Ducati Multistrada 1200

I

Izbrisan uporabnik #488

Znanec na Varaderki je menjal pri 40k km. Ti si pač ekstremen voznik, da uničiš že po 15k km, kardan bi verjetno tudi
evil.gif

Verjetno bi tako grobo vozil in pretikal da bi raztrgalo drobovje.

Da kettenset stane dobrih 100 EUR pa sva že debatirala, sem ti dal link na ebayu (d.i.d. ketna) al pa greš v louisa.

http://cgi.ebay.de/DID-O-Ring-...=item230b142236 = 112 EUR za tvoj motor

Zdaj pa mi napiši kaj se zgodi če gre kje na turi kardan in koliko stane popravilo (ketno se vedno da kje izbezat)... zadnjič mi je ravno en razlagal, da mu je odneslo kardan in da bo cena veselica.

p.s. če bi multistrada imela gor znak bmw, bi se tudi izjemno prodajala.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
to je ponaredek, zobniki vsekakor niso didovi...

http://www.ebay.co.uk/itm/Kawa...=item20a76563cd

Če je kardan redno vzdževan potem ne sme biti nobenih problemov, torej redna menjava olja...... + tega seveda, da pri resničnem offroudu je ketna izpostavljena razni svinjariji, ki se prenaša na oba zobnika.......

Ni skrivnost, da je bmw najbolj priporočljiv bike za popotovanja.... in ima kardan. Lahom sicer tudi sam ne verjamem preveč, lahko pa mu delam krivico, vsekakor bi se odločil za BMW, če bi že izbiral.

Tudi kawasaki ima v potovalnem modelu 1400 kardan in so ga same hvale......
Kr se tiče sam vožnje, normalno da gre pr cestaku hitrej ketna in zobniki, saj so navori precej hujši kot pr nekem penzjonistu k vozi motor in šalta preden pride navor dejansko do izraza pr motorju.....

in še kr se tiče popravila, prej ti bo ketno zjebal nekje bogu za hrbtom in če ti crkne kardan ali ketna tam si u kurcu, ker ne boš dobil ne eno ne drugo, cena bo v obeh primerih taka kot ti bo tam lokalc reku.....

Prej ti bo pa odfukalo ketno kot kardan.........

Tudi pri avtomobilizmu je kardan (predvsem zmogljivi avtomobili) najbolj trpežen prenos......
 
Nazadnje urejeno:

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
kako se ne da rešit???
Zamenja se celo prej kot pa ketno z zobniki? Al ti misliš, da imaš v vsaki vukojebini parte na zalogi? Še pr nas na pooblaščencih jih nimajo. In še enkrat kardan je bolj zanesljiv kot ketna.... Edina prednost v ketni je v teži......

Če se po makedamu in dreku voziš, morš ketno skoz pucat, kar je v vukojebini težko, poleg tega ti lahko ketno zabije v mašino pri prvem zobniku in vse polomi.

Druga stvar je trpežnost, spet na strani kardana....... no ja crkne če se voziš brez olja..
Zato so vsi najbolj enduro cenjeni motorji kardanski....... in če bi bli po tvoje nezanesljivi, ne vem kako bi kerga sploh prodali.....


In ja po netu pošiljajo ponaredke, sam sem enga prejel in naj ti povem, zobniki pri cestakih ob slabi kvaliteti hitro postanejo elipsasti, vidiš pa po tem, kako ketna skače oz je zlo napeta in zrahljana ko se vrti...

Sicer pa je bil na discoveriju celo dokumentirano potovanje z BMW kardanskim motociklom.... crknila je sklopka in nič drugega (šli so pa iz Anglije čez Afriko).......
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Še v Sloveniji ni delov za vse kardane, kaj šele drugje če te malo na vzhod potegne ali jug.

Tudi kardan lahko zablokira in je game over.

Da se kardan prej menja kot ketna?
smile-1.gif
ne se hecat.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
ne rečem da ne more crknit.........

V panigazu morjo zobnike za mojga naročit in morm čakat.... tko da toliko o potrošnem materjalu...
Ampak še enkrat kardan se redko pokvari (če je redno servisiral - olje)
se bolje obnese na umazanem terenu ker je zaprt sistem
uporablja se vse več tudi v moto svetu predvsem potovalni motorji in endure, kjer je pogoj čimlažje vzdrževanje in čimanj skrbi...

z ketno jih je dosti.....
morš jo mazat najkasnej na 500 km, zasvinja se takoj, težje jo je spucat... mnogi ravno zaradi tega kupujejo mazalke, ki niso ravno poceni.....

