Lani sem jo imel en dan na testu od bivšega uvoznika Motolegende.Ma če ti povem, da sem že celo življenje na športnih motociklih, da se več vozim po dirkališčih kot po cesti, je to edini motor do zdaj, k sem začel razmišljat da pa mogoče ne bi imel več športnega motorja za po cesti pa da si omislim Multistrado. Mene je motor prevzel v vseh pogledih
Pa sem sprobal tud na novo Super Tenere in jasno GS-a.
No seveda se pojavljajo dvomi o motociklu, kot piše forumaš Snecer da je tole "lah"
Te dvome in očitke sem poslušal tudi jest ko sem kupoval mojega Dučeta 1098 ( po 10 letih vožnje japonskih supersport motociklov) Ma kaj vse se sliši, ampak vse skupaj je cel kup šank zgodb, izkušenj iz prve roke pa nima noben.
Zdele mam narejenih 30 tisoč km ( v 3 sezonah) mašina na 1098 je praktično ista kot na Multistradi. Smo mel pa v Ljubljani ene dva meseca nazaj Paolo Pirozzi-ja ki se je z Multistrado 1200 zapeljal okoli sveta in se je ustavil tud pri nas. Eno od vprašanj je tud blo če je v " lahu" še taprva mašina, števec mu je kazal cca 80 tisoč. Nas je sam čudno pogledal
Tud cenovno ni vzdrževanje kao eksotike tako drago: Če gledaš da imaš servis vsake 12 tisoč km, vsak ta 2 servis je ta velik, je cenovno nekje tkole tamali servis cca 120-150 eur, tavelik pa 350-400 eur. Jasno na pooblaščenem servisu, ne pod kozolcem pa brez računa.
Tko da če boš segel po Multistradi ga ne boš usekal mimo