Če je 50 namesto 1 ni več JIT.
Ravno zaradi JIT traja dlje. Ker se izdelava avta po naročilu začne že pri dobavitelju. Torej dobavitelj prav tisto eno luč naredi za Twingota od Franca iz Dupleka. Pred njim so pa še luči za druge Twingote. In za ostale kose opreme velja enako. Predvsem pa tisto, kar sem že napisal: proizvodne kapacitete se planira za čas normalne prodaje. Ko je na začetku povpraševanje, je pač čakalna - zato pa se da normalno živet tudi na koncu. Včasih je bilo drugače - ampak so jih izgube prisilile, da so se optimizirali.
Se je treba pač sprijaznit, da je avto zapleten kos tehnike in da ni racionalno pričakovat, da se bo kar zgodil.
Ravno zaradi JIT traja dlje. Ker se izdelava avta po naročilu začne že pri dobavitelju. Torej dobavitelj prav tisto eno luč naredi za Twingota od Franca iz Dupleka. Pred njim so pa še luči za druge Twingote. In za ostale kose opreme velja enako. Predvsem pa tisto, kar sem že napisal: proizvodne kapacitete se planira za čas normalne prodaje. Ko je na začetku povpraševanje, je pač čakalna - zato pa se da normalno živet tudi na koncu. Včasih je bilo drugače - ampak so jih izgube prisilile, da so se optimizirali.
Se je treba pač sprijaznit, da je avto zapleten kos tehnike in da ni racionalno pričakovat, da se bo kar zgodil.