Dsg menjalniki

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.610
1.194
113
To kar ti opisuješ ni hill hold pač pa običajno obnašanje DSG menjalnika, ki pač vleče.
Hill hold drži avto na mestu par trenutkov, da lahko spelješ.
Zgoraj je bila debata kako se DSG obnaša, razlika med "auto hold" in "hill hold" pa sem opisal dejansko stanje tega kar navajajo kot opremo.

Glede sistema proti zdrsu pogonskih koles pa je v praksi tako, kot da ga ni... Ko mi avto zakoplje ob speljevanju se prav trapasto počutiš, ker nimaš kaj narediti in čakaš da "sam uredi". Ker to ni hipno. Je pa takih situacij res zelo malo.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.124
147
63
okolica mesta
Jaz imam na Koni fizični gumb za Avto hold. Imam izklopljenega, ker mi je vsakič če sem malo bolj stisnil zavoro zabremzal (pri parkiranju ali obračanju avta)kot bi ročno potegnil. Bilo je pa fino ko sem se v rahlem klancu pomikal v koloni. Ja je različno...Hill hold spusti po 3 sekundah.
Pri nemcih se da štimat časovno dolžino kdaj spusti. Imam zmanjšano na minimum.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.334
4.285
113
V čemu je pa razlika med "Auto hold" in "Hill hold"?
Ni to isto??
"Hill hold" drži zavoro samo na klancu (gor in dol?), "Avto hold" pa vedno?
Valjda nista to dve ločeni funkciji??
.
Da pa za vklop/izklop ni fizičnega gumba in moraš to upravljati na ekranu je pa :bonk: .

Hill hold (če govorimo o VAGovcih) je funkcija ABS enote, ki drži tlak v sistemu nekaj sekund po temu ko ti daš nogo z zavore, namenjeno je temu da avto ne zleze nazaj ko speljuješ v klanec brez ročne. Stvar popusti tlak ko zazna pritisk na pedal za plin. Hill hold imajo tako avtomatiki kot ročni menjalniki, koncept delovanja je enak.

Avto hold je funkcija ki jo imajo samo avtomatski menjalniki, namenjena je temu da avto ne "leze" naprej ko se ti ustaviš. Avto spelje šele ko pritisneš na pedal za gas. Skratka klasičen način uporabe je da se ustaviš na semforju in ko daš nogo z zavore se aktivira auto hold, avto stoji in ti imaš lahko noge s pedalov. Ko gre semafor v zeleno pritisneš na gas avto spelje.

(v dobi radarskih tempomatov, EVjev/hibridob/mild hibridov in inteligenčnih načinov vožnje je mogoče avtohold funkcija res postala obsolite, zato to da nima namenske tipke načeloma ni slabo ker večinoma funkcijo auto holda prevzame "pamet" avta)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.388
182
63
38
Auto hold ti drži na mestu tudi avto s klasičnim menjalnikom. Če imaš v leru seveda. :)

Na svojem DSGju sem ga za foro izklopil, ker mi je načeloma bolj všeč če avto poleze, brez da daš gas. Ampak posledično pa izklopi tudi avtomatsko ročno zavoro, kar mi pa ni všeč.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.278
3.737
113
Hill hold (če govorimo o VAGovcih) je funkcija ABS enote, ki drži tlak v sistemu nekaj sekund po temu ko ti daš nogo z zavore, namenjeno je temu da avto ne zleze nazaj ko speljuješ v klanec brez ročne. Stvar popusti tlak ko zazna pritisk na pedal za plin. Hill hold imajo tako avtomatiki kot ročni menjalniki, koncept delovanja je enak.

Avto hold je funkcija ki jo imajo samo avtomatski menjalniki, namenjena je temu da avto ne "leze" naprej ko se ti ustaviš. Avto spelje šele ko pritisneš na pedal za gas. Skratka klasičen način uporabe je da se ustaviš na semforju in ko daš nogo z zavore se aktivira auto hold, avto stoji in ti imaš lahko noge s pedalov. Ko gre semafor v zeleno pritisneš na gas avto spelje.

(v dobi radarskih tempomatov, EVjev/hibridob/mild hibridov in inteligenčnih načinov vožnje je mogoče avtohold funkcija res postala obsolite, zato to da nima namenske tipke načeloma ni slabo ker večinoma funkcijo auto holda prevzame "pamet" avta)
Aha, OK.
Hvala za info, vse jasno.
Pri VAG avtomatikih torej Avto hold, torej "pokriva" tudi funkcijo Hill holda.
Pri ročnih je pa pač "samo" Hill hold, ker Avto holda ne more biti.
 
