Dobavni roki novih vozil

22. jul 2007
13.498
1.709
113
124
Čez par let se bodo električni prodajali za drobiž, ker bodo imeli vsi zgonjene baterije, nove baterije pa stanejo že skoraj pol cene novega avtomobila.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
To se jaz tudi vpršujem. Kaj bo z drugim ali tretjim lastnikom? Servisni obisk (€,$) potem neprijetno spoznanje da zaradi takega in drugačnega kršenja pravil, vklop funkcij ne bo mogoč.
Prvi lastnik si bo dal vsa jajca odstranit in bo lepo užival vse ugodnosti, ki jih jajček nudi. Če mu bo kdo kaj oporekal glede njegove lastnine mu lahko spusti metek v glavo. Torej drugi, tretji, sedmi lastnik..bojo prav tako deležni vsega (kolikor bo še delalo). ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Malo ti bluziš ne?
Torej bo familija z dvema frocom vozla oskublenega tvingota. Če sta oba starša na nekem povprečnem fabriškem delovnem mestu. Tam dajmo 800-900 neto.
Ne bluzim. To je pač realni domet take družine potem, na žalost. Vsem privoščim več, bistveno več, da ne bo nesporazuma.
Domet nekoga z 800-900eur na mesec je kot si že povedal, nizek. Veliko takih pa se vozi okrog z npr. rabljenimi A4 ali ekvivalent in to je overkill za družinski proračun.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Po tvojem mnenju si tudi jaz priusa nemorem privoščit ker je bil nov 38900, jaz sem pa "glih ulaufanega" za 17500 kupo. Oboje presega moj neto dohodek.

Pa mi ne povzroča nekih stroškov, ki bi me na bankrot spravlali. Oziroma popolnoma iste stroške mam kot z Aurisom za katerega sem dal 6k. (Nov je mogo bit okoli 20 kar tudi presega moj neto dohodek
Zanimivo... Torej vozim preveč avta za svoj dohodek čeprav me ne spravlja v bankrot.
Al misliš, da pa nek Clio, Megane, Focus, Golf ali bilokaj drugega pa nemore povzročit povprečnemu družinskemu proračunu jebeno drage okvare?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Po tvojem mnenju si tudi jaz priusa nemorem privoščit ker je bil nov 38900, jaz sem pa "glih ulaufanega" za 17500 kupo. Oboje presega moj neto dohodek.

Pa mi ne povzroča nekih stroškov, ki bi me na bankrot spravlali. Oziroma popolnoma iste stroške mam kot z Aurisom za katerega sem dal 6k. (Nov je mogo bit okoli 20 kar tudi presega moj neto dohodek
Zanimivo... Torej vozim preveč avta za svoj dohodek čeprav me ne spravlja v bankrot.
Al misliš, da pa nek Clio, Megane, Focus, Golf ali bilokaj drugega pa nemore povzročit povprečnemu družinskemu proračunu jebeno drage okvare?
Kot prvo, morda lahko gledaš skupne družinske dohodke, v vsakem primeru pa se vprašaj sledeče. Ali si zmožen kupiti tak avto nov brez odrekanja? Če je odgovor NE, se vprašaj ali si ga sposoben redno vzdrževati na pooblaščenem servisu in v primeru okvar? Če je odgovor DA, potem mislim, da ni težav če si lastiš takšen avto. To še vedno ne pomeni, da moraš res voziti na pooblaščeni servis, je pa le-ta toliko drag, da je dober "buffer" za denarnico, voziš ga pa pač k svojemu nepooblaščenemu mehaniku.

Jaz osebno npr. vozim totalno poddimenzioniran avto, če gledam na svoje prihodke vs. nabavna vrednost avtomobila pa mi je včasih bedno vržti na pooblaščenem servisu ~300eur za menjavo olja pa vsakih par let 800eur za gume in vsako leto 800 za zavarovanje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Odgovor je ne nisem sposoben kupit novega tudi, če gledam družinske prihodke. Oziroma mogoče bi bli sposobni ampak se mi zdi bolano dat 40k za nov avto, če za pol majn dobiš še vedno zelo dobro ohranjen avto z ne preveč kilometri.
Sem ga pa sposoben vzdrževat brez vsakih težav. Definitivno mi pa niti na misel ne pride, da bi rabljen avto izven garancije vozo na pooblaščen servis. Razen kako specifiko.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Mislim, da bi se že "danes" mogli držati pravila, da si kupiš takšen avto koliko zaslužiš v letu in pol neto plač. In bi se že zdaj ljudje nekoliko prizemljili in pač vozili to kar si lahko dejansko privoščijo.
Seveda je pa lažje pripeljati enga audija iz njemačke s 300kkm in sosedu pokazati kdo ma večjega, za vzdrževanje pa zmanjka, začenši z gumami.

