna.
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Super. Se zaposli še polno novih kontrolorjev. Za njihove plače pa skrbijo švercerji. Pa rešimo več muh na en mah.
zmaga.gif
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.461
575
113
44
Še vedno Rdeči revirji
KSZ...

Jaz imam drugačen precej bolj učinkovit in trajnosten ukrep. Ko sem nazadnje gledal statistiko MOL na statističnem uradu, sem ugotovil, da v MOL živi cca. 90.000 delovno aktivnih prebivalcev, zaposlenih na območju MOL pa je cca 200.000. Rešitev je preprosta, iz Ljubljane je potrebno preseliti cca. 100.000 delovnih mest, ukiniti vse projekte novih poslovnih stavb znotraj AC obroča in sploh na območju MOL. Odpirajmo nova delovna mesta izven Ljubljane in bomo na dolgi rok zmanjšali dnevne migracije in s tem prometno preobremenjenost Ljubljane. Hkrati se bo na dolgi rok povečala tudi kvaliteta življenja prebivalstva, obremenitev okolja,...
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Ja, nekako vsak drugi teden jih tudi jaz vidim (v povprečju dve migraciji na dan). Ravno prav, da dobi človek občutek, da ga lahko v povprečju najmanj enkrat na mesec dobijo in se nikakor ne izplača švercat.


Imaš vinjeto? Fora je samo v kazni... za 20 EUR se kontrolorju morda ne splača klicati policije... za 200 bo pa vsekakor počakal s tabo na avtobusni postaji.
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
KSZ...

Jaz imam drugačen precej bolj učinkovit in trajnosten ukrep. Ko sem nazadnje gledal statistiko MOL na statističnem uradu, sem ugotovil, da v MOL živi cca. 90.000 delovno aktivnih prebivalcev, zaposlenih na območju MOL pa je cca 200.000. Rešitev je preprosta, iz Ljubljane je potrebno preseliti cca. 100.000 delovnih mest, ukiniti vse projekte novih poslovnih stavb znotraj AC obroča in sploh na območju MOL. Odpirajmo nova delovna mesta izven Ljubljane in bomo na dolgi rok zmanjšali dnevne migracije in s tem prometno preobremenjenost Ljubljane. Hkrati se bo na dolgi rok povečala tudi kvaliteta življenja prebivalstva, obremenitev okolja,...
467716-post_slo.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
To je res. Ampak vrjamem da bi marsikateri mulo na iæ,pobegnil kontrolerju.


Ja, zaradi "mulotov na iæ" bomo prilagajali sistem javnega prevoza v prestolnici države...
bonk.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.128
6.952
113
pri taščici
Slovenet dober predlog!
Samo bos dobil prevec polen pod noge. Eno bi bilo to da bi se enormno povecali stroski sluzbenih potovanj. Si predstavljas da bi vsaka regija imela 2 ministrstrvi?
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.461
575
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Hudiča nisem vedel, da je v Ljubljani samo vlada in njena ministrstva.

Moj predlog nikakor ne pomeni, da mora imeti vsaka regija 2 ministrstvi.
Recimo kaka banka bi lahko imela sedež v Celju, pa še bi lahko našteval.

Kmalu se bo pol Slovenije vozilo na delo v Ljubljano, to je problem prometne gužve v Ljubljani. Ta problem je treba rešit.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
Kako da ne. Ob vsaki uspešni transakciji zabrni, če je neuspešna je drug zvok. In voznik ti ne pusti da greš naprej, če transakcija ni uspešna.
Tole pa res ne drži. Meni že dvakrat ni potegnilo (na hitro prislonim denarnico), pa sem šel kar mimo, šofer še trenil ni.

Drugače so pa trole koristne samo, če imaš začetno/končno lokacijo nekje v centru ali pa nočeš z avtom, ker pričakuješ, da boš kaj spil. Iti iz enega konca mesta na drugega je pa hodit s trolo čista izguba časa. Delaš 10 ur, potem se boš pa še 45 minut vozil domov namesto z avtom 15? Ne hvala.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
kzs...

Všeč mi je razmišljanje Jerneja. Sploh tisto z vstopom na vseh vratih.

Ostali, k se tok obremenjujete glede piskanja kartic. Dejte se postavit v kožo šoferja, k se 8 ur, vsak dan jajca v kolonah, gleda nesposobneže na cestah, posluša pripombe potnikov, itn... pa a mislite, da se mu res da, da bi se še s tistimi 5 mulci kregal al ma kartico al ne. Boli njega kur.ac. On dobi plačo, pa če je na busu 100 plačnikov, al pa 100 neplačnikov.

Tudi ne vem, zakaj takoj ko se nekaj uvede pri nas, vsi najprej pomislimo, kako bi to pravilo obšli. Zakaj se raje ne potrudimo, in ugotovimo, kako vpeljat sistem, da bo deloval? Ker prej ali slej ga bomo morali sprejeti.

Tud seljenje centra na obrobje je čista bedarija. Kako bo pa potem center preživel? Vse trgovine in poslovalnice? Pa še nikjer na svetu nisem videl tega...

In če sistem javnega prevoza deluje po celem svetu, bo prej ali slej moral tudi pri nas. in da grem mal na on-topic, men tud ni jasno, kako bo potekal promet po samo enem pasu. Samo dolgoročno se bo verjetno stanje izboljšalo. Je pa res, da je sedaj na LPP da res uredijo dober P+R, dovolj REDNIH busov in dostopne karte za vse.

zarad parih čefu.rčkov, k se bojo švercal, in se jim bo zdel ful ql, ker so pretentali šoferja (ja unga, k sm ga prej opisal, sam oni ga še ne vidijo s takimi očmi) se pa res ni vredno sikirat.

Pa da še malo pohvalim DARS, k res dost dosledno nadzira vinjete. Če bi tako dosledno pregledovali kontrolorji karte na busih se mi zdi, da bi bilo malo švercerjev. Pač v vsaki gajbi so je tud par gnilih jabolk. je.bat ga.
 

skorpy

organizatorka
18. jul 2007
7.801
0
36
41
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
KSZ...

Jaz imam drugačen precej bolj učinkovit in trajnosten ukrep. Ko sem nazadnje gledal statistiko MOL na statističnem uradu, sem ugotovil, da v MOL živi cca. 90.000 delovno aktivnih prebivalcev, zaposlenih na območju MOL pa je cca 200.000. Rešitev je preprosta, iz Ljubljane je potrebno preseliti cca. 100.000 delovnih mest, ukiniti vse projekte novih poslovnih stavb znotraj AC obroča in sploh na območju MOL. Odpirajmo nova delovna mesta izven Ljubljane in bomo na dolgi rok zmanjšali dnevne migracije in s tem prometno preobremenjenost Ljubljane. Hkrati se bo na dolgi rok povečala tudi kvaliteta življenja prebivalstva, obremenitev okolja,...
467716-post_slo.gif

edino pravilno, pol firm se bi lahko preselilo na obrobje, pa bolnišnice tudi.... pa nikakor ne trdim da v enem letu, v nekaj letih pa komot... postopoma