Sploh pa na offroud potovanjjih, kjer je edina zanesljiva opcija le kardan.... (menjava olja je na 20.000 km) seštej kolikokrat je treba ketno namazat

drgač smo se furla enkrat po brezpotjih, v ketni je blo od trave, blata in ne vem česa še tudi med zobnki....

toliko o tvoji teoriji praktičnosti in ja za pucanje sem porabil precej časa.......
 
I

Izbrisan uporabnik #488

reality: ti imaš uber model kot si sam tudi uber model
smile-1.gif
torej po naročilu.

Ketne pa res ni problem kupiti, maš različne firme, tudi pri nas imaš kaj npr. tale
http://saplex.si/artikel.php?artikel=117&kat=36 (kar hvalijo zadevo, ni pa poceni).

Ketno lahko mažeš al pa tudi ne. Tudi če jo na 1500-2000km malo potegneš s sprejem (že za 5 EUR) bo vse ok.
Poznam modele, ki je sploh ne mažejo pa zadeve normalno delujejo.

Pa tudi če mažeš, je to v sklopu pregleda in vzdrževanja motorja, saj vedno malo pogledaš gume, verigo, zavore ipd, pa še malo posprejaš in srečno.

Resni hard enduro pa mi niso poznani, da so na kardan, mislim da so kar lepo na ketno, ker kardan ne bi vzdržal.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
lej ne govorimo o tekmovalnih motojih, ampak resnih potovalnih motorjih za offroud in tudi cestakih (potovalnih)...

da pa kardan nebi zdržal lepo te prosim.....
ne vem kaj potem dela na motrjih od kawe do bavarca z skoraj 200 konji........ hočeš reči, da so prenosi švoh?

Še enkrat v tistih pravih cestakih in kroslah je problem samo en in to je teža, ter posledično malo drugačno vpetje vilic.....

Pri meni osebno je kentna po 500 km tako suha, da se prav bojim pelat..... da ne govorim vroča....
Za cestake ni vsaka firma dobra niti priporočjiva...
Samo slasti ketn, so nekateri tudi jermenarji... ne vem zakaj sploh, če je ketna tako v uber dobra.....

ps...
sprej je že ok, če se ti voziš po asfaltu.....
Še enkrat enkrat smo se fural po offroud terenu čez travo in po pokošeni travi... Motor je bil katastrofa, med zobniki šopi trave, pucal sem kof prfuknjen..

ne predstavljam si, da bi šu z kakim takim čez kako afriko..... Za po asfalt pa načeloma res ni problemov..... pa še penzjonist morš bit, da jo menaš na 40 jurjev...

Ne predstavljam pa si nekega potovalnega gold wing, bmw al pa kava 1400 brez kardana
al pa
kej takega za resna potovanja
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ja pa saj človek ne kupuje motorja za ekstreme in glede tega je vsestranska Multistrada povsem primeren in še prezmogljiv motor, tako da če bo v primerni obutvi kje naletel na kakšen pesek ipd. bo z lahkoto to premagal.

Pri nas pa so tudi večinoma ceste asfaltirane (kako je drugo vprašanje) in makadam že težko najdeš. Za resen makadam pa je GSA tudi pretežka (ima ziher fahrberajt 250kg+), tam lepo sede prej kakšen KTM.

p.s.
malo da dreznem
post 442
http://www.motosvet.com/tabla/topic/2601-bmw-r-1150-gs/page__st__435
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
KTM je fun bike, prej krosla kot potovaln.... se ga da če ga po ravnem žgeš do konca tudi zaribat.....
Ni pa primern za potovanja, je za teren ampak ne za potovanje....

GS prav gotoveo je......

Na offroudih oz resnih potovanjih je makedam še lepa stvar prej pesek, blato, kamniti teren itd.... in če bi v puščavi imel fest mastno ketno, se prou dolg nebi peljal........

še enkrat kardan je zakon, kvari se ne pogosto razen če ni servisiran, oz da gre za kako fizično poškodbo.... Ketna se hitro umaže, jo je treba čistiti in mazati..... kar je zamudno delo....

