Ducati Multistrada 1200

I

Izbrisan uporabnik #488

Eno sem zadnjič ujel, pa ne vem če je to ta model.
http://www.shrani.si/?1b/Az/3jRDVP8x/p7080678.jpg

Vem le, da ima uber zmogljiv motor (preveč) in da je neposredna konkurenca bmwji gski, najraje ju primerjajo med sabo.
V bistvu vrhunski motor, žal z eno bistveno napako, je namreč "lah".
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Če bi kupoval motor, bi rad imel to igračo 4 v 1... ampak ko sem videl ceno
uf-1.gif


Prejšnji mesec sem na National Geographic ujel zgodbo o njenem nastanku, mislim da je serija o super tovarnah, tokrat je bila na vrsti Bologna, ampak večinoma je bil govor o razvoju in proizvodnji nove MS. Sweet
smile-1.gif
Mogoče si za začetek ogledaš to?

So pa pred časom cene rabljenih kar hitro padale. Razloga ne poznam: visoka cena, recesija, težave z motorjem...?
 

motofix

Pripravnik
18. feb 2008
92
1
6
Ljubljana
Lani sem jo imel en dan na testu od bivšega uvoznika Motolegende.Ma če ti povem, da sem že celo življenje na športnih motociklih, da se več vozim po dirkališčih kot po cesti, je to edini motor do zdaj, k sem začel razmišljat da pa mogoče ne bi imel več športnega motorja za po cesti pa da si omislim Multistrado. Mene je motor prevzel v vseh pogledih
shocked-1.gif
Pa sem sprobal tud na novo Super Tenere in jasno GS-a.

No seveda se pojavljajo dvomi o motociklu, kot piše forumaš Snecer da je tole "lah"
ne-ne-1.gif


Te dvome in očitke sem poslušal tudi jest ko sem kupoval mojega Dučeta 1098 ( po 10 letih vožnje japonskih supersport motociklov) Ma kaj vse se sliši, ampak vse skupaj je cel kup šank zgodb, izkušenj iz prve roke pa nima noben.

Zdele mam narejenih 30 tisoč km ( v 3 sezonah) mašina na 1098 je praktično ista kot na Multistradi. Smo mel pa v Ljubljani ene dva meseca nazaj Paolo Pirozzi-ja ki se je z Multistrado 1200 zapeljal okoli sveta in se je ustavil tud pri nas. Eno od vprašanj je tud blo če je v " lahu" še taprva mašina, števec mu je kazal cca 80 tisoč. Nas je sam čudno pogledal
smile-1.gif


Tud cenovno ni vzdrževanje kao eksotike tako drago: Če gledaš da imaš servis vsake 12 tisoč km, vsak ta 2 servis je ta velik, je cenovno nekje tkole tamali servis cca 120-150 eur, tavelik pa 350-400 eur. Jasno na pooblaščenem servisu, ne pod kozolcem pa brez računa.

Tko da če boš segel po Multistradi ga ne boš usekal mimo
zmaga.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Za "lahe" je splošno znana kvaliteta, najbrž ne brez razloga.
Lastnik "laha" bo seveda drugače govoril in hvalil, kar je logično, saj ga je kupil in ga vozi.

http://www.motosvet.com/vpoklic-ducatijevih-multistrad-1200.html
http://www.motorist.si/index.p...&Itemid=149

Na motosvetu če pogledaš npr. forum od "laha" caponorde, to so ja samo servisni razgovori o banalnih napakah, da glava peče.
Ni da ni.

Cena pa 20 jurjev, kar je pa itak znanstvena fantastika. In če pri takšni ceni še kaj crkava, potem je to res "lah".
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Na istem linku je tudi tole:

- Vpoklic: Triumph Sprint ST/GT 2010 - 30.12.2010
- Vpoklic Yamahe Super Tenere XTZ 1200 - 16.11.2010
- Garminov vpoklic modelov nüvi - 07.09.2010
- Vpoklic Multistrad - 17.08.2010
- Vpoklic Yamah YZF-R6 - 11.08.2010
- Vpoklic: HD Dyna Fat Bob - 03.08.2010
- Vpoklic Kawasakija Z1000 - 12.07.2010
- Vpoklic MV Aguste F4 2010 - 27.06.2010
- Honda vpoklicuje VFR - 22.06.2010
- BMW: vpoklic 122.000 motociklov - 19.05.2010
- Video: Ducati Multistrada s spremljavo - 21.03.2010
- Vozili smo: Ducati Multistrada 1200S - 10.03.2010
- Prvi vtis: Ducati Multistrada 1200 S - 07.03.2010
- Vpoklic: Aprilia RSV4 R & Factory - 10.02.2010
 

man007

Pripravnik
20. dec 2007
359
2
18
nori-na-bicikl.blogspot.com
Tanova Multistrada je odličen bajk. Ne moreš ga direktno primerjat z Ge-eS-om. Dejstvo je, da 150 konjičev, ki so elektronsko normalno ukrotljivi, dela svoje. Ne vem pa, če jih ti rabiš tok ....

Skratka, preveri le, če lahko dobiš dobrega in rednega serviserja. Ne vem kaj je z Motolegendo, oziroma ali ima sedaj tudi Dučeta Avto Triglav čez.

Jest bi ti raje priporočil F800GS za začetek.
smile-1.gif
Čez sezono ali dve pa Multistrado. Za kakšne ture ga sploh rabiš?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Kljub temu, da ima GS 40 konjev manj, pa ima več navora in to pri njižjih vrtljajih, tako da je primerjava primerna.
 

man007

Pripravnik
20. dec 2007
359
2
18
nori-na-bicikl.blogspot.com
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Kljub temu, da ima GS 40 konjev manj, pa ima več navora in to pri njižjih vrtljajih, tako da je primerjava primerna.

Ni vse v konjih in moči. Kaj pa namembnost motorja? Moje mnenje je, da je Multistrada bolj cestno orientiran motor. Ga je škoda za na teren. Sploh pa bo CBB videl makadam le takrat, ko ga bo parkiral na makadamskem parkirišču.
wink-1.gif
 

motofix

Pripravnik
18. feb 2008
92
1
6
Ljubljana
Citat:
Uporabnik man007 pravi:
Skratka, preveri le, če lahko dobiš dobrega in rednega serviserja. Ne vem kaj je z Motolegendo, oziroma ali ima sedaj tudi Dučeta Avto Triglav čez.

Motolegenda je zaključila z poslovanjem, novi uvoznik je AC Kondor na Letališki v Lj. Kar se pa tiče servisiranja, je pa Boštjan ki je bil serviser za Ducati na Motolegendi odprl svojo delavnico v Tomačevem v Lj.Jest mu mojga Dučeta zaupam že 3 leta, in sem zelo zadovoljen z storitvijo in odnosom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Vozil sem jo lansko leto - testna vožnja. Krasen motor. Bi jo kupil, pa je krepko predraga.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
primerjave GS in ostala konkurenca so do zdaj pokazale samo eno. kljub grdem videzu, orto stari zasnovi agregata... BMW žal še vedno nima konkurence v tem razredu. zato vsa nakladanja v stilu. BMW killer in podobno so popolnoma ponesrečene. sem bil anti BMW do nakupa GS 2001 letnik... imel sem ogledano Varaderko ki mi je nekako bila pri srcu zaradi prejšnjega motorja(pan european) sam Varaderka je odpadla ker ji manjka kardan. Multistrada je izjemno lep motor in pravi duče in žal je to to. caponorda ne štejem med motorje ampak med nepremičnine... žal sem imel kratko avanturo z aprilio in nikoli več italijanskih piskarjev v mojo garažo.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

To ravno ne, bmw konkurenco ima. Multistrada je na papirju boljši motor od bmwja, le "lah" je, to jo daje.

Glede kardana... vzdrževanja praktično res ni, ko pa crkne pa pripravi denar, precej denarja.

Ketna je glede tega šala in poceni (in zelo simpl zadeva, poceni pa tudi cel motor), nekateri je sploh ne vzdržujejo pač menjajo ko se raztegne. Dobrih 100 eur na 30-40k km.

p.s. Varadera, ki je težji od gske za dober žakl cementa pa ne moreš primerjat z gsko
smile-1.gif
za bmwja pa itak sedaj prihaja vodno hlajenje, so se le streznili.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Itak. Če vprašaš Yamahin marketing je edini pravi zmagovalec v tej zgodbi novi super tenere. Zanimivo - s čimerkoli jo že primerjajo, konkurenca ima vedno in povsod NO, klaviatura pa YES
shocked-1.gif
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Konkurenca ampak samo na papirju
wink-1.gif


saj pravim žal mi je da varaderka nima kardana teža me niti ni motila. če prešaltaš iz paneuropeana je to ultra lahki moped
cool-1.gif
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Motor kawa Z1000
ketna menjana vsakih 15.000 in je stegnjena vsaka + obvezno zobnik zadnji in prednji ker je elipsast (posledica stegnjene ketne)

od kje teb 100eur.... Se bom drugič nate obrnu da mi zrihtaš oba zobnika did in ketno za 100 eur..... da bomo videli, kako močno pretiravaš...

Kr se kardana tiče je zakon, le vzdževati ga je treba, sploh si pa ne predstavljam pri offroudu vozit z ketno na daljše fure, kjre nimaš možnosti mazat in čisti ketne..

pa pustmo cross variatne ali podobno..... pri cross varianti zobnke in ketne menajo kot folk spodnje gate....