  • Haha
Reactions: Najbolji

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.334
4.285
113
Auto hold ali e-ročno? Ker to je pa še tretji sistem, ki deluje podobno ampak vseeno različno.

Auto hold sem vedno srečal in uporabljal na avtomatikih, še nikoli pa pri ročnem menjalniku. In kot sem že povedal je osnovni cilj tega sistem da drži avtomatik na mestu "v prestavi" in ne leze sam naprej, tako da ti ni treba stat na zavori. Dopuščam pa opcijo da se je to apliciralo tudi na ročne menjalnike namesto klasične "ročne".

Kar pa je potem še dodatna zmeda, ker e-ročna tudi lahko deluje kot avtohold (popusti ob dodajanju gasu) torej imaš duplicirano funkcijo sistema ki se izvede na različne mehanske načine.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.852
1.537
113
na avto.net imaš ogromno Passatov z ročnim menjalnikom in Auto Hold.

13061693_HD.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.290
199
63
Pa saj ni nič takega, pomeni samo, da drži zavoro namesto tebe. Vključi se, ko se avto ob zadostnem pritisku zavornega pedala ustavi (to ti pokaže lučka na armaturki) in drži, dokler ne spelješ, pa naj bo klanec ali na ravnem. Ne glede na vrsto menjalnika. Ko avto ugasneš, se pa sliši, da zategne ročno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.641
508
113
Ja pri Golf 8 in naprej je treba plačat, da lahko klešča odpreš zadaj pri ročni.

Ni penez za dostop do krmilne enote.
jebiga, vzameš pri univerzalcu npr TEXA naročnino za 790+ddv, pa imaš 12 mesecev update in SGW dostop za VAG, renault, FCA, MB, Lolvo, Kia...
Pri MB in Lolvo moraš imeti tudi DoIP protokol na vmesniku.
Sam pol ne more bit menjava zad 20eur pa roka, niti na vasi, smola
Ali pa pri BOSCHu maš isto zadevo za 1500+DDV
Kamionarji že vijejo roke, namreč security gateway je na novih MAN in IVECO, tam je treba pa odkartat poleg naročnine določen znesek

počas bodo pač odpiskali fantje s kopijami kitajskih testerjev za 300€, tako pač je
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.828
1.131
113
jebiga, vzameš pri univerzalcu npr TEXA naročnino za 790+ddv, pa imaš 12 mesecev update in SGW dostop za VAG, renault, FCA, MB, Lolvo, Kia...
Pri MB in Lolvo moraš imeti tudi DoIP protokol na vmesniku.
Sam pol ne more bit menjava zad 20eur pa roka, niti na vasi, smola
Ali pa pri BOSCHu maš isto zadevo za 1500+DDV
Kamionarji že vijejo roke, namreč security gateway je na novih MAN in IVECO, tam je treba pa odkartat poleg naročnine določen znesek

počas bodo pač odpiskali fantje s kopijami kitajskih testerjev za 300€, tako pač je
Ali pa se bo ustrezno spremenilo zakonodajo... In bodo proizvajalci, ki namerno komplicirajo popravila plačali milijardne globe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.641
508
113
Ali pa se bo ustrezno spremenilo zakonodajo... In bodo proizvajalci, ki namerno komplicirajo popravila plačali milijardne globe.
ne bodo, to je pač zaradi tehle indijancev, ki so se priklopli na obd in s kompom zavili v desno, cca 2016
steer fast 2 - YouTube
In so sprejeli zakonodajo o SGW

Eno je teorija, drugo pa praksa:
v SLO ne moreš delati preko pass-thru glave na VAG avtih, ker uvoznik hoče za ODIS dostop 20k eur za en brand v VAG grupi - na Hrvaškem pa lahko komot, plačaš token za 1h in si poflašaš menjalnik - pa jih NIHČE ne preganja ali povleče za ušesa
BMW v SLO pa deluje, vzameš J2534 passthru glavo in delaš z ISPA
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.828
1.131
113
ne bodo, to je pač zaradi tehle indijancev, ki so se priklopli na obd in s kompom zavili v desno, cca 2016
steer fast 2 - YouTube
In so sprejeli zakonodajo o SGW

Eno je teorija, drugo pa praksa:
v SLO ne moreš delati preko pass-thru glave na VAG avtih, ker uvoznik hoče za ODIS dostop 20k eur za en brand v VAG grupi - na Hrvaškem pa lahko komot, plačaš token za 1h in si poflašaš menjalnik - pa jih NIHČE ne preganja ali povleče za ušesa
BMW v SLO pa deluje, vzameš J2534 passthru glavo in delaš z ISPA
Na videu je sicer en Auto na GM platformi...Kateri točno ne vem.