Oba omenjena motorja lahk kot bawarc sta vrhunska, temu primerna je tudi cena... Moj predsodek je edino čez laha, že samo zato ker je lah in nič drugega....

to pa je vse in z veseljem bi mel kardan, je pa dejstvo da imajo ti motorji ceno.....
Da pa je kardan zgrešen pa lepo te prosim, al pa da kardan nebi prenašal navora in moči.....

Saj ga imajo le močnejše izvedenke, švohnej so jermenarji ali pa ketne.....
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Nikjer nisem napisal, da je kardan zgrešen, ampak da ni ne vem kakšna prednost, če sploh. Ne si izmišljevat.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.888
7.117
113
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Nekej me matra ta moped... Ma kdo kake izkušnje?

Danes ob 6:30 sem pri Radovljici prehitel tvoj avto, malo kasneje ti spet mene... Če bi imel Multistrado, se ve kaj bi bilo!
smile-1.gif
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
zdi se mi da pišeš mal tako... na pamet
tongue-1.gif


Med tem ko kolegi s ketnami sprejajo jaz pijem kavo v senci terase. Ni prednost praviš??? Do NordKappa in nazaj en verižni set in ena veriga povrh. 9500KM ekstremnega dežja in adijo. Dva na motorju in še roba seveda. Lanjsko leto kardan letos kardan... za1x cca 40000km in še vedno nič. No enkrat sem mal prah pobrisal iz ohišja kardana. Teža praviš??? BMW GS 240KG bo kar brez + pa kardan pa blablabla... Varadera uhuhuuuuuu težja.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Poznam modela ki je šel na pot okoli sveta s KTM. 1X prišel do Rusije in zaradi okvar pripeljal motor nazaj ker mu niso znali pomagati drugič pa je prišel mal dlje sam je pa motor vrnil v gajbicah. Spet je na starem GSu
zmaga.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Imaš uporabnika na forumu, ki se je s ketno peljal na Nordkap in nazaj s sopotnico
smile-1.gif


Tema pa je o Multistradi in ni videti, da ne bi bila konkurenčna, na papirju je boljša.

Pisal sem za model GSA in fahrberajt ima 256kg, Varadero pa 276kg, multistrada 239kg, GS navadni pa 229kg.

Gori sem ti pa dal link, kaj se je enemu zgodilo na bmwju, ki ima kardan.

Pravim, da kardan ni takšna prednost napram verigi na Multistradi. Motor in ostala tehnologija pa je pri Ducatiju na daleč višjem nivoju.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Citat:
Imaš uporabnika na forumu, ki se je s ketno peljal na Nordkap in nazaj s sopotnico pa nima bmwja, ampak japončka za 1/3 cene gske

Tema pa je o Multistradi in ni videti, da ne bi bila konkurenčna, na papirju je boljša.

Pisal sem za model GSA in fahrberajt ima 256kg, Varadero pa 276kg, multistrada 239kg, GS navadni pa 229kg.

Gori sem ti pa dal link, kaj se je enemu zgodilo na bmwju, ki ima kardan.

Pravim, da kardan ni takšna prednost napram verigi na Multistradi. Motor in ostala tehnologija pa je pri Ducatiju na daleč višjem nivoju.

Kot vem Multistrada ima kardan in ne verige.
iz tvojih postov je pa sproročilo tako.....

zakaj bi kupovali gs, vandere, multistrade, sej z apnom tud povsod prideš in še več nosiš pet kompletov motorjev sabo!
Iz tvojih postov sodeč je gs izredno slabo prodajan in precenjen motor?
resnica pa je taka da je pač najbolje prodajan model na svetu.....
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ketno ima ja, jaz samo pravim, da kardan ni takšna prednost kot nekateri navajate, ostalo pa so tvojo zaključki reality.

Ko se je delala primerjava Multistrade z GSko ste se pač eni obesli na kardan kot da je to edina zadeva in najbolj pomembna na motorju
smile-1.gif


BMW se prodaja zagotovo v velikem % zaradi renomeja, ki ga ima iz avtomobilske industrije. Je odlično prodajan, po moji oceni pa precenjen=predivja cena.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
bmw je začel z letali... zaradi prepovedi

začel z motorji in še kasneje z avtomobili...
in renome in zasnovo ima že vseskoz isto!

celo več, šele v zadnjem času so dali na trg tudi drugačne zasnove, kjer so se pravi bmw-jevci zgražali...
 
Nazadnje urejeno: