Najprej ti, ker če bi pozorno sledil bo davek zgolj pri novih avtomobilih.Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Vsi v nakup "uber" ali "koreiše" 12.000 EUR wagna. Čez 3 leta pa "kineziše nadomestka. Da bo mednarodena menjava statistično ugodna.
Luksuz bo 2.5 tdi audi brez opreme vreden 4.000 EUR (katerega itak nihče ne kupi). full.option 1.4 tdi kia venga za 20k EUR je pa avto za reveže??
Kdo rabi lobotomijo?
zakaj pa misliš, da sem to napisal. Ampak tako kot zate nekdo ki kupi 80k avto ni revež je lahko zame nekdo, ki ima bazen tajkunčič in ga je treba obdavčit. In da je vse lepo zapakirano v skladu z današnjimi trendi, dejmo to poimenovat kot ekološka taksa za obremenjevanje okolja.Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Jaz mam bazen doma.
Pride manj kot kadilci date za čike v parih letih.
Jaz bi to razširil in vsi avti starejši od dveh let naj dobijo 3 jurčke letne ''eko'' takse. Si predstavljaš kaj bi se to denar obračal.Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Jaz bi s 5000 EUR eko letne takse obdavčil vse dizle starejše od 15 let.
Za vozila, prvič registrirana v Sloveniji, če sem pozorno prebral.Citat:
Uporabnik sad pravi:
Najprej ti, ker če bi pozorno sledil bo davek zgolj pri novih avtomobilih.
Države 15 let stare gare od katerih lastnikov ne more scuzat nič več, ker nimajo, ne zanimajo.
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Vsi v nakup "uber" ali "koreiše" 12.000 EUR wagna. Čez 3 leta pa "kineziše nadomestka. Da bo mednarodena menjava statistično ugodna.
Luksuz bo 2.5 tdi audi brez opreme vreden 4.000 EUR (katerega itak nihče ne kupi). full.option 1.4 tdi kia venga za 20k EUR je pa avto za reveže??
Kdo rabi lobotomijo?
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Davek na luksuz je na splošno slaba rešitev. Ker se ne bo pobralo prav nič.
Izenačijo naj že to trošarino na dizel, da bo enaka kot za bencin. Recimo postopno v roku enega leta, pa bo izplen ene 50 krat večji, pa še promoviralo se bo, da gremo k čistejšim vozilom.
Jup, prvič registrirana v Sloveniji. Med njimi ni 10 let starih gajb, ker jih DMV toliko podraži, da se ti ne splača več uvažat. Tako da, je to država že poštimala.Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Za vozila, prvič registrirana v Sloveniji, če sem pozorno prebral.Citat:
Uporabnik sad pravi:
Najprej ti, ker če bi pozorno sledil bo davek zgolj pri novih avtomobilih.
Države 15 let stare gare od katerih lastnikov ne more scuzat nič več, ker nimajo, ne zanimajo.
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Ne nujno. Liter dizla izbruha 20% več CO2 kot liter benza. In tono sajastih delcev. Ravno tako je nabavna cena dizla dražja/višja kot benza. Učinkovitost dizla je dosti privid zaradi subvencionirane trošarine.
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Davek na luksuz je na splošno slaba rešitev. Ker se ne bo pobralo prav nič.
Izenačijo naj že to trošarino na dizel, da bo enaka kot za bencin. Recimo postopno v roku enega leta, pa bo izplen ene 50 krat večji, pa še promoviralo se bo, da gremo k čistejšim vozilom.
Tole sem pa gledal. Ni slabo. Ko bom potreboval karavana ... Poraba bi že bila manjša kot pa je s tole debelo italijansko pijanko.Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
BTW: E300 Bluetec Hybrid je z svojimi 2,1 litra prostornine še daleč o tega davka.
Pa bo šel še DMV in vse ostalo sranje adijo... Verjetno bo pa treba še počakat kakšno leto ali več.Citat:
Pripravila bo tudi priporočila za preprečitev dvojnega obdavčevanja avtomobilov pri selitvi državljanov iz ene države članice v drugo in za odstranitev ovir pri čezmejnem najemanju avtomobilov.