Dobavni roki novih vozil

tomi

Guru
1. sep 2007
18.578
9.810
113
40
MB
ej na alterju si, tu je avto kompulziven nakup, nimate a6ke v zeleni ? vredu, nesem mojih 80k drugam
grin1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Meni so pa nepredstavljive te čakalne dobe in to za obične holzwagne.
bonk.gif


Še en razlog, da verjetno nikoli ne bom kupil novega avta... se nekako ne razide, da bi vsako leto menjal in čakal pol leta.
hysterical-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Tudi pri novih vozilih je vedno na voljo nekaj vozil iz zaloge, ki se jih dobi takoj. Vse je odvisno od tega kaj hočeš, ker že barvnih kombinacij je ogromno, kaj šele dodatne opreme.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ponavadi...
ali imajo na zalogi oskubljen avto ali pa "select all" z najmočnejšim motorjem...
Recimo da sem bil zelo na "ti" z dealerjem in sem imel možnost naročiti avto po svojih željah kot demo avto katerega so po 14 dneh prodali meni...
Na trenutnega sem čakal 2 meseca, pa še to zato ker je bil naročen že 2 meseca preje in sem lahko spremenil praktično vse parametre...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Pa niti ne, ker prodajalci niso bučmani
wink-1.gif
. Na zalogo običajno naročajo vozila, ki se najbolj prodajajo, saj gredo najlažje v promet.
Drugo je, če gre za testna/demo vozila ali pa uvoznik morda pogojuje kakšno opremo, itd.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kar ponavadi pomeni od opreme neko nevtralno barvo vstopni motor ali naslednji po vrsti, srednji paket opreme brez opcij... Električni pomik stekel, centralno zaklepanje, klima, radio cd/mp3, park senzorji zadaj, alu felge, mogoče sprednje meglenke. To je to. Ostalo pa po naročilu in ker smo manj pomemben trg to avtomatično pomeni daljše čakanje.
Ob promociji pa je na voljo nekaj top modelov po ugodnih cenah...
Karkoli sem do sedaj kupoval, ničesar ni bilo vsaj približno podobno na zalogi. Naročila v proizvodnjo pa imajo za sabo svoje procese in čase...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Vse kar si napisal okvirno drži. Ampak to je daleč od oskubljenega modela
wink-1.gif
.
Zakaj okvirno: zato, ker v določenih primerih je marketinško izredno ugodna določena varijanta: npr. 40let pri Golf-u, kjer so bili noter še biksenon, zunanji R-Line, komfort paket, itd. Kar je že čisto solidna oprema.
Po drugi strani pa v določenem trenutku recimo nisi mogel iz zaloge dobiti Highline opreme... Ali recimo avta z ACC-jem, ki je bil za doplačilo ušivih 320 EUR , pa ga prodajalci niso bili sposobni prodati stranki...
uf-1.gif
In to ob dejstvu, da je z varnostnega vidika izredno koristen, ker si s tem dobil tudi funkcijo Front Assist.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Čez palec ja, ampak moraš gledat TVOJ KONKRETEN AVTO S TVOJO DODATNO OPREMO.
Včasih ti lahko kakšen kos dodatne opreme podaljša dobavni rok za isti avto za par mesecev.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Focus se čaka 2 do tri mesece... sem se ravno pozanimal

s style opremo ga pa dobiš takoj
tongue-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Res mi ni jasno kje je razlog da se na avto čaka pol leta.
Očitno ni res cesije pri proizvajalcih.
Če bi bila recesija, bi avto po mojem mnenju moral biti narejen v enem mesecu. Ne glede na spisek dodatne opreme.
Če proizvajalec ni sposoben zagotoviti v treh tednih tistih kosov opreme po zelji (avto zložijo najbrž v enem dnevu)l,potem pa en teden za dostavo) me resno zanima kako dolgo si potem brez avta če dan po nakupu unicis en kos dodatne opreme.
Se na popravilo te opreme tudi čaka pol leta? No ,pri peugotu smo že dobili potrditev da to drži. Je pa res da tam ni bila ravno konfekcija v igri, ampak vseeno.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Se ne strinjam popolnoma. Finta je v načinu prevoza delov. Ko daš robo iz Kitajske na ladjo traja 3 mesece, ko pa jo daš na letalo pa 1 teden. Razlika v ceni prevoza pa je kar zajetna. Od tukaj naprej pa je odvisno od planiranja pri proizvajalcu.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.578
9.810
113
40
MB
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Res mi ni jasno kje je razlog da se na avto čaka pol leta.
Očitno ni res cesije pri proizvajalcih.
Če bi bila recesija, bi avto po mojem mnenju moral biti narejen v enem mesecu. Ne glede na spisek dodatne opreme.
Če proizvajalec ni sposoben zagotoviti v treh tednih tistih kosov opreme po zelji (avto zložijo najbrž v enem dnevu)l,potem pa en teden za dostavo) me resno zanima kako dolgo si potem brez avta če dan po nakupu unicis en kos dodatne opreme.
Se na popravilo te opreme tudi čaka pol leta? No ,pri peugotu smo že dobili potrditev da to drži. Je pa res da tam ni bila ravno konfekcija v igri, ampak vseeno.