Ne trdim, da moraš avto voziti na pooblaščeni servis, ker so oderuhi, sem pa za to, da si vsak pri sebi nalije čistega vina in kupi avto glede na zmožnosti. To pa bi lahko izgledalo na primer tako, da si izračuna koliko ga košta redno vzdrževanje in potencialno izredno na pooblaščencu in ga potem vozi k svojemu mehaniku. In s tem bi ti vedno ostal denar, ker je lokalni mehanik bistveno cenejši od pooblaščenega, pa še avto bi bil primerno vzdrževan.
Zdaj pa na cesti vidiš same zgonjene premije s čanšlang gumami in kapljanjem olja izpod karterja.
Pa smo spet ta. Pooblasceni serviserji so oderuhu, nepooblasceni pa edini, ki znajo avto primerno vzdrzevati. ‍♂️
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff in ales85

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.393
9.655
113
EU
Ta primerjava je naravnost obupna. Osnovna funkcionalnost telefona je telefoniranje. Vsi vemo, da ne dela brez stroškov, da je potrebno vzdrževati mrežno opremo, ki to omogoča. In to ni zastonj.

Kaj mora pa Mercedes/BMW/... narediti zato, da tebi naslednji mesec še vedno delajo matrične luči? Da se sedež ogreje? Da kolesa zavijejo?
Morajo kupiti Ruski plin za gretje sedežev.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Počasi bo cel avto na mesečno naročnino.

Pa saj balkan mentaliteta je itak dobra za lupit še tisto malega, kar imajo ljudje vržejo v avto, da se vidi navzven

Ko je nekdo komentiral glede denarja. Je tako, da, če si človek ne more kupit na cash ali s kreditom avta. Lizing je samo uteha, ker vsak dobi in potem stradajo.

Ampak kako boš naučil nevedneže, finanče šole? Ne moreš. Potem pa taki ponavadi jamrajo čez vse. Država je kriva, vso drugi. Politiki. Vse drugo.

Tako, da ne bo škodilo, če se začnete raje finančno učiti, kot pa da plačujete za neko novo jajce, ki ni vredno.

Ampak, ker je tako glupa mentaliteta v Sloveniji je potem tako. Naj se me vidi. Sem "uspešen" , člonk pašteta.
Kako to mislis pocasi? Avtomobili so ze kr nekaj casa na narocnino, samo pac ne v zabaceni sloveniji. In to je zih prihodnost, samo vprasanje kok casa bo trajalo, da rata se bol popularno. In v modelu kjer je avto na narocnino, je vklapljanje dodatnih funkcionalnosti popolnoma logicno.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Pa smo spet ta. Pooblasceni serviserji so oderuhu, nepooblasceni pa edini, ki znajo avto primerno vzdrzevati. ‍♂️
Poglej s stališča menjave olja in filtrov. Vsi vemo kaj vse morajo plačati na pooblaščenem servisu (izobraževanja, licence,...), da imajo take cene kot jih imajo. Po drugi strani pa imaš neepoblaščen servis, ki to enako storitev nudi pol ceneje in za menjavo olja in filtrov teh izobraževanj in raznih licenc ne potrebuje.
In sedaj imaš stranko, ki ima avto star rečmo 6 let (izven garancije). Zakaj bi vozil menjat olje in filtre na pooblaščen servis? Iz solidarnosti do njih? Ja pa ja. Tukaj šteje vsak evro.

Ko pa pride do komplikacij pa pelješ na pooblaščen servis v upanju da napako odpravijo pa vržeš par stotakov na mizo. Še pred tem pa seveda k svojemu mehaniku in če ne gre, pač greš na dražjo opcijo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Mislim, da bi se že "danes" mogli držati pravila, da si kupiš takšen avto koliko zaslužiš v letu in pol neto plač. In bi se že zdaj ljudje nekoliko prizemljili in pač vozili to kar si lahko dejansko privoščijo.
Hm, si ti malo tajkuna, a?
Jaz sem za zadnji “njemački” avto dal 3 mesečne plače. Trenutno mi prav dobro služi že dve leti, še nekje dve mora zdržati. Vidim pa, da pri teh cenah, kot so sedaj, bo treba za naslednjega, malo dvignit ta budget. Žena je kupila avto za 6 mesečnih plač.
Jaz se bom kar spisal iz Alterja, ker očitno nisem vreden, da sem tukaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Pa smo spet ta. Pooblasceni serviserji so oderuhu, nepooblasceni pa edini, ki znajo avto primerno vzdrzevati. ‍♂️
Kje si pa to prebral?
Jaz recimo vse osnovne stvari sam poservisiram, tako da me menjava filtra in olja (top kvaliteta) stane 55 EUR. Pardon 65 po novem, ker je šlo olje za 25% gor.:eek:
Ne pravim, da so pooblaščenci dragi, ker me ne tangirajo. Zaradi mene lahko računajo tudi jurja za to, da si pokrijejo vse stroške.
Bolj zahtevne stvari dam uredit kolegu, ki mi računa delo nekje pol cene pooblaščenca. KVALITETNE kose PRIZNANIH PROIZVAJALCEV pa po autodoc ceni ali pa jih jaz nabavim.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Hm, si ti malo tajkuna, a?
Jaz sem za zadnji “njemački” avto dal 3 mesečne plače. Trenutno mi prav dobro služi že dve leti, še nekje dve mora zdržati. Vidim pa, da pri teh cenah, kot so sedaj, bo treba za naslednjega, malo dvignit ta budget. Žena je kupila avto za 6 mesečnih plač.
Jaz se bom kar spisal iz Alterja, ker očitno nisem vreden, da sem tukaj.
Kakšen tajkun? haha
No pa to je top shit, 3 plače pa maš avto :D kaj je pol problem...
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.647