Torej, zanima me sledece.
Avto ruknem na AC, dam tempomat na 2000 vrtljajev in to je to. Vsak dan 200 km. Ostale voznje je morda 10%. Na cestninskih ga skoraj vedno [ce je segret seveda] zavrtim do konca, da malo zadiha. Sicer avto ne vidi preko 3000 vrtljajev [ni potrebe]. Avto je turbodizel.
Se kaksen nasvet, kako ohraniti kanto v top stanju.
Avto je seveda redno servisiran, dobiva najboljse kose za servis, trudim se tudi z gorivom [izogibam se Petrolu, ce je le mozno tudi ne tankam na Jugu], vse nasvete za pametno voznjo s turbom tudi upostevam. Sedaj smo na 140k km, avto prede kot nov.
Je morda kaksen problem, ki bi se znal vezat na samo specifiko voznje?
Avto ruknem na AC, dam tempomat na 2000 vrtljajev in to je to. Vsak dan 200 km. Ostale voznje je morda 10%. Na cestninskih ga skoraj vedno [ce je segret seveda] zavrtim do konca, da malo zadiha. Sicer avto ne vidi preko 3000 vrtljajev [ni potrebe]. Avto je turbodizel.
Se kaksen nasvet, kako ohraniti kanto v top stanju.
Avto je seveda redno servisiran, dobiva najboljse kose za servis, trudim se tudi z gorivom [izogibam se Petrolu, ce je le mozno tudi ne tankam na Jugu], vse nasvete za pametno voznjo s turbom tudi upostevam. Sedaj smo na 140k km, avto prede kot nov.
Je morda kaksen problem, ki bi se znal vezat na samo specifiko voznje?