ja ker en po en avto dostavljajo, al misliš da ladja čaka glih tvoj avto
evil.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Zadeva ni tako enostavna, kot se ti zdi.
Ti bi lahko avto dobil tudi v enem tednu po naročilu, ampak dvomim, da bi bil pripravljen plačati tisto ceno
grims-1.gif
.
Proizvodni trak je pač načrtovan za predvideno količino avtomobilov v življenski dobi. In v današnjih časih (konkurenca, optimizacija do zadnjega stotina centa) nekdo ne bo zgradil proizvodnega traku, ki bo zaseden npr. 30%, zato da bo zapolnil začetni boom. Proizvajalcu se bolj ''splača'' izgubiti nekaj na začetku kupcev, kot pa investirati v x krat dražjo proizvodnjo. Hkrati pa mu gre to še delno na roko, ker ustvarja ''primanjkljaj'' in ni potrebe po dodatnih prodajnih vzpodbudah (beri popustih).
Potem imaš pa še x ostalih faktorjev, recimo napaka v pričakovanih prodanih količinah: npr. lep primer sta bila S-Max in Quasqai, ki sta totalno navdušila kupce in je bil dobavni rok tudi 9 mesecev, ker je bila načrtovana prodaja podcenjena, temu so pa seveda prilagodili tudi proizvodne kapacitete.
Isto je potem pri kosih dodatne opreme: recimo, da bi se za ACC odločilo 90% kupcev. Garantirano bi bil to problem, ker ista optimizacija proizvodnje poteka tudi pri dobaviteljih proizvajalcev. In če je proizvodnja pripravljena za npr. 500.000 kosov letno, ne gre zadevo spravit v enem tednu na 2 MIO kosov. Je treba pač povečat kapacitete, itd. Stroji se pa ne dobijo v enem dnevu. Tudi recimo tretje ali četrte izmene ne moreš enostavno uvesti čez noč. Traja nekaj časa, da se proizvodne kapacitete povečajo.
Ni to proizvodnja 1.000 kosov motik, temveč se gre za ogromne proizvodnje, ki zahtevajo tudi ustrezno kapaciteto, itd.
Ko je pa avto zrel in je še vedno čakalna doba je pa to posledica celotnega proizvodnega procesa. Namreč zadeva je JIT in nihče ne bo imel na zalogi 100.000 kosov dela za ene mesec. Zaloge se merijo v urah pri takih zadevah.

Pa še enkrat: normalen kupec s čakalnimi dobami nima problema, ''alteraši'', ki opletajo s 50 jurji v žepu, pa verjamem, da jim dvigne plafon, ker morajo na nov avto po svojih željah čakati hooooly shit cele 3 mesece...
grin1.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.279
4.106
113
Največji šit pa je ko več kot 5000€ za avto ne moreš gotovinsko plačat, Pizdarija na kubik...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Toyota C-HR je eden tistih modelov za katere rečem, da so velike žejne krave. Pa prtljažnik ima miniaturen glede na to kako velika škatla tole zgleda.

Glih velik ni. Velikost CX-3, kaškaja in podobnih.
Pa žejen tudi ni tako zelo (po mestu se pozimi zlahka voziš s 5 litri). Ni pa Prius po porabi, na žalost.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Res mi ni jasno kje je razlog da se na avto čaka pol leta.

Ker je dovolj povprašvenje, proizvodne kapacitete pa polne. In ker niso budale, da bi jih šli večat, potem bi pa vse skupaj stalo čez 2 leti.
Pač na začetku se čaka, to itak ni problem, ker je večina kupcev na to pripravljena. Potem pa povpraševanje pade pod max kapaciteto proizvodnje ins e čakalne dobe zmanjšajo. In na koncu grejo še cene dol, posebni modeli, da se izcuza model do konca pred novim. In spet od začetka.
Poleg tega so včasih proizvajaci že pred začetkom prodaje naštepali enormne količine avtov, da je bila zaloga. Zdaj je tega veliko, veliko manj, ker so kupci bolj zahtevni in nočejo "kar enega" avta.

EDIT: je že mtl lepo napisal, vidim.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Zato sem pa pisal da avto industrija nima recesije.
Kako dolgo se čaka na twinga po želji?
Pa ne zahtevam 100k kosov opreme na zalogi (celoletno proizvodnjo) . V ozadju je kup administracije ki zadevo melje 5 mesecev, avto se pa.potem v enem.mesecu sestavi. Zakaj pa je Roberto napisal, da si je kljub že narocenemu demo vozilu lahko izmisljeval dodatno opremo? Isto v gradbeništvu. Desetletje za papirje, leto za gradnjo do vselitve.
Če so jih sposobni v treh tednih dobaviti potem se grejo.lahko JIT. Bo avto se vedno v enem.mesecu pri kupcu. Če pa niso sposobni dobavitelja stisniti da jim dobavi kos v treh tednih (ali pa neko minimalno naročilo , ker dobavitelj pa ne bo spet samo ene led luči pošiljal okoli sveta zaradi enega franceljna iz Dupleka ki si jo je izmislil iz spiska dodatne opreme, pa naj pošlje 50